Ja, hier in omgeving leeuwarden waait het ook een stuk harder dan gisteren. Ach, je kunt er ook heerlijk lol om hebben zo. Die storm zit zelfs in het hoofd van mijn hond hahaha
Het was eigenlijk best heerlijk weer vandaag,gewoon warm en de hele dag droog! Maar nu regent het weer en er schijnt heel veel regen te komen,het zuiden krijgt het meeste hoorde ik.
Het regent nog wel maar gelukkig niet meer zo hard als toen straks
Elsskippy
Geplaatst: 12-11-10 22:20
Raar weer kan het soms toch zijn. Vanmiddag lekker zonnetje best wel warm, ik had nog vliegen en muggen in de stal en dat voor half november. Heel apart! En nu weer regen, veel wind.
Paardje had afgelopen dagen ook behoorlijk de storm in haar koppie! Vandaag was ze gelukkig weer beetje afgekoeld maar jeeetje wat een wind zeg! Met meewind had ik het gevoel dat ik 120 km p/u ging op mn fietsie!
dejavu
Geplaatst: 12-11-10 22:29
blauw00gje schreef:
Het regent nog wel maar gelukkig niet meer zo hard als toen straks
En anders regent het maar wel heel hard, de meesten zitten binnen. Wat nu valt, kan morgen overdag niet meer vallen. (Nog meer dooddoeners nodig? )
Ik moest naar het dorp en kon niet met de auto... Dus ik moest 2,5 km heen en 2,5 km terug door de regen fietsen! En dan ook nog in het dorp rondwandelen. Ik ben helemaal doorweekt, echt waar alles is nat.
Pff...
Yellowcab
Geplaatst: 12-11-10 22:32
Ik las even een pagina terug over paarden die de blub niet in willen, mijne vind het prachtig! Lekker rennen door de modder (hilarisch gezicht trouwens) daarna is het iets minder grappig! Mijn dek was een klont modder en haar vachtje net zo hihi! Nou ja ik ben blij dat ze het niet erg vind om buiten te spelen met vies weer.
Hier is het af en toe 5 minuten droog dan weer 5 minuten regen.