Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sleeper

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:43

Het gaat toch over asociaal gedrag van jezelf? Als mensen dan eerlijk zijn en iedereen valt er meteen overheen, krijg je op een gegeven moment natuurlijk geen reacties meer.

Ik heb van de week mn toeter leeg gedrukt op 2 auto's die overduidelijk bij elkaar hoorden en vreselijk aan het trutten waren. Omdat ik nogal geiritteerd was over wat anders kregen zij de volle (toeter) laag. Ik vond het heel aso van mezelf. Ze waren overduidelijk de weg aan het zoeken, oke eentje maakte een Uturn en lette niet goed op, en ik reageerde mijn frustratie op hen af. Niet zo netjes en het luchtte ook niet op.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:48

Iedereen is wel eens aso, maar het voorbeeld dat jij geeft is IMO lang niet zo erg als voorbeelden die ik hier heb gelezen en mensen op kosten jaagt (auto moedwillig beschadigen bijv.) of in gevaar brengt.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 16:08

Ik ben inderdaad ook weleens asociaal, kan alleen niet zo snel een voorbeeld bedenken. :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 16:22

Betteke schreef:
Ik ben inderdaad ook weleens asociaal, kan alleen niet zo snel een voorbeeld bedenken. :D

Ik wel: jij liegt over je leeftijd :D

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 16:28

O:)

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 16:34

Ongelooflijk, als ik dit allemaal zo lees heeft mijn omgeving best een fijn medemens aan mij denk ik :')

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 16:56

Olster4ever schreef:
uhm...

- er komt iedere 5minuten wel een scheldwoord uit mijn mond :o
- als ik er langs moet met de fiets ga ik er ook gewoon langs.
- er hebben al zeker 5 buschauffeurs een middelvinger van me gekregen omdat ze me bijna aanreden terwijl het voor mij groen was!
- ik kan onwijs aso zijn bij het paardrijden, ik vraag geen voorang ik neem voorrang, zeker als ik iemand zn knol niet laat door lopen
- ik snij mensen af, op de fiets, buiten op het paard en in de bak.
- ik boer als een kerel
- gooi overal mijn peuk neer
- het is altijd eerst ik
- ik zeg tegen NIEMAND u.
- als ik hulp nodig heb dan is het HE *** kom es even het lukt niet ipv vinger opsteken :o
- praat door anderen heen
- kan mensen echt doodzwijgen en arrogant aankijken als ik ze niet mag
- steek mn neus altijd in andermans zaken
- het is bij mij over het algemeen ikke ikke ikke en de rest ken stikke

ik edit mezelf nog even: ik zal nooit stelen, mensen in elkaar trappen, echt gemeen pesten negeren is eigenlijk al gemeen genoeg weet namelijk hoe het is om gepest te worden ;)
en mijn meningen zijn over het algemeen uhm heel erg eerlijk :z

Hmmz, ik doe alles wat daar staat behalve het pesten, stelen en in elkaar trappen. Ik sla ze alleen maar als iets me niet zint !

God, alles wat ik hier zie, zou ik zelf ook zo doen!

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:24

Ik ben af en toe wel eens asociaal in het verkeer. Bijvoorbeeld mensen die 35 km/u gaan rijden waar je 50 km/u mag. Zodra er ruimte voor is (en het is toegestaan) ga ik er voorbij. Bumperkleven doe ik niet aan, levensgevaarlijk vind ik. Als er iemand bij mij dicht op zit trap ik een keer op de rem (vaak is de rem aantikken al genoeg) of doe ik mijn alarmlichten even gaan.

Ik kan nogal bot overkomen bij sommige mensen zonder dat ik het zelf door heb waardoor ze mij soms zien als een niet zo'n aardig 'meisje'. Zodra ze me leren kennen zeggen ze altijd dat ze niet verwacht hadden dat ik zo aardig ben. Heb ook een arrogant hoofd (trek onbewust altijd mijn rechter wenkbrauw op).
Zeg ook altijd wat ik denk (niet altijd even handig in sommige situaties) en geef ook altijd mijn eerlijke mening en draai niet om dingen heen.

