Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GP60

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 14:52

JessAndHope schreef:
GP60 schreef:
Haha nou oke.

Wij hadden dus sex, en ik pijpte hem haha.
Maar toen was hij vergeten te vertellen dat ie kwam en spoot zo zijn lading in mijn mond.
En hij vond het nog grappig ook.
:')

Dat noem ik geen blunder :D Graag zelfs :o

-O-

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 14:56

Sky_As schreef:
NiNa_14 schreef:
hmm mijn ex vergeleek mij met een auto...
ik was de ferarri onder de vriendinnen..weet neit hoe het met jullie zit maar word niet graag vergeleken met autos al helemaal niet die lelijke ferarri's

en een keer waren we eehm nouja bezig sochtens en zijn vader had zijn arm gebroken...
dus we waren eehm bezig en hoor je ineens die vader roepen of mijn ex zijn broek dicht kon komen maken..
ik lag HELEMAAAAAL dubbel en mijn ex was pissig!!

whahaha.....mijn vriendje vergelijkt mij met paarden... (dezelfde van die dromen) ik ben volgens hem een kruising tussen een arabier en een lux (de hengst Lux Z), en hij is een andiamo (dit zullen alleen kenners begrijpen)

maar ik kan je zeggen :P ook dat is niet echt een vergelijking waar je op zit te wachten!

Mwuahaha Andiamo's _O-

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 15:04

GP60 schreef:
GP60 schreef:
Haha nou oke.

Wij hadden dus sex, en ik pijpte hem haha.
Maar toen was hij vergeten te vertellen dat ie kwam en spoot zo zijn lading in mijn mond.
En hij vond het nog grappig ook.
:')
Dat noem ik geen blunder :D Graag zelfs :o

-O-

Whahah ligt er echt aan wie je voor je hebt hoor! _O-

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 15:25

DarkDreamer schreef:
Op een kiertje, een oog gluurde om de hoek. Omgeving werd veilig verklaart en de deur ging langzaam verder open, er kwam nu ook een been de hoek om. Maar mijn hond is het type die even afwacht voor hij zijn 'prooi' begroet. (Hij is altijd heel blij en stormt dus op iedereen af, hij springt niet tegen ze op maar het op iemand afstormen kan al beangstigend zijn). Mijn lieftallige ex, zag die hond aan komen en smeet gelijk de deur dicht. :')

Ge-ni-aal!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 15:27

_AB_ schreef:
haha, super grappig die actie met die waterballonnen! Wat was z'n reactie?
Mijn scharrel moet echt n cursus zoenen krijgen! K moet echt m'n gezicht afdrogen als k met hem gezoend heb! Of n bakje er onder houden, dat kan ook nog;)

inderdaad.
Zo ging het ook bij mij eerste vriendje.
Vond zoenen toen nog echt vies.
Eerste tongzoen.
Mn wang was helemaal nat. _O- Gets wat vond ik dat toen ranzig.
Laatst bijgewerkt door Cchanny op 09-01-11 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 15:37

_AB_ schreef:
Hm. k wil bij mn scharrel slapen nu! Alleen Ben ik nu hier bij mijn ouders en hij bij zijn ouders...
Als ik nog leuke blunders van hem weet. hij nog leuke blunders maakt zal ik ze posten!
Ik weet trouwens nog n leuke * blunder * Naja, was niet echt n blunder, meer gewoon stom en achteraf grappig...
K bleef voro de 1e keer bij n vroeger vriendje slapen, jaar of 3 geleden... Ik netjes op de grond op n matje dat heel poedersuiker lag, was 5 mm dik ofzo...
Dus ik dat vertellen aan hem, en besloten dat ik maar bij hem in zn 2 persoons bed kon slapen. Niks gebeurd of wat dan ook, alleen een knuffel en welterusten. Komt smorgens zijn moeder ons wakker maken, en ik lag dus daar in dat bed... Niks aan de hand zou je denken... TOT zijn moeder me bij zich riep en zei; Ik moet je even op het matje roepen, waarom sliep je niet op je matje? Dus ik knalrood... Zegt ze: ja maar mn man en ik vinden dat prima hoor :D Was wel ff heel ongemakkelijk... Nu ken ik ze als hele lieve ex-schoonouders die ik nog regelmatig zie!

