Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:12

@Hyperion; als ik een mooie jurk aan heb, dan voel ik mezelf daar ook ontzettend prettig in. Trouwen is iets dat je hoogstwaarschijnlijk niet iedere dag doet en staat er voor dat je de rest van je leven met één iemand door wilt brengen (al is de gemiddelde levensduur van een huwelijk tegenwoordig wel wat korter). Dus als die dag eenmaal daar is, dan wil je je goed voelen en stralen en een mooie jurk kan daar aan bijdragen.

@Evelli; vind het shirtmodel van de eerste jurk niet zo mooi. In die tweede zou ik mezelf nog wel kunnen zien!

Deze vind ik ook erg mooi:
Afbeelding

Op deze site zijn heel veel van dit soort prinsessen/baljurken te vinden, en gewone bruidsjurken: http://www.aryanfashion.nl/

Ik ben alleen niet zo groot, dus tegen de tijd dat ik misschien ooit ga trouwen, wil ik wel een jurk vinden waarin ik wat langer lijk :P

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:13

En toch blijft rood echt mijn kleur.

:~
Afbeelding

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:14

Ik wil trouwen in zn soort juk <3

Afbeelding

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:14

_Hyperion_ schreef:
Even een vraagje aan iedereen die zo gaat kwijlen bij al die verschillende jurken die voorbij komen...

Wat is het nou precies dat jullie zo doet verlangen naar "de perfecte jurk"?
Met andere woorden....wat vinden jullie hier nou zo mooi aan?
Ik ben daar oprecht in geïnteresseerd, omdat ik me maar niet in kan leven in dat fenomeen....

(even voor de duidelijkheid: ik ben al jaren getrouwd en deed dit dus niet in een jurk, omdat ik dat mezelf niet aan wilde doen....)

Ik heb nooit willen trouwen, zonde van mn geld, liefde is niet voor altijd, etc. Maar nu ik toch al 4 jaar echt dogelukkig ben en niets anders wil dan bij elkaar blijven, lijkt trouwen me toch bijzonder, denk ook omdat ik nu een paar trouwerijen verder ben en ik die altijd heel bijzonder heb gevonden, gewoon jouw dag, het stralende middelpunt..

En DE jurk, tsjah, ik ben perfectioniste in hart en nieren, dus het mooi, groots en dramatisch :+ Wil ook geen standaard bruiloft, wil iets anders, op een boot ofzo of misschien toch in het buitenland, geen idee :+

Maar lijkt me heerlijk om de hele dag in zo'n prinsessenjurk te lopen <3 Mooie fotoreportage te laten doen, huwelijksreis...alles eigenlijk :o

Collie2008

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:15

Owjah tik op m'n werk dus klik af en toe scherm weg :+

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:17

Mijn eigen jurk natuurlijk
Afbeelding
http://i300.photobucket.com/albums/nn3/Flettie/Trouwen/untitled4.jpg
http://i300.photobucket.com/albums/nn3/Flettie/Trouwen/untitled9.jpg

Op de foto is het niet goed te zien maar op de 'grote' vouw zit ook een strook kant verwerkt van boven tot beneden.

En voor diegene die echt trouwplannen hebben kan ik alleen maar Maria Cabral van Bruidscouture Cabral (http://www.cabral.nl) aanraden. Prachtige zelfontworpen trouwjurken (dus precies zoals jij het wil) voor een leuke prijs +:)+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:19

Inderdaad :) het is de bedoeling dat je 1 keer in je leven trouwt :D daar hoort gewoon de jurk van je dromen bij :D
Wij weten dat we willen trouwen, alleen wanneer enzo is nog niet aan de orde, hij moet me eerst vragen. Maar het wordt ook geen standaard bruiloft :D maar die mooie jurk, die komt er!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:20

Evelli schreef:
Inderdaad :) het is de bedoeling dat je 1 keer in je leven trouwt :D daar hoort gewoon de jurk van je dromen bij :D
Wij weten dat we willen trouwen, alleen wanneer enzo is nog niet aan de orde, hij moet me eerst vragen. Maar het wordt ook geen standaard bruiloft :D maar die mooie jurk, die komt er!

EN een dikke vette bruidstaart :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:21

_Hyperion_ schreef:
Even een vraagje aan iedereen die zo gaat kwijlen bij al die verschillende jurken die voorbij komen...

Wat is het nou precies dat jullie zo doet verlangen naar "de perfecte jurk"?
Met andere woorden....wat vinden jullie hier nou zo mooi aan?
Ik ben daar oprecht in geïnteresseerd, omdat ik me maar niet in kan leven in dat fenomeen....

(even voor de duidelijkheid: ik ben al jaren getrouwd en deed dit dus niet in een jurk, omdat ik dat mezelf niet aan wilde doen....)

het "prinsessen" gevoel,
het serene witte,
het plaatje waar je mee opgroeit waarmaken,
DE dag in je leven waarmee alles veranderd zo "mijlpaal" mogelijk maken.

Afbeelding

Collie2008

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:23

[quote]Deze vind ik ook erg mooi:[/quote

Ook erg mooi...

