Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:37

Nrkee schreef:
Ik heb er nog een, paar maanden geleden gingen we op een donderdagavond opstap met een goede vriend van mij. Van tevoren hadden we allerlei opdrachten die we moesten uitvoeren zoals bijv. een foto terwijl je bij de security op zijn rug springt, een handtekening van jezelf bij een wildvreemde op zn buik zetten en nog meer achterlijke dingen.
Nou ik dus kei bezopen die avond, had die vriend van mij een supergrote l*l op mijn wang getekend. Echt zo'n vieze met haren etc. Ik de volgende ochtend om 8 uur met een gruwelijke kater vlug onder de douche en naar stage. Niet echt in de spiegel gekeken want was zo ontiegelijk gaar, had alleen ff snel mascara opgedaan (waarbij ik me dus alleen op mijn ogen focuste en niet op mijn wang :') )... Kom ik daar doodleuk op stage aan met een super grote l*l op mijn wang, met watervaste pikzwarte stift :+
Ik loop dus stage in een ziekenhuis, dus dan te bedenken dat ik in mijn verpleegsterspak, 8 etages omhoog ben gereisd in een overvolle lift, en nog een heel stuk over de gang heb gelopen met een l*l op mijn wang.. voordat collegalief mij op een 'rare tekening' op mijn wang wees :=

:') _O- _O- _O- _O- _O- schitterend deze...

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:12

gasaansteker op mijn wang willen ''uitdrukken''. Au. :(:)
Zo word ik ook wel eens wakker met een brandplek in mijn hand oid, terwijl ik dan niet meer weet hoe het is gekomen, dom dom dom!

Ook een keer op de camping met vriendinnen, ik was mijn mobiel kwijt. Die avond was ik zelf nog aardig nuchter, en ik zelf was er zeker van dat ik hem aab de oplader had gelegd. ''S nachts hoor ik een smsdeuntje, dus ik mijn bed uit want ik wist dus zeker dat hij in de tent lag. Had een goed bezopen vriendin hem in de koelkast gelegd, ik heb heel raar staan kijken toen. :')

Er was daar ook een greppel maar in het donker leek het net alsof de bocht daar al begon, elke avond lagen we er weer in. :=

Renee

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:53

Ik bedenk me nu halverwegen het terug lezen nog wel een verhaal van mij zelf:
Op een avond was ik zo stom dronken dat ik mijn iphone in de wc van de kroeg lied vallen, en op dat moment was het toch verdomde moeilijk om hem terug te vinden :')

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:54

sorry maar ik zie het helemaal voor me
hahaha al graaiend in de wc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 01:03

Ik heb gisteravond bijna het haar van een vriendin in brand gezet :+

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:07

Moderatoropmerking:
Willen jullie er voortaan aan denken dat alleen smilies vallen onder de noemer 'oneliners' en dat soort berichten zijn niet toegestaan op LZP, daarom zijn ze verwijderd.
Alvast bedankt.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-11 12:53

Ik vertrek morgen naar Lloret, dus bereid jullie maar alvast voor op een meterslange lijst als ik terug ben :')

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:15

Nrkee schreef:
Ik heb er nog een, paar maanden geleden gingen we op een donderdagavond opstap met een goede vriend van mij. Van tevoren hadden we allerlei opdrachten die we moesten uitvoeren zoals bijv. een foto terwijl je bij de security op zijn rug springt, een handtekening van jezelf bij een wildvreemde op zn buik zetten en nog meer achterlijke dingen.
Nou ik dus kei bezopen die avond, had die vriend van mij een supergrote l*l op mijn wang getekend. Echt zo'n vieze met haren etc. Ik de volgende ochtend om 8 uur met een gruwelijke kater vlug onder de douche en naar stage. Niet echt in de spiegel gekeken want was zo ontiegelijk gaar, had alleen ff snel mascara opgedaan (waarbij ik me dus alleen op mijn ogen focuste en niet op mijn wang :') )... Kom ik daar doodleuk op stage aan met een super grote l*l op mijn wang, met watervaste pikzwarte stift :+
Ik loop dus stage in een ziekenhuis, dus dan te bedenken dat ik in mijn verpleegsterspak, 8 etages omhoog ben gereisd in een overvolle lift, en nog een heel stuk over de gang heb gelopen met een l*l op mijn wang.. voordat collegalief mij op een 'rare tekening' op mijn wang wees :=

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH! _/-\o_ HULDE.

