Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 16:20

Theake schreef:
Jakkes wat een topic zeg, wel enorm grappig :))

Iemand die ik ken geeft haar kat voeder uit blik, zo'n grote blikken. Dus ze schept het voeder uit het blik met een vork, denkt even helemaal niet meer na en likt het vork gezellig af. :r

_O- _O-

Zoraida_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 21:22

Heb net al lachend en soms kokhalzend de 17 pagina's doorgelezen :')

Heb (gelukkig als ik het zo lees) alleen soms 's ochtends dat ik in katten kots stap en pas na een paar minuten doorheb wat het nou is :P

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 22:25

Oh mijn god om die tijger pis in je gezicht te krijgen gatverrrrrrr, ik weet hoe ver ze pissen 10 meter makkelijk en een kracht dat erachter staat. vreselijk :(:)

Solmyrkvi

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:16

heey, hier een stille meelezer, ik ben julie nu echt eeuwig dankbaar, ik wou net melkdrinken maar heb toch maar even , na het lezen van dit topic, gekeken of die melk (die nog lang niet over de datum was) goed was, wat denk je, allemaal klonten, een zuure stank, bijna opgedronken xD super bedankt, haha.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:21

Het was volgens mij het naaktslakken seizoen bij ons, want overal kropen er naaktslakken. Op een normale schooldag wilde ik de deur uit. Er zat iets tussen de deur, zag ik. Een zwart iets, maar ik kon even niet plaatsen wat. Tot ik de deur open deed. Deze klemde wat. Ik rukte de deur open en wat bleek? Er zat een hele grote naaktslak tussen de deur. Hij was onthoofd en een slijmdraad hield zijn lijfje aan zijn hoofd (het lijfje zelf hing 15 cm onder zijn kop). Dat was echt een smérig gezicht.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:24

Jaren terug moest ik op stal van de 'zolder' wat stro halen.
Ik kon daar niet staan dus moest er kruipend naartoe, opeens begon het heel erg te stinken maar kon niet zien wat het was.
Toen ik van het trappetje wilde gaan kwam ik erachter dat ik met mijn knie in de kattenkots had gezeten..

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:31

Onze kat heeft gisternacht een cadeautje gebracht. Ze kwam door het slaapkamerraam gesprongen met een dode muis en dumpte die gezellig voor het bed. Daarna wou zij meteen direct voer, de muis mochten wij opeten. Ook goedemorgen!
Gelukkig zijn we er niet op gaan staan ofzo.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:40

ieuuwww xD

ik had trouwens ook nog een keer dat een merrie bij ons op stal was geveulend en ik wou wat uit n plastic tasje pakken wat ik even in de(altijd droogstaande) wasbak die he tniet doet had gezet alleen naast dat tasje stond nog een tasje waar ik perongelijk in greep, zit in dat tasje de nageboorte van die merrie die nog gecontroleert moest worden, ben er niet echt vies van ofzo maar heb toen wel eventjes gegild...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 15:11

MayDayParade schreef:
ieuuwww xD

ik had trouwens ook nog een keer dat een merrie bij ons op stal was geveulend en ik wou wat uit n plastic tasje pakken wat ik even in de(altijd droogstaande) wasbak die he tniet doet had gezet alleen naast dat tasje stond nog een tasje waar ik perongelijk in greep, zit in dat tasje de nageboorte van die merrie die nog gecontroleert moest worden, ben er niet echt vies van ofzo maar heb toen wel eventjes gegild...

Ja, dan schrik je je even rot :P

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 15:19

SaSalover schreef:
Wooow, dit is echt een leuk topic!

Ik heb er ook nog wel eentje, maar die is lang niet zo erg: Bij ons thuis stikte het afgelopen zomer van de mieren, overal! En op een gegeven moment wil ik zo sjamiak ( weet niet hoe je het spelt ) lolly eten. Die witte weet je wel? En ik dus een hap nemen, terwijl ik naar de tv kijk. En omdat er van dat lekkere spul in zit, zuig je ook even lekker. En dan kijk ik even naar mijn lolly. OMG, hondereden mieren lijkjes! Gadverdamme! Ik heb nog nooit zo lang me mond gespoeld. Ieeuw! Dat is eigenlijk best raar, want er zat gewoon een papiertje omheen. Gelijk de hele snoepbak weggegooid. Ieeuw!

Ow daar heb ik ook nog een variant op. Na een kampeer vakantie pannenkoeken met stroop willen eten. In de stroop zaten allemaal dode mieren :r. Dat werden dus pannenkoekne met suiker of jam :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 16:04

Ow nu ik dit zo lees schiet mij er ook nog een binnen.
Een vriendin van mij had buiten een heerlijk lounge hoek, en we zaten daar vaak hele avonden..
Zij was fanatiek koffie drinker, dus de melkpoederbus liet ze daar regelmatig staan...

Tot op een avond het gat van die bus verstopt was.... Zij een beetje porren en ineens een mega naaktslak, dikke klont natuurlijk want al die melkpoeder zat er omheen... Koffie heeft ze ook niet opgedronken...