Leuke woorden _O-

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:34

Haha slechte zoeners heb ik helaas ook gehad.

Zelfs een keer een jongen (geen ex) die op een gegeven moment met zijn tong bij mijn oor zat!! :oo Ik was totaal in shock en deed gelijk een stap naar achteren waarop hij totaal verbaast vroeg: "Houd je niet van likken dan?"

Euh.. Iehllll? := *Veegt kwijl van oor/wang/mond/neus.. -O-

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:36

DarkDreamer schreef:

Zelfs een keer een jongen (geen ex) die op een gegeven moment met zijn tong bij mijn oor zat!! :oo Ik was totaal in shock en deed gelijk een stap naar achteren waarop hij totaal verbaast vroeg: "Houd je niet van likken dan?"

Als je van likken had gehouden had je wel een hond gehad ? :+

Fietspomp

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:36

Die heb ik toevallig, maar die hoeft me ook niet te likken hoor :+.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:37

:+

Hoezo heb jij eigenlijk een ballon bij jou naam?

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:38

Omdat ze jarig is denk ik :+
Laatst bijgewerkt door Yffiejj op 09-01-11 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:38

Omdat ik vandaag 'jarig' ben haha. Ik ben niet echt jarig, maar vond die ballon leuk dus heb even mijn geboortedatum aangepast! :')

Cchanny

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:41

oke :)

XNeLLeKe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:48

Ik ben echt inspiratieloos maar dan toch maar zo'n zwakke blunder neerzetten.

Mijn (ex?) vriendje vond het wel stoer om een blikje Energy in één keer leeg te drinken waar ik naast stond. Hij goot het allemaal naar achter maar volgens mij, zoals ik het zag, was 0,5 L. toch iets te veel voor meneer. Hij pakte mijn gezicht en gaf me vervolgens een mega lebber waarbij hij alle Energy bij mij naar binnen goot! Ik stikte zowat door het drinken en de bubbeltjes maar vooral door zijn tong :')

Zijn bruine haar werd zowat rood en sinds die tijd antwoord hij mijn smsjes niet meer en is hij nooit meer op straat ik zie hem dus nooit meer.. dus daarom staat er aan het begin mijn (ex?) vriendje. Omdat ik niet weet of het nu uit is of nog aan :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:53

Yffiejj schreef:

Haha, snel aangepast :') :Y).

XNeLLeKe: Haha gatver! Lekker vies :P. Maar hoezo weet je niet of het uit is? :') Zoek hem op dan en vraag het hem :+.

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:55

DarkDreamer schreef:

Lekker dan :+

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:57

XNeLLeKe schreef:
Ik ben echt inspiratieloos maar dan toch maar zo'n zwakke blunder neerzetten.

Mijn (ex?) vriendje vond het wel stoer om een blikje Energy in één keer leeg te drinken waar ik naast stond. Hij goot het allemaal naar achter maar volgens mij, zoals ik het zag, was 0,5 L. toch iets te veel voor meneer. Hij pakte mijn gezicht en gaf me vervolgens een mega lebber waarbij hij alle Energy bij mij naar binnen goot! Ik stikte zowat door het drinken en de bubbeltjes maar vooral door zijn tong :')

Zijn bruine haar werd zowat rood en sinds die tijd antwoord hij mijn smsjes niet meer en is hij nooit meer op straat ik zie hem dus nooit meer.. dus daarom staat er aan het begin mijn (ex?) vriendje. Omdat ik niet weet of het nu uit is of nog aan :')

dan zou ik voor mezelf wel besluiten dat het uit is :P

rOmii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:58

mijn ex gebruikte drugs, ik wist dat toen nog niet en vond het toen ook heel vreemd met koninginnendag belde hij me op hij was in a;dam te stappen. Hij was ten 1e iedereen kwijt, en ten tweede had hij "zomaar" in ze broek gepoept :S hij belde me echt heel zielig op en schaamde zich dood zij die, hij had een nieuwe broek gevonden (van de rommelmarkt wss) en die toen aangetrokken. ik snapte er allemaal niks van en ging er heel lief opin, via de telefoon dan ik uitzoeken welke treinen hij moest hebben etc. achteraf ging hij door met partyen en belde hij me 7u smorgens weer dat hij nog op het station vast zat.. achteraf hoorde ik dus dat hij flink gebruikt had! toen snapte ik ineens alles... uiteindelijk is het drugsgebruik toen de druppel geweest (na 5 maanden)..