Verder ben ik volgens mij niet zo heel moeilijk persoon om mee te leven O:)

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:44

Pelryo schreef:
Dat ik andermans hond even makkelijk ´straf´als de mijne. Ik accepteer geen dominant of niet luisterend gedrag. Zeker niet als de baas dan niet ingrijpt. is bij mij een hele grote irritatie haha

Ik ook! Bijvoorbeeld als die hond mijne aanvalt of er op gaat rijen ofzo. 90% van de eigenaren loopt gewoon door en doen alsof ze niks zien..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:05

Over mezelf maar even

Volgens mij kwam ik best wel asociaal over vandaag :P trein stond er op het perron en ik zag heeel veel mensen bij 1 deur staan, maar niemand die erin stapte :') ik dus ertussen in springen met mijn A2 foonboarden en naar de deur gaan, bleek dat iedereen wachte tot dat ze naar binnen konden en er bleken dus net allemaal mensen uitgestapt te zijn. Was dus onbedoeld asociaal, heb ook maar meteen gezegt dat ik anders wel wacht haha. trein kon uiteindelijk niet wegrijden helaas :=

Verder heb ik soms de gewoonte om in mijn neus te pulken (wel heel sneaky want niemand mag mijn aso gewoonte zien :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:19

Optiwolk schreef:
Peanutbutter schreef:
Haha fantastisch :D gaan we gezellig achter elkaar aan rijden .. :Y) Ik ben gek op auto's mag ik vragen wat je rijd.

http://www.google.be/imgres?imgurl=http ... 29,r:3,s:0

Deze, maar dan in metallic zwart, geblindeerde ruiten en ook niet meer de basis'weg'bandjes meer. <3
Raar maar waar, een paar banden doet heel wat aan de uitstraling van een auto!

Omdat ik ook veel stad doe met deze auto, kan ik er toch wel vrij strak mee rijden. Wat natuurlijk niet altijd flink overkomt maar ach ... het is niet omdat ik met een grote auto rijd, dat ik niet pittig mag rijden!

Oh om te kwijlen :9 hewb zelf een 207 sport ook met heelijk brede bandjes enzo.. en hij is gechiptuned <3

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:40

Ik vind het leuk om langzaam rijdende mensen op de weg op te jagen.... Heel slecht, I know, maar ooooh ik kan echt niet tegen mensen die 10 of meer km te sloom rijden... :p

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:51

Citaat:
Hmmz, ik doe alles wat daar staat behalve het pesten, stelen en in elkaar trappen. Ik sla ze alleen maar als iets me niet zint !

je slaat als iets je niet zint?
je bent 14, ben d'r maar trots op. al twijfel ik of dit echt is of puur stoerdoenerij :Y)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:57

BSensation schreef:
Ik ben af en toe wel eens asociaal in het verkeer. Bijvoorbeeld mensen die 35 km/u gaan rijden waar je 50 km/u mag. Zodra er ruimte voor is (en het is toegestaan) ga ik er voorbij. Bumperkleven doe ik niet aan, levensgevaarlijk vind ik. Als er iemand bij mij dicht op zit trap ik een keer op de rem (vaak is de rem aantikken al genoeg) of doe ik mijn alarmlichten even gaan.

Ik kan nogal bot overkomen bij sommige mensen zonder dat ik het zelf door heb waardoor ze mij soms zien als een niet zo'n aardig 'meisje'. Zodra ze me leren kennen zeggen ze altijd dat ze niet verwacht hadden dat ik zo aardig ben. Heb ook een arrogant hoofd (trek onbewust altijd mijn rechter wenkbrauw op).

Dat kon ik wel getypt hebben := Alleen doe ik wél aan bumperkleven (tsja, als we dan toch open en eerlijk zijn hier O:) ) en trek ik mijn linker wenkbrauw onbewust op i.p.v. rechts zoals jij dat doet.
Ook gebruik ik regelmatig mijn toeter in de auto, jammer dat ie niet echt spectaculair klinkt :') Dan komt mijn ergernis er niet zo heftig uit zoals ik 'm graag zou uiten. Onze andere auto heeft wel een flinke scheepshoorn, die gebruik ik heel graag voor (andere) aso's of niet-oplettende weggebruikers :=

Ohja, nog een "zonde"... Ik kan een hele vervelende klant zijn in horecagelegenheden. Als de bediening me niet aan staat (te langzaam, niet vriendelijke genoeg, brengen verkeerde bestelling, etc.), dan kan ik echt vervelend worden O:) Geldt ook voor winkels overigens.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:07

Citaat:
Ohja, nog een "zonde"... Ik kan een hele vervelende klant zijn in horecagelegenheden. Als de bediening me niet aan staat (te langzaam, niet vriendelijke genoeg, brengen verkeerde bestelling, etc.), dan kan ik echt vervelend worden Geldt ook voor winkels overigens.

en tegen zo' n mensen kan ik dan weer asociaal zijn.. :') vreselijk, als mensen overal om miepen als 't even niet meezit..

