Wat verschrikkelijk......ik heb je topic gevolgd en heb ook zo gehoopt dat ze het zou halen.....heel heel veel sterkte en kracht gewenst om dit verlies te kunnen dragen.
waypoint
Geplaatst: 10-11-10 11:02
Gecondoleerd met het verlies. Het is net alsof ik hier mijn eigen verhaal lees .. dit is mij 3 jaar geleden ook overkomen. Heel veel sterkte, en laten de mooie herinneringen je kracht geven om dit te verwerken. Mijn pb box staat open!
ts gecondoleerd. ik wens jou en je familie heel erg veel sterkte toe met het verwerken hiervan. ik hoop dat je dit met de tijd een plekje kunt geven. nogmaals heel veel sterkte
Icecrystal
Geplaatst: 10-11-10 13:34
Gecondoleerd! Heel veel sterkte voor de komende tijd..
QualityHorse
Geplaatst: 10-11-10 13:36
Meisje, hier een stille meelezer, ik wil je heel veel heel veel sterkte wensen de komende tijd, gecondoleerd
@Iedereen: Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie lieve berichten. Het liefst doe ik jullie allemaal persoonlijk bedanken. Maar dat gaat vast heel lang duren.
Ik heb inderdaad mijn mama zien sterven.
@Sanne: Bedankt voor je berichtje. Het is je vergeven hoor. Want ik weet gewoon dat je het niet zo hebt bedoelt. En tja..
RM94
Geplaatst: 10-11-10 14:07
heel heel veel sterkte
Ik hoop dat je over een tijdje in ieder geval kunt genieten van de mooie herinneringen aan haar.
No_No
Geplaatst: 10-11-10 14:07
Jeetje TS.. Wat is dit snel gegaan zeg ... Ik geloof het direct als je zegt dat het allemaal onwerkelijk voor je is...
Ik wil jou, je familie en kennissen heeeeeel veeeeeel sterkte wensen de komende tijd...