Check buienradar!! Er ontwikkelt zich een enorm onweersgebied boven Belgie
Dat kan je wel zeggen, ik zit er eigenlijk niet echt op te wachten...
Maar hier is het nog 34 graden en strak blauwe lucht
Travellust
Geplaatst: 28-06-11 18:20
Na die bui van vanmorgen klaarde t op en was het mega warm! Zelfs in een winkel niet uit tehouden, had nog intake gesprek ook dus lekker in die warme auto Nu wordt t al snel weer donker buiten en opeens uit t niets harde wind! Dus ik ben benieuwd wat er komen gaat, hoop dat het mee valt, zeker voor de peerden. Fris is het nu iig wel.
iSaBeLL
Geplaatst: 28-06-11 18:20
Somebitch schreef:
Evy schreef:
Check buienradar!! Er ontwikkelt zich een enorm onweersgebied boven Belgie
Valt toch wel mee? Ik zie het meeste toch over de noordzee gaan.
Als je goed kijkt worden de rode vlekken groter en groter, en zit zelfs paars tussen wat nog erger is.
Somebitch
Geplaatst: 28-06-11 18:21
Hier wordt het al donkerder.. (Woon vlakbij Belgie )
Claudia78
Geplaatst: 28-06-11 18:21
Tjong jonge...storm in een glas water....wat een weers voorspelling weer zeg. Tegen de tijd dat het friesland bereikt zal het middernacht zijn? Ik zie op de 24 uurs radar wel het nodige over ons heen komen morgenochtend. Liever niet, dan moet ik mijn paardjes doen
Al het lang verwachte is eindelijk zichtbaar! Dikke paddestoelen zeg! Hoewel ik verschrikkelijk bang ben voor onweer en niet zo blij ben met de windstoten van 120km/ph ben ik ook wel een beetje goed gespannen... Hoop nog wat mooie foto's te kunnen maken.
Pff, hier is het erg benauwd, van mij mag het nu wel gaan regenen. Volgens buienradar, pas vanacht. Ik dacht dat het einde van de middag al zou beginnen, heb de paardjes al binnen. Maar volgens mij duurt het nog wel even.
N0a
Geplaatst: 28-06-11 18:34
Ik hoop zo dat we hier noodweer krijgen, ben wel toe aan een beetje verkoeling. Zie overigens nu op buienradar dat ik hier pas morgenvroeg krijg ? Lekker dan, hoef ik maar 1 dag per week naar school.. kiest het weer net de verkeerde dag uit. Gatsie! Vanaf vanmiddag ook mijn paard binnen gehouden voor jan banketstaaf dus