Hm. k wil bij mn scharrel slapen nu! Alleen Ben ik nu hier bij mijn ouders en hij bij zijn ouders...
Als ik nog leuke blunders van hem weet. hij nog leuke blunders maakt zal ik ze posten!
Ik weet trouwens nog n leuke * blunder * Naja, was niet echt n blunder, meer gewoon stom en achteraf grappig...
K bleef voro de 1e keer bij n vroeger vriendje slapen, jaar of 3 geleden... Ik netjes op de grond op n matje dat heel poedersuiker lag, was 5 mm dik ofzo...
Dus ik dat vertellen aan hem, en besloten dat ik maar bij hem in zn 2 persoons bed kon slapen. Niks gebeurd of wat dan ook, alleen een knuffel en welterusten. Komt smorgens zijn moeder ons wakker maken, en ik lag dus daar in dat bed... Niks aan de hand zou je denken...
TOT zijn moeder me bij zich riep en zei; Ik moet je even op het matje roepen, waarom sliep je niet op je matje? Dus ik knalrood... Zegt ze: ja maar mn man en ik vinden dat prima hoor

Was wel ff heel ongemakkelijk... Nu ken ik ze als hele lieve ex-schoonouders die ik nog regelmatig zie!