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:29

Def schreef:
Nrkee schreef:

:') _O- _O- _O- _O- _O- schitterend deze...

ooooh man ik ga plat van het lachen hahahahaha

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:42

Nrkee schreef:
Hahaha ik heb ook nog een geweldige van een paar maanden geleden,
We hadden nógal wat zitten zuipen, eerst naar het terras, daarna naar de kroeg en toen dat dicht ging gewoon ergens op een veld verder zitten drinken. Vriend van mij was zo bezopen en hij praatte alleen maar wartaal over dieren := En op een gegeven moment luisterde niemand meer naar hem en liep hij aan naar huis (hij was verder niet boos ofzo, maar hij had het steeds over 'de dieren' ; er zat namelijk een soort kinderboerderij een stukje verderop van dat veld) Enfin, word hij de volgende ochtend wakker, zit er een f*cking HAAN op zijn kamer! hahahaha... Dat beest had heel zijn kamer ondergescheten van de stress..
Hij had dus 's nachts een haan lopen vangen in die 'kinderboerderij' omdat hij niet alleen wilde slapen :')

En die haan zat de volgende ochtend doodleuk op zijn bureau :') Kun je het je voorstellen hahaha, heel je kamer onder de veren! En dit is dus echt waargebeurd.. :')
Alleen beetje een stressvol nachtje voor die haan haha, arm beest 8)7

_O- raap me op!

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:06

God, ik kom echt niet bij.... !! Geniale acties!

Ik was op een halloween thema feestje van een goede vriendin, ik was verkleed als politieagente.... Ik zou haar helpen de boel een beetje in de gaten te houden, iedereen had teveel op(wij dus ook)... Ik wist dat ze niet zo een aardige buurman had, maar die was ingelicht over het feestje...
Gaat de deurbel, even later rende er iemand de gang uit die zei dat ik moest dealen met de politie... Ik dacht dat het een grapje was... Maar ik schatte me zelf behoorlijk nuchter in(foutje...) Tsjah, stond ik daar, in mijn politiepakje tegenover een agent... Die tegen mij zei dat ik de boel wat beter in de gaten moest houden, anders zou hij mij ontslaan _O- Toen antwoordde ik dat hij niet zo een hippe sherif ster als ik had... En dat ik de boel wel in de gaten zou houden...
Een vriendin die achter me stond deed het in dr broek voor die agenten, toen ze weg gingen kwamen wij niet meer bij van het laggen... En hebben veel moeite gehad met het uitleggen dat we ietwat zachter moesten doen :o

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:26

Hahahaha wat een leuke agent! Zulke moet je er meer van hebben. +:)+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 16:04

Ik was gister wezen stappen en een vriendin van me had een jongen aan de haak geslagen en ik stond lekker te kletsen met een van de uitsmijters (is een vriend van me) gratis drankjes wegdrinken enzo. Vervolgens ging ik even met de eigenaar van de kroeg kletsen en toen vroeg ie: Kom je ook ff meehelpen en borrelen straks?! Dikke prima! Ik naar die vriendin toe: "JIJ MOET SCHOONMAKEN!" Die jongen helemaal teleurgesteld _O-

En ehm daarna ging het verhaal verder dat we biertjes gingen drinken. Veel biertjes. Waarna die uitsmijter vertelde dat hij gaat stoppen en nou dat zou mijn toekomstige baan worden had ik me in mn hoofd gehaald . Uitsmijter! (met mijn 1,50) Dus toen ging ik de eigenaar proberen over te halen om mij aan te nemen want ik zou een geweldige uitsmijter zijn en toen ging ik "vechten" met die uitsmijter die ging stoppen om te laten zien hoe geweldig sterk ik ben. Maargoed die gozer is ruim 2 meter dus ik lag meteen op de grond. *gaat heel serieus weer op de barkruk zitten* "Ik heb hem expres laten winnen" Anders was het zo zielig voor hem! Zie je ik zou wel een goede uitsmijter zijn. En er ook gewoon maar over doorgaan tot half 6 ofzo :Y)

Zit er eigenlijk aan te denken om een sollicitatiebrief te gaan schrijven om hem gewoon te plagen. *D Ben samen met die uitsmijter al al mijn geweldige punten aan het bedenken zoals: Staat nooit in je beeld etc. :Y)

Fienna die van jou is geweldig :')
Laatst bijgewerkt door Cubone op 28-07-11 16:23, in het totaal 3 keer bewerkt

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 16:07

topsylover schreef:
Hahahaha wat een leuke agent! Zulke moet je er meer van hebben. +:)+

Ja ik had behoorlijk veel mazzel :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:21

Horsii_mine schreef:
Ik was gister wezen stappen en een vriendin van me had een jongen aan de haak geslagen en ik stond lekker te kletsen met een van de uitsmijters (is een vriend van me) gratis drankjes wegdrinken enzo. Vervolgens ging ik even met de eigenaar van de kroeg kletsen en toen vroeg ie: Kom je ook ff meehelpen en borrelen straks?! Dikke prima! Ik naar die vriendin toe: "JIJ MOET SCHOONMAKEN!" Die jongen helemaal teleurgesteld _O-

En ehm daarna ging het verhaal verder dat we biertjes gingen drinken. Veel biertjes. Waarna die uitsmijter vertelde dat hij gaat stoppen en nou dat zou mijn toekomstige baan worden had ik me in mn hoofd gehaald . Uitsmijter! (met mijn 1,50) Dus toen ging ik de eigenaar proberen over te halen om mij aan te nemen want ik zou een geweldige uitsmijter zijn en toen ging ik "vechten" met die uitsmijter die ging stoppen om te laten zien hoe geweldig sterk ik ben. Maargoed die gozer is ruim 2 meter dus ik lag meteen op de grond. *gaat heel serieus weer op de barkruk zitten* "Ik heb hem expres laten winnen" Anders was het zo zielig voor hem! Zie je ik zou wel een goede uitsmijter zijn. En er ook gewoon maar over doorgaan tot half 6 ofzo :Y)