rOmii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:59

DarkDreamer schreef:

aaaahw bah, dit had ik op vakantie zomaar een gozer uit het niets alleen dan met de woorden " heb schijt aan je vriend "
whahah ik was heeeeel snel weg. :(:)

XNeLLeKe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:03

DarkDreamer schreef:
Yffiejj schreef:

XNeLLeKe: Haha gatver! Lekker vies :P. Maar hoezo weet je niet of het uit is? :') Zoek hem op dan en vraag het hem :+.

Nou ik zal het je vertellen, ik ben echt zo'n sukkeltje die daar het lef niet voor heeft.
Dadelijk doet zijn moeder open :')

Maar volgens mij is het uit, ik weet het niet.
Hij woont aan de overkant en toch zie ik hem nooit, echt zoiets voor mij dit :')
Maarja, kan ik me weer een beetje richten op de trainingen met mijn pony maar
toch blijf je automatisch over iemand dagdromen die je al zowat je halve leven
kent en waar je ook dan nog bij zowat 4 jaar iets mee heb gehad..

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:08

XNeLLeKe schreef:
DarkDreamer schreef:

Nou ik zal het je vertellen, ik ben echt zo'n sukkeltje die daar het lef niet voor heeft.

Hij woont aan de overkant en toch zie ik hem nooit, echt zoiets voor mij dit :')

4 jaar? Maar je bent 13 en je ziet hem nooit? :=

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:09

rOmii schreef:
DarkDreamer schreef:

aaaahw bah, dit had ik op vakantie zomaar een gozer uit het niets alleen dan met de woorden " heb schijt aan je vriend "
whahah ik was heeeeel snel weg. :(:)

Oh die ken ik ook ja.. Toen ik nog een vriend had kwam er een man van 32 naar me toe (dat alleen al.. Ik ben 19 :+). En hij begon tegen me te praten en vroeg of ik een vriend had.. Dus ik zeggen van wel.. Kreeg ik als reactie: "Maar hij hoeft natuurlijk niet te weten dat je vreemd gaat.." *wenkbrauw-wiebel* :\

XNeLLeKe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:11

DarkDreamer schreef:
XNeLLeKe schreef:

4 jaar? Maar je bent 13 en je ziet hem nooit? :=

Typte ik echt 4 jaar?
Ik bedoel nog niet eens us 4 maanden xd.
Ja, er staat een huis tegenoverons, je steekt de straat over en dan sta je aan zijn voordeur.
Voor mijn woorden gewoon tegenover mij ..

Ja ik weet het echt iets voor mij. :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:13

Je hele zin straalde uit dat je 4 jaar met hem had. :P
Je hebt een keer met hem gezoend en meer is er niet gebeurd, begrijp ik het nou goed? :P

An1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:14

rOmii schreef:
mijn ex gebruikte drugs, ik wist dat toen nog niet en vond het toen ook heel vreemd met koninginnendag belde hij me op hij was in a;dam te stappen. Hij was ten 1e iedereen kwijt, en ten tweede had hij "zomaar" in ze broek gepoept :S hij belde me echt heel zielig op en schaamde zich dood zij die, hij had een nieuwe broek gevonden (van de rommelmarkt wss) en die toen aangetrokken. ik snapte er allemaal niks van en ging er heel lief opin, via de telefoon dan ik uitzoeken welke treinen hij moest hebben etc. achteraf ging hij door met partyen en belde hij me 7u smorgens weer dat hij nog op het station vast zat.. achteraf hoorde ik dus dat hij flink gebruikt had! toen snapte ik ineens alles... uiteindelijk is het drugsgebruik toen de druppel geweest (na 5 maanden)..

al die mannen die in hun broek poepen, wat is dat toch!??! _O- :=