Verkracht... en toen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-12 11:01

Gisteren was ook Heftig...

Had van te voren weer 2 stukjes gestuurd...Die heeft ze ook gelezen... ;(

Ze wilde voor volgende week weer...Maar ik denk dat ik volgende keer even een 'rustige' sessie wil...Het wordt allemaal een beetje erg Veel. Lang geleden dat ik er weer zo ziek van ben geweest...

Nog 2 dagen en dan gelukkig weekend...

nynke55

Re: Verkracht... en toen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 11:07

Yessss! Ik wist dat je het kon! Nu alles even rustig laten bezinken. En de volgende stukjes, ach dat zie je woensdag wel weer.
Goed weekend al vast!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 13:48

Hoe gaat het inmiddels met je?

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:00

Hey,
Ik heb het hele topic gelezen en vind dat je een hele sterke meid bent!
Ga zo door. Haar de stukken laten lezen is heel erg zwaar dat snap ik totaal.
Maar ik denk dat je uiteindelijk er beter van wordt. Je heb het verhaal voor een deel aan haar
toevertrouwd, doe waar je je fijn bij voelt! Denk er wel aan dat het aan het begin niet fijn voelt maar dat het uiteindelijk oplucht.
Ik heb je een PB gestuurd, om er voor je te zijn als je dat wilt.

Knuffel!

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 21:59

Hoi allemaal,

Tijdens de kerstvakantie heb ik weer een nieuw dieptepunt bereikt, maar inmiddels ben ik weer een beetje uit mijn dip aan het klimmen. :Y) Ik merk aan mezelf dat de laatste sessie voor de vakantie 'te veel' was. Daar is tijdens de kerstdagen nog iets bij gekomen (aanraking (wel 'gewoon' hoor, niks ergs eigenlijk :P ), maar dat was op het moment zelf zo heftig voor mij dat ik serieus bijna 'out' ging.
Daarnaast is het Slapen nog steeds heel erg moeilijk, al gaat het gelukkig wel al beter dan in de vakantie. :D Ik heb al vanalles geprobeert, maar tot nu toe de goude oplossing nog niet echt gevonden. Dus als iemand daarvoor tips/trucjes heeft --> hard welkom!

Gisteren weer een sessie gehad bij hapto, de eerste sinds de vorige sessie. Maar gelukkig was deze heel rustig, zodat ik zelf even de tijd had om op adem te komen. Was daar zelf heel erg blij mee eigenlijk. :j

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:16

Ups en downs dus, maar nieuw jaar, nieuwe start en nu alleen maar berg op!
Wat het slapen betreft, daar weet ik alles van. Ik heb wel een trucje, als ik wakker lig, merk ik dat mijn ogen eigenlijk niet rustig zijn, hoewel ik ze dicht heb.Wat ik doe is bewust tegen de binnenkant van mijn oogleden aankijken en dan heb ik het idee dat het donkerder word en daar ga ik me op concentreren. Klinkt raar, maar bij mij werkt het.

Je laatste zinnetje is wel grappig: eerste sessie sinds de vorige..... :D

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 12:08

Anoniem1991 schreef:
Weet iemand nog wat ik nog meer zou kunnen 'ruilen' voor sessies bij de haptonome? Ik ben nu bezig met een lijstje te maken met wat dan wil ruilen. Daarna wil ik pap miss een mail sturen die ik gisteren ook naar haptonome heb gestuurd om vervolgens te onderhandelen over die dingen :P

Tot nu toe heb ik:
Vergoeding (2 sessies)
Winterbanden (2 sessies)
Sinterklaasgeld (2 sessies)
Kleren (denk 1 sessie)
zelf (1 sessie)
Geen wedstrijd met paard (halve sessie, hier moet nog wat bij vind ik zelf)

Dus, roept u maar!! :D Zo veel mogelijk ideeën graag, niks is gek :P

Ik weet niet of dit voor jou mogelijk is, maar er bestaat zo iets als Coulance-aanvraag ziektekosten.

van internet; Coulanceregeling:

Soms vergoeden zorgverzekeraars op basis van een individuele coulanceregeling. Bij een basis verzekering en bij verzekeringen die in bovengenoemde lijst niet vermeld staan, kan een coulance worden ingediend. We kunnen je een voorbeeldbrief geven. De vergoedingen vallen onder 'kortdurende psychosociale hulp of alternatieve geneeswijze'.Let op: we kunnen geen garantie op vergoeding geven, maar er zijn wel goede ervaringen mee dat het toch vergoed wordt.

Op internet saaan voorbeeld brieven...
succes

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:11

Ik heb je in een PB tips/trucjes gestuurd die voor mij heel erg handig zijn :)
Goed dat je weer 'uit de dip aan het klimmen bent' :Y)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:16

Wat heftig! Als je denkt dat je er geen spijt van gaat krijgen kun je het denk ik wel laten lezen. Echt super dat je het hebt verteld want je hebt echt hulpmnodig. Het is heel belangrijk dat het met die psycholoog klikt. Misschien vind je het makkelijker om er met een vrouw over te praten en kun je dit aangeven? Heel veel succes!