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:11

ik kan héél erg evil kijken als ik boos/ chagrijnig ben of gewoon mijn dag niet heb.
'als blikken konden doden' is erg toepasselijk bij mij dan. ik heb het vaak nieteens door, pas als ik in de spiegel kijk zie ik hoe dodelijk ik kijk :o

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:13

Illusion schreef:
Citaat:
Ohja, nog een "zonde"... Ik kan een hele vervelende klant zijn in horecagelegenheden. Als de bediening me niet aan staat (te langzaam, niet vriendelijke genoeg, brengen verkeerde bestelling, etc.), dan kan ik echt vervelend worden Geldt ook voor winkels overigens.

en tegen zo' n mensen kan ik dan weer asociaal zijn.. :') vreselijk, als mensen overal om miepen als 't even niet meezit..

Ja, ik weet het. Ben al minder erg geworden omdat ik nu merk dat het toch voor mezelf ook een stuk relaxter is als ik me gewoon rustig houd... Maar als de bediening dan asociaal terug doet, is dat alleen maar olie op mijn vuur :') Zo blijf je aan de gang natuurlijk :P

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:14

mimeslosydy schreef:
ik kan héél erg evil kijken als ik boos/ chagrijnig ben of gewoon mijn dag niet heb.
'als blikken konden doden' is erg toepasselijk bij mij dan. ik heb het vaak nieteens door, pas als ik in de spiegel kijk zie ik hoe dodelijk ik kijk :o

Ohja, dat heb ik ook := Kwam gisteren in een supermarkt en daar liep één of andere blije supermarktmanager rond die z'n mondhoeken omhoog trok met z'n vingers en zei "Je mag best lachen hoor"... je begrijpt natuurlijk wel dat ik daar NIET om kon lachen en mijn blik werd zo mogelijk nog dodelijker :')

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:16

Illusion schreef:
Citaat:

je slaat als iets je niet zint?
je bent 14, ben d'r maar trots op. al twijfel ik of dit echt is of puur stoerdoenerij :Y)

Ik ben er echt niet trots op hoor ;)

Maar als een jongen niet met zijn pootjes van me af kan blijven gaat mijn voet al snel richting, richting iets.

Ik zet dit ook neer omdat ik dit vreselijk asociaal vind van mezelf, en ik werk er dus hard aan!

Edit: gekke zin ;)

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:17

nouja 'n vent/jongen die niet met z'n pootjes van meisjes af kunnen blijven krijgen terecht 'n trap in hun edele zaakje natuurlijk. vind ik dan..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 21:17

het is trouwens NA aanleiding, kom ik nu achter, sorry. :o

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:28

Illusion schreef:
nouja 'n vent/jongen die niet met z'n pootjes van meisjes af kunnen blijven krijgen terecht 'n trap in hun edele zaakje natuurlijk. vind ik dan..

Klopt!

Maar als ik dan die mensen zie kijken voel ik me meteen zo raar :I

Veel meisjes die ik ken die zouden alleen gillen, en dan sta ik daar als een *kuch* mannelijk persoon iemand te trappen..

Edit: Gelijk in Meteen veranderd!

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:31

VivaLaVida schreef:
Hoe socialer je bent, hoe leuker je leven word, zoalng je maar duidelijke grenzen hebt :)
Al die aso mensen hier zouden eens moeten proberen 2 dagen sociaal en vriendelijk te zijn, en dan kijken hoeveel leuker je leven is!! en hoeveel meer je van jezelf gaat houden. Misschien blijf je er wel in! :)*

Dat klopt, maar overdreven vriendelijk doen en niet gemeend aardig doen, hou ik ook niet zo van! :+
maar ik snap inderdaad wat je bedoelt!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:18

Oef, fake als (best veel) amerikanen, nee dan maar een botte boer
Uit NL zeg waar het op staat, niet zo gemeen doen ;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 22:26