Maar toch denk ik steeds...zou ik er geen spijt van krijgen als de jurk niet wit is? Maar ja wit is zooooo niet ik, nou ja we zien wel, moet toch eerst gevraagd worden en gespaard hebben, dus tegen de tijd dat het 2024 is, heb ik vast een keuze gemaakt :+

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:23

Red_Savage schreef:

De topping hebben wij al :+
Afbeelding

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:24

Ik wilde nooit trouwen, maar mijn broer is pas getrouwd en heb veel van de voorbereidingen meegemaakt.
Nu weet ik dat ik toch ook wel zo'n dag wil, helemaal in een schitterende jurk, mooi opgemaakt, haar gedaan en dan de rest van je leven doorbrengen met iemand waar je ontzettend veel van houdt.
Ja dan wil ik wel zo'n droomjurk.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:25

Red_Savage schreef:
Evelli schreef:

Afbeelding
Zo eentje wil ik graag :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:26

Die's leuk, denise04 :D

@Evelli: :~
En natuurlijk wel zo'n grote dat je na afloop van de dag niet meer in je jurk past. :=

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:27

Oei da's een chique taart :D Zonde om op te eten ;-)

Ik wil uiteraard een taart met rode rozen :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:29

Quellian schreef:
Wow Ninita, dat is ook echt mijn smaak!

Ja ook mijn smaak :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:30

Zo eentje voor de sier en dan gewone kleffe cake om uit te delen :D kunnen we de hele avond genieten van de mooie "neppe" taart :D
Neem wel een jurk met een vetersluiting :D kan ik hem wijder maken mocht het nodig zijn.

Zou het met een jurk wel fijn vinden om in mijn eentje naar de wc te kunnen. Plassen met zijn tweeen is toch niet echt mijn ding :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:33

Ik vind het gewéldig om trouwjurken te kijken en erbij te kwijlen, maar om eerlijk te zijn geloof ik niet dat ik ooit ga trouwen :D
Ik vind een boterbriefje nietszeggend, we houden toch wel van elkaar (een kind lijkt mij een sterkere band dan een trouwboekje) en ik voel er niets voor om de hele dag in een jurk als een pudding met m'n kop als kers in de belangstelling te staan. Heb als kind ook nooit gedroomd over trouwen.
Ik snap dat anderen dat wel hebben, maar voor nu zie ik geen meerwaarde. We zijn fiscaal partner, hebben alles geregeld omtrent het huis en onze zoon, prima toch? :D
Wie weet verandert dat ooit nog, de tijd zal het ons leren!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:37

onze taart, slagroomtaart met slagroom afgestreken en marsepijnbolletjes en roosjes omlegd en aangekleed.

(wij wilde beide niet die standaard creme die er altijd tussen word gevrot, slagroom-fans :)) )

Afbeelding

topping
Afbeelding

ringen-kussentje, ligt nu in de vitrine (L)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door bicci op 28-07-11 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:38

Ik ben daar een beetje ouderwets in :D zie ook het liefste dat hij eerst om mijn hand (en de rest natuurlijk, aan een hand alleen heb je weinig.... nou ja mannen wel :+ maar daar gaat het niet over) gaat vragen bij mijn vader :+: en dan mij ergens op een bijzondere plek ten huwelijk vraagt, op zijn knie, met een ring :+:
En daarna kindjes :D zodat ze zijn achternaam krijgen :) (ik weet dat dat zonder trouwen ook kan)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:42

Quellian schreef:
Ik vind het gewéldig om trouwjurken te kijken en erbij te kwijlen, maar om eerlijk te zijn geloof ik niet dat ik ooit ga trouwen :D
Ik vind een boterbriefje nietszeggend, we houden toch wel van elkaar (een kind lijkt mij een sterkere band dan een trouwboekje) en ik voel er niets voor om de hele dag in een jurk als een pudding met m'n kop als kers in de belangstelling te staan. Heb als kind ook nooit gedroomd over trouwen.
Ik snap dat anderen dat wel hebben, maar voor nu zie ik geen meerwaarde. We zijn fiscaal partner, hebben alles geregeld omtrent het huis en onze zoon, prima toch? :D
Wie weet verandert dat ooit nog, de tijd zal het ons leren!

Zo dacht ik ook, maar hoe ouder ik wordt hoe romantischer de gedachte, ik denk niet dat er wezenlijk verschil zal zijn, maar ik wil gewoon perse die jurk en die dag :+

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:44

Mijn mannetje is aan paps gaan "vragen" (nou ja, meer meedelen) of hij met mij mocht trouwen.

Een week later verraste ik hem (kwam onverwachts eerder terug van vakantie met mijn moeder) en toen verraste hij mij nog veel harder (onze hond kwam aangelopen met verlovingsring om haar nek) en toen wist ik echt ff niet meer hoe ik het had <3

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:44

Hoe ouder ik word hoe minder ik mezelf zie trouwen maar de drang om zoals colway zegt die jurk aan te willen hebben gaat niet weg :')

*detail, nu nog een man vinden*
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 28-07-11 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:45

Colway schreef:
Zo dacht ik ook, maar hoe ouder ik wordt hoe romantischer de gedachte, ik denk niet dat er wezenlijk verschil zal zijn, maar ik wil gewoon perse die jurk en die dag :+

En zo dacht ik ook over kinderen, tot het ging kriebelen :+
Dus wie weet wat er ooit nog gebeurt :D

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:46

Quellian schreef:
Colway schreef:

En zo dacht ik ook over kinderen, tot het ging kriebelen :+
Dus wie weet wat er ooit nog gebeurt :D

Oh jeej, dat zou betekenen dat ik ooit nog kriebels kan krijgen :+