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 20:38

*\o/* Als allereerste ff de melding dat ik geslaagd ( :D ) ben voor mijn EHBO-diploma en daar voor de rest van het jaar weer vanaf ben! Echt super blij want ik zag er gisteren ontzettend tegen op, maar zelfs het slachtoffer spelen ging wonderbaarlijk goed omdat ik vooral bezig was om mijn 'hulpverlener' stiekem tips in te fluisteren was en daar was ik zo mee bezig dat ik van het hele aanraak gebeuren eigenlijk niet zoveel mee heb gekregen en het dus ook niet zo erg vond. *\o/*

Nynke: Haha, ups en downs blijf je denk ik toch wel houden (helaas :P ) Merk dat wel aan mezelf in elk geval. Het ene moment ben ik super verdrietig en sta ik echt op het punt om in tranen uit te barsten, terwijl het dan 30 minuten later plotseling weer helemaal goed is en er niks aan de hand lijkt te zijn. :D :Y)

McThisk &: MarMarieke: Bedankt voor de pb'tjes! Ik heb erop gereageerd :)

Zesteigert: : Ik weet niet precies welk berichtje je als laatste gelezen hebt. Maar ik loop ondertussen niet meer bij de psycholoog maar bij een haptonome, waar het gelukkig heel erg goed mee klikt. :D Zij is dus ook een vrouw. :Y) Ik heb er ook zeker geen spijt van dat ik haar dingen heb laten lezen. Wat ik bedoelde met mijn reactie hierboven was dat de laatste sessie gewoon 'te veel' was en het beter was geweest als daar een rustige sessie tussen had gezeten. Maar ik heb zeker geen spijt dat ik haar dingen heb laten lezen en in de toekomst ga ik haar ook nog wel andere dingen laten lezen. :j

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:39

Goed gedaan! Gefeliciteerd :D

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 20:47

Gefeliciteerd! Knap hoor, dat je ook rustig "slachtoffer" kon zijn.

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 21:08

Gefeliciteerd, altijd handig om te hebben!

Ook al gaat het met ups en downs, ik heb wel het gevoel dat je steeds progressie maakt. Daarnaast lijk je een verstandige slimme meid met zelfkennis die zich zelf goed kan verwoorden, zelfs over zo'n moeilijk en persoonlijk onderwerp. Ik denk echt dat je er wel komt, stapje voor stapje. Sterkte meid, jij komt er wel!

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 22:30

Gefeliciteerd dat je geslaagd bent! Erg fijn! *\o/*

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 19:23

Bedankt!

Ik ben er blij mee dat ik geslaagd ben, maar tegelijkertijd kan ik er niet echt van 'genieten', blijft het moeilijk om er 'trots' op te zijn. Lijkt alsof ik niet zo goed weet hoe dat moet, en das soms ontzettend lastig...

Ik heb gisteren melatonine gebruikt om te slapen, is een lichaams-eigen stof. Op aanraden van haptonome en nog een aantal andere mensen van bokt. Moet eerlijk zeggen dat het weer sinds lange tijd is dat ik voor half 1 sliep en ook doorgeslapen heb. :)

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 21:22

Ik snap het helemaal, slapen is zo moeilijk als het niet lukt :(
Is het moeilijk om trots te zijn op jezelf door je jeugdgebeurtenis?
Veel succes met het slapen, ik zou je laptop nu al wegleggen!

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:54

Fijn dat je lekker geslapen hebt, weet ik alles van, slecht slapen.
Wat betreft het trots zijn op jezelf, vanavond, bij het tandenpoetsen, tegen jezelf in de spiegel zeggen:

Goed gedaan, meid! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:27

goed gedaan, gefelciteerd! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 17:40

Hoe gaat het nu met je, TS? lang niks gehoord!

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 09:17

Hoi,

Sorry voor de late reactie. Ik wist niet goed hoe ik moest reageren.

't gaat op dit moment een beetje met up's en down's. Anderhalve maand terug (ongeveer) ging het echt heel slecht en ik herkende mezelf niet eens (nergens zin in hebben, nauwlijks eten en slapen). We hebben toen ook hele heftige sessies gehad (nog steeds haptonomie) en ik denk dat dat daar ook wel mee te maken heeft gehad. Maar gelukkig gaat het nu weer een stukje beter. We hebben ook even een stapje terug gedaan met de therapie. :)

Al met al gaat het op dit moment dus best redelijk, maar ik moet er wel voor blijven vechten: elke dag. Sommige dagen zijn zo mooi en fijn dat ik dat nauwelijks merk, andere dagen zijn zo moeilijk dat ik van smorgens tot savonds moet vechten om de dag door te komen.

Vanmiddag ook weer een sessie trouwens, ben benieuwd. Vorige keer ging *kuch* niet zo goed... :o

En Frederieke: Bedankt voor het vragen *\o/*

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 13:20

Hallo meid,
Wel fijn dat het redelijk gaat en je niet in een dip zit! Ik vroeg maar niet hoe het ging want ik dacht dat je dat zelf wel zou aangeven. Veel succes met de sessie!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 13:21

Succes vanmiddag!

Sorry dat ik een tijd niet in je topic ben geweest. Zelf ook weer even wat issues.

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 13:37

Ramp gebeurt...zijn na een half uur gestopt zonder iets te bereiken. Zit nu in de auto op een parkeerplaats. -zucht- wat moet ik doen!? Haar bellen....?

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 13:50

Als je nog op de parkeerplaats zit moet je niet bellen, maar terug naar binnen lopen. Ook al zit je alleen maar tegenover haar, dan ziet ze iig wel dat je wilt en dat het gewoon moeilijk is. Wellicht dingen in haar bijzijn opschrijven als praten te moeilijk is?
Succes meid! En het is geen ramp he, moeilijk is het nou eenmaal kun jij ook niks aan doen! Vorderingen komen vanzelf wel weer, iedereen heeft wel eens een terugval. Je kunt het! Ook bij jou komt het weer goed!

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 14:35

Was gewoon een willekeurige parkeerplaats om de auto even aan de kant te zetten. Niet meer bij haar dus. Heb haar 2x gebeld maar ze nam niet op.

Hoe 't nu verder gaat/moet weet ik zelf ff ook niet... -O-