Theake schreef:Jakkes wat een topic zeg, wel enorm grappig
Iemand die ik ken geeft haar kat voeder uit blik, zo'n grote blikken. Dus ze schept het voeder uit het blik met een vork, denkt even helemaal niet meer na en likt het vork gezellig af.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MayDayParade schreef:ieuuwww xD
ik had trouwens ook nog een keer dat een merrie bij ons op stal was geveulend en ik wou wat uit n plastic tasje pakken wat ik even in de(altijd droogstaande) wasbak die he tniet doet had gezet alleen naast dat tasje stond nog een tasje waar ik perongelijk in greep, zit in dat tasje de nageboorte van die merrie die nog gecontroleert moest worden, ben er niet echt vies van ofzo maar heb toen wel eventjes gegild...
SaSalover schreef:Wooow, dit is echt een leuk topic!
Ik heb er ook nog wel eentje, maar die is lang niet zo erg: Bij ons thuis stikte het afgelopen zomer van de mieren, overal! En op een gegeven moment wil ik zo sjamiak ( weet niet hoe je het spelt ) lolly eten. Die witte weet je wel? En ik dus een hap nemen, terwijl ik naar de tv kijk. En omdat er van dat lekkere spul in zit, zuig je ook even lekker. En dan kijk ik even naar mijn lolly. OMG, hondereden mieren lijkjes! Gadverdamme! Ik heb nog nooit zo lang me mond gespoeld. Ieeuw! Dat is eigenlijk best raar, want er zat gewoon een papiertje omheen. Gelijk de hele snoepbak weggegooid. Ieeuw!
franka75 schreef:Oh mijn god om die tijger pis in je gezicht te krijgen gatverrrrrrr, ik weet hoe ver ze pissen 10 meter makkelijk en een kracht dat erachter staat. vreselijk
meintje schreef:Skygirl schreef:Dat van die kattenpis vind ik echt een van de vieste dingen tot nu toe.
Ach joh, als je er niet te veel over nadenkt valt het best wel mee...