Zit er eigenlijk aan te denken om een sollicitatiebrief te gaan schrijven om hem gewoon te plagen. *D Ben samen met die uitsmijter al al mijn geweldige punten aan het bedenken zoals: Staat nooit in je beeld etc. :Y)

Fienna die van jou is geweldig :')

Geweldig!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:37

Horsii_mine schreef:

Hahaha, krijg net op facebook een berichtje van de eigenaar van die kroeg dat ik probeerde uitsmijter te worden en dat ik met de uitsmijter ging vechten :Y) Zo dronken was ik dus hahaha. Ze vermoedde dat ik alles was vergeten :=
Oeps O:)
Heb als reactie maar gegeven dat ik ook een keigoeie uitsmijter zou zijn en dat ik oo nog eens superhandig ben omdat ik zo klein ben *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 21:26

Nrkee schreef:
Ik vertrek morgen naar Lloret, dus bereid jullie maar alvast voor op een meterslange lijst als ik terug ben :')

Lloret kennende, gaat die lijst er zeeer zeker komen :D Ik ben benieuwd O:) Fijne vakantie trouwens! :))

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 21:33

Niet van mij , maar wel van een vriendin van mij.

Ze kon nog prima recht fietsen , ik zat bij iemand anders achterop die vreselijk slingerde.
Het vreemde was wel dat ze erg voor haar uit keek en niet praatte , ze was zich behoorlijk aan het concenteren dus , jaa wisten wij veel x)
Dus ik stap bij haar achterop om vervolgends in de bosjes te belanden en denken dat we in bed liggen _O-

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 22:49

Ik heb nog best een genante :')
Vorig jaar op de park happening (is een evenement in het park waar dan wat muziek word gespeeld enzo) , had ik echt veeel te veel gezopen, en ik moest met de fiets naar huis.
Maar ik moest me daar onderweg tog naar de wc :') dus ik zet me daar ergens in de bosjes hé :') , val nog half achterover, het is me uiteindelijk dan toch gelukt :')
Nog tegen een brievenbus gereden toen ook _O-

Kom ik terug op die parkhappening , het jaar erop , was er zo een man die achter de toog (bar) stond , die me vorig jaar zo dronken had gezien, en ik kende hem nog dus wij aan de praat geraakt enzo.
Zegt die van ; nie zo dronken als vorige keer é! Zij ik van joh ik was helemaal niet zo dronken!
Zij die doodleuk; ohnee? jij was zo dronken dat wij met 2 mensen jou tot thuis gevolgd zijn met de fiets! :')
Met andere woorden zij hebben mij daar doodleuk mijn behoefte zien doen en mij tegen een brievenbus zien rijden _O-

Heb nooit meer zoveel gedronken daar hahaha

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 22:52

_O- _O- _O-

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:40

Ik was ooit zo dronken dat ik dacht met hoge hakken aan te kunnen huppelen naar de overkant van de straat. Dat ging best goed, maar helaas had iemand daar aan de overkant een stoeprand weggelegd.

Ja dat deed pijn. |o

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 23:48

k_m schreef:
Vorig jaar op de park happening (is een evenement in het park waar dan wat muziek word gespeeld enzo) , had ik echt veeel te veel gezopen, en ik moest met de fiets naar huis.
Maar ik moest me daar onderweg tog naar de wc :') dus ik zet me daar ergens in de bosjes hé :') , val nog half achterover, het is me uiteindelijk dan toch gelukt :')

Kom ik terug op die parkhappening , het jaar erop , was er zo een man die achter de toog (bar) stond , die me vorig jaar zo dronken had gezien, en ik kende hem nog dus wij aan de praat geraakt enzo.
Zegt die van ; nie zo dronken als vorige keer é! Zij ik van joh ik was helemaal niet zo dronken!
Zij die doodleuk; ohnee? jij was zo dronken dat wij met 2 mensen jou tot thuis gevolgd zijn met de fiets! :')
Met andere woorden zij hebben mij daar doodleuk mijn behoefte zien doen en mij tegen een brievenbus zien rijden _O-

Prachtig :')

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 09:11

k_m schreef:

Oh dan schaam je je eigen kapot _O- :') _O- :')

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:35

In 2 dagen het hele topic uitgelezen en heel goed gelachen!

Maar wat me zo opvalt is dat er bij jullie in NL zoveel politiepaarden zijn; bij ons hier in België (misschien gelukkig) niet. Hahahha ik zou ook meteen naar die paardjes lopen en aaien enzo hahah

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:47

Valentinow , ik woon ook in de buurt van antwerpen en heb daar idd ook nog nooit politiepaaren gezien !
Ooit wel een keer als inbraakpreventie in kappellen ofzo, maar voor de rest nog bijna nooit!
Wel jammer want ik zou volgens mij ook gaan vragen of ik achterop mocht moest ik dronken zijn :')