Het voelt nog steeds of ze zo thuis kan komen na een weekendje weg... Heb vandaag het hele topic nog eens gelezen, nogmaals bedankt voor alle lieve berichten
sandra3235
Geplaatst: 12-01-11 00:29
ik denk veel aan je marije en nu zeker,maar dat snap je wel
Ik heb eergisteren een kaarsje voor haar gebrand in de Notre Dame
djuno
Geplaatst: 12-01-11 13:55
Zie nu pas, dat ik gisteren, precies een maand na dato heb gepost. Dat was puur toeval. Denk dagelijks aan Fen en toevallig gisteren daarvan een uiting geplaatst.
Ja Marije...dat gevoel ken ik...erg onwerkelijk zoiets
PieterBel
Geplaatst: 12-01-11 14:05
MarijeR schreef:
Het voelt nog steeds of ze zo thuis kan komen na een weekendje weg... Heb vandaag het hele topic nog eens gelezen, nogmaals bedankt voor alle lieve berichten
Dat kan ik me voorstellen. Gaat het wel een beetje met jullie?
Jeetje, ik zie dit topic nu pas. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden...
Jacimatho
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-11 16:39
Hallo allemaal….
Aan de ene kant gaat de tijd vreselijk snel, en aan de andere kant ook zo langzaam.
'Those we loved don't go away... They walk beside us...every day Unseen, unheard , but always there... Loved , missed and still so dear'
Eenieder die Fenneke kende via het internet, en het fijn zou vinden om bij elkaar te komen onder het genot van een hapje en drankje, is op 20 november van harte welkom in Onstwedde. Dan kan ook de boom die eerder dit jaar is gekocht geplant worden. In het voorjaar was het helaas te warm en te droog, waardoor de boomkweker het niet verstandig vond de boom te verplaatsen.
Wat een mooi gebaar, het planten van die boom. Hopelijk kan het voor iedereen dienen als een plek om te herinneren, te gedenken en steun te vinden. Heel veel sterkte.
Mijn medeleven voor al haar naasten, geliefden en iedereen die haar kende....
Attitude
Geplaatst: 11-12-11 22:42
Veel sterkte! Een jaar alweer....
Kaatje
Geplaatst: 11-12-11 22:58
Bram Vermeulen: Testament
Als ik dood ga, huil maar niet ik ben niet echt dood moet je weten het is maar een lichaam dat ik achterliet dood ben ik pas als jij die bent vergeten.
En als ik dood ga, treur maar niet ik ben niet echt weg moet je weten het is de heimwee die ik achterliet, dood ben ik pas als jij dat bent vergeten.
En als ik dood ga, huil maar niet ik ben niet echt dood moet je weten het is het verlangen dat ik achterliet dood ben ik pas als jij dat bent vergeten dood ben ik pas als jij me bent vergeten.