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 17:05

Ik bedenk er net ook 1.
Op mijn vorige stal hadden we in de kantine een mandje met van die 'creamer sticks' staan. Nou gebeurde het wel eens dat de kat daar heel schattig in ging liggen slapen. (AAAH lief!)
(even voor de beeldvorming: middelgrote kantine, waar ook de kattenbak stond en flink werd gerookt. Dus rare luchtjes vielen niet zo op...)
Na een tijdje merkte we dat de sticks hard waren geworden en ook de kat lag eigenlijk nooit meer in dat mandje. Wij maar steeds tegen elkaar zeggen dat het toch wel vreemd was dat dit dingen zo hard werden, zaten immers toch goed verpakt?? Tot dat me ineens iets begon te dagen, namelijk dat die kat daar nooit meer lag... Geloof dat niemand de link echt legde verder, maar ik heb de sticks weggegooit en vanaf toen ging het melkpoeder in een busje. Hebben we met z'n allen dus weken lang creamer met kattenpis in onze koffie gedaan.... BAH!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 17:52

iell ranzig!!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 18:01

franka75 schreef:
Oh mijn god om die tijger pis in je gezicht te krijgen gatverrrrrrr, ik weet hoe ver ze pissen 10 meter makkelijk en een kracht dat erachter staat. vreselijk :(:)

Ja dat was echt heel erg smerig. Weet nog zo goed hoe die geur nog dagen lang in mijn neus heeft gezeten, vreselijk! En inderdaad, die beesten piesen echt keihard. Ik ga nooit meer naar t circus, circus Renz stond hier vorige week nog in de stad, dan moet ik er gelijk weer aan denken.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 18:09

hahahaha geweldig topic!!

Van de week had ik ook wat smerigs.. ik loop in het weekend de post bij TNT..nu was het zaterdag best wel warm, en ik had al 2 wijken van de 3 weggelopen.. Dus ik kom aan het begin van mijn 3e wijk, en ik loop de tuin in. Ik zag op het laatste moment iets groots, diks en bruin, maar ik was al te laat.. liep zo door een spinnenweb heen met een enorme spin erin! ( ben als de dood voor spinnen!!!) dus ik de post op de grond gelegd, en toen stond ik te dansen..verbaasde me dat ik niet begon te schreeuwen..haalde allemaal dode beestjes van mn gezicht af, maar waar was die spin??? Toen voelde ik een bobbel net boven mn borst, en uit reflex druk ik er keihard op..Ik zag zo een enorme bruine vlek ontstaan op mn shirt.. ohh baah... heb met me telefoon het meeste weggehaald :') heb die laatste wijk echt kokhalzend gelopen..thuis gelijk alles uit en douchen ahaha

En jaa,, ook regelmatig in de stront, pis, dieren e.d. gestaan hoor..

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 18:48

Dat van die kattenpis vind ik echt een van de vieste dingen tot nu toe. :r

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 18:53

Het enige is dat ik snachts met mijn blote voet in een naaktslak ging staan.
Iedereen sliep maar ik gaf zó'n harde gil :')

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 19:30

Skygirl schreef:

Ach joh, als je er niet te veel over nadenkt valt het best wel mee... :D

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 20:43

nou sorry, maar ondergescheten worden door een van je clïenten in een bejaardentehuis is al helemaal erg!

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 21:23

Haha, leuk topic dit _O-
Ik ga eens even goed nadenken over vieze dingen die ik heb meegemaakt!

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 21:37

als ik even iets te doen heb kijk ik in dit topic :D Geweldig! _/-\o_ :')

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 22:00

meintje schreef:
Skygirl schreef:

Ach joh, als je er niet te veel over nadenkt valt het best wel mee... :D

Zal wel niet gemerkt zijn aangezien die koffie *denk ik* niet enorm vies smaakte :P

Ik heb een keer een appel met een worm erin gegeten.. Nouja, uitgespuugd :') smaakt heel bitter :))

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 23:50

ik heb ook een x op mijn oude stal gehad dat er een wasmachine in de zadelkamer stond.
Nou stonk die wasmachine verschrikkelijk, en waren de mensen tot de conclusie gekomen dat er een rat achterin in dat ronde ding die rondraait vastzat.. dus de eigenaar dr hand erin, trekt aan die staart, trekt zo een stuk staart eraf... mens gillen en dansen..

Ik zo nou ga even weg.. was me rijlaarzen aan het aantrekken en stond op dat moment met 1 rijlaars aan en op 1 sok..
Ik til die wasmachine op zn kant, pak een zakje en keek even goed naar binnen hoe ik die rat eruit kon trekken.
Dus ik trek die rat eruit, komt me er toch een berg maden mee, en die voorkant van die rat lag al helemaal weg te rotten..

Ben al schreeuwend op 1 laars en 1 sok naar de kantine gerend om mijn handen te wassen :+

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 00:04

Ik heb er trouwens nog één. Deze is me altijd bijgebleven.

De griep heerste nogal toen. Het was echt een verschrikkelijke griep want de lichaamssappen spoten alle kanten uit. Ik was flink ziek en lag in mijn bed te slapen. In de nacht ontstond er paniek. Mijn kleine zusje begon te huilen en mijn moeder kwam met dweilen en al de kamer in kwam rennen. Wat bleek... Mijn zusje had de hele vloer ondergekotst en dat was nog niet alles. Ze had de hele deur ondergespoten met Diarree! En dan te bedenken dat mijn bed meteen naast mijn deur stond. de spetters stonden zelfs nog in mijn matras! Gadver wat een stank zeg, dat vergeet ik echt nooit meer.

@ Nikilover: IEUWIEEEEEEEE! Dat is echt te ranzig!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 01:16

Gatverredamme allemaal :+

Oh trouwens. Iemand op stal wou een voerton en ik wist dat er hele oude lagen bovenop de kasten van stal. Dus zij met de ladder die kast op, ze zag er 1 heel ver en gooide die ton van de kast af met een hark en hij kwam ondersteboven neer.
Til ik hem op zat er een heel nest rotte eieren in, die nu op de grond kapot gevallen lagen _O-
DAT STONK NIET NORMAAAL!
Had zo'n kip er jaren geleden een keer eieren gelegt en nooit meer naar omgekeken :')