Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Olster4ever schreef:uhm...
- er komt iedere 5minuten wel een scheldwoord uit mijn mond
- als ik er langs moet met de fiets ga ik er ook gewoon langs.
- er hebben al zeker 5 buschauffeurs een middelvinger van me gekregen omdat ze me bijna aanreden terwijl het voor mij groen was!
- ik kan onwijs aso zijn bij het paardrijden, ik vraag geen voorang ik neem voorrang, zeker als ik iemand zn knol niet laat door lopen
- ik snij mensen af, op de fiets, buiten op het paard en in de bak.
- ik boer als een kerel
- gooi overal mijn peuk neer
- het is altijd eerst ik
- ik zeg tegen NIEMAND u.
- als ik hulp nodig heb dan is het HE *** kom es even het lukt niet ipv vinger opsteken
- praat door anderen heen
- kan mensen echt doodzwijgen en arrogant aankijken als ik ze niet mag
- steek mn neus altijd in andermans zaken
- het is bij mij over het algemeen ikke ikke ikke en de rest ken stikke
ik edit mezelf nog even: ik zal nooit stelen, mensen in elkaar trappen, echt gemeen pesten negeren is eigenlijk al gemeen genoeg weet namelijk hoe het is om gepest te worden
en mijn meningen zijn over het algemeen uhm heel erg eerlijk
Pelryo schreef:Dat ik andermans hond even makkelijk ´straf´als de mijne. Ik accepteer geen dominant of niet luisterend gedrag. Zeker niet als de baas dan niet ingrijpt. is bij mij een hele grote irritatie haha
Optiwolk schreef:Peanutbutter schreef:Haha fantastischgaan we gezellig achter elkaar aan rijden ..
Ik ben gek op auto's mag ik vragen wat je rijd.
http://www.google.be/imgres?imgurl=http ... 29,r:3,s:0
Deze, maar dan in metallic zwart, geblindeerde ruiten en ook niet meer de basis'weg'bandjes meer.![]()
Raar maar waar, een paar banden doet heel wat aan de uitstraling van een auto!
Omdat ik ook veel stad doe met deze auto, kan ik er toch wel vrij strak mee rijden. Wat natuurlijk niet altijd flink overkomt maar ach ... het is niet omdat ik met een grote auto rijd, dat ik niet pittig mag rijden!
Citaat:Hmmz, ik doe alles wat daar staat behalve het pesten, stelen en in elkaar trappen. Ik sla ze alleen maar als iets me niet zint !
God, alles wat ik hier zie, zou ik zelf ook zo doen!
BSensation schreef:Ik ben af en toe wel eens asociaal in het verkeer. Bijvoorbeeld mensen die 35 km/u gaan rijden waar je 50 km/u mag. Zodra er ruimte voor is (en het is toegestaan) ga ik er voorbij. Bumperkleven doe ik niet aan, levensgevaarlijk vind ik. Als er iemand bij mij dicht op zit trap ik een keer op de rem (vaak is de rem aantikken al genoeg) of doe ik mijn alarmlichten even gaan.
Ik kan nogal bot overkomen bij sommige mensen zonder dat ik het zelf door heb waardoor ze mij soms zien als een niet zo'n aardig 'meisje'. Zodra ze me leren kennen zeggen ze altijd dat ze niet verwacht hadden dat ik zo aardig ben. Heb ook een arrogant hoofd (trek onbewust altijd mijn rechter wenkbrauw op).
Citaat:Ohja, nog een "zonde"... Ik kan een hele vervelende klant zijn in horecagelegenheden. Als de bediening me niet aan staat (te langzaam, niet vriendelijke genoeg, brengen verkeerde bestelling, etc.), dan kan ik echt vervelend worden Geldt ook voor winkels overigens.
Illusion schreef:Citaat:Ohja, nog een "zonde"... Ik kan een hele vervelende klant zijn in horecagelegenheden. Als de bediening me niet aan staat (te langzaam, niet vriendelijke genoeg, brengen verkeerde bestelling, etc.), dan kan ik echt vervelend worden Geldt ook voor winkels overigens.
en tegen zo' n mensen kan ik dan weer asociaal zijn..vreselijk, als mensen overal om miepen als 't even niet meezit..
mimeslosydy schreef:ik kan héél erg evil kijken als ik boos/ chagrijnig ben of gewoon mijn dag niet heb.
'als blikken konden doden' is erg toepasselijk bij mij dan. ik heb het vaak nieteens door, pas als ik in de spiegel kijk zie ik hoe dodelijk ik kijk
Illusion schreef:Citaat:Hmmz, ik doe alles wat daar staat behalve het pesten, stelen en in elkaar trappen. Ik sla ze alleen maar als iets me niet zint !
God, alles wat ik hier zie, zou ik zelf ook zo doen!
je slaat als iets je niet zint?
je bent 14, ben d'r maar trots op. al twijfel ik of dit echt is of puur stoerdoenerij
Illusion schreef:nouja 'n vent/jongen die niet met z'n pootjes van meisjes af kunnen blijven krijgen terecht 'n trap in hun edele zaakje natuurlijk. vind ik dan..
VivaLaVida schreef:Hoe socialer je bent, hoe leuker je leven word, zoalng je maar duidelijke grenzen hebt
Al die aso mensen hier zouden eens moeten proberen 2 dagen sociaal en vriendelijk te zijn, en dan kijken hoeveel leuker je leven is!! en hoeveel meer je van jezelf gaat houden. Misschien blijf je er wel in!
saskiakefie schreef:het is trouwens NA aanleiding, kom ik nu achter, sorry.