Ik ben geen spring of dressuur persoon kijk als ik dressuur zou rijden was het een heel ander verhaal maar ik houd meer van buitenritten en dan lijken deze mij ideaal
Dubarry's zijn ook wel vet en vind Mountain Horse laarzen ook wel erg gaaf maar ook weer zo duur, voor de enkele keren dat ik rijd
Harmelen? waar licht dat
MelanieB
Geplaatst: 25-07-11 13:47
Hier zie je dubarry's. Die vind ik opzich wel mooi, zitten ook lekker. Maar ik banjer echt door de modder met mennen en ben bezig in de stallen en de wei enzo dus beetje te duur voor. Maar wil misschien de nepperds nog wel.
Ja dubbary's lijken me ook heerlijk zitten! Daar ben ik in feite ook naar op zoek, maarjah, het blijft lastig, heb ook best wel brede kuiten dus is altijd moeilijk
minouesmee
Geplaatst: 25-07-11 13:48
In Utrecht.
Ik vind die dubarry's ook te duur om mee door de bagger te lopen hoor. Ik heb daar me stal uggs voor. Niet dat die goedkoop zijn, maar oké.
Ik heb Petrie schoentjes voor uitmesten, rijden int bos, en alle andere baggerzooi haha. Die zitten zo lekker, die zool veert zegmaar. Zijn de outlanders oid. Heb ze al ruim 2 jaar en nog steeds mooi (en ik onderhoud ze nagenoeg nooit )
minouesmee
Geplaatst: 25-07-11 13:51
Ik heb van die bruine Harry's Horse stalschoenen of hoe je het wilt nomen, zitten ook prima. Die Petrie laarzen en ect gaan bij mij altijd binnen paar maanden stuk.
Casco heb ik nooit gehad, had zo'n ouderwetse helm, zegmaar wat nu CO's zijn haha. Met een leuk speldje voorop ghehe. Vind casco's (de oude dan) echt voor geen meter zitten, totaal niet stevig.. wel luchtig
Zo soort een heb ik er, die zitten vaak wel fijn! Ik heb nog zo een liggen int grijs mocht je er een zoeken, amper gebruikt nooit gevallen. Heb overveel caps