-maar ik heb ze wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bermudaa schreef:Overal waar ik kijk zie ik wel weer een topic over uggs, maar ik zou ze nooit van mn leven dragen.
Ik vind het verschrikkelijke lompe dingen en ik vind ze er niét uitzien.. Nep of merk, ik zou ze noóit kopen!
Zijn er meer mensen op Bokt die nooit Uggs zullen dragen? dat zal mij wel enigzins verrassen, omdat ik tot nu toe alleen maar uggs liefhebbers tref
shanalover schreef:oehhh, hier nog eentje
Spuuglelijk vind ik ze, maar ik ben dan ook een belgje. Hier zie je die practisch nergens. Ze staan wel in de winkels, maar je ziet er bijna niemand mee rondlopen.
In Nederland daarentegen wordt je er practisch mee doodgeslagen (of ben ik nu zo verkeerd?)
Lovely schreef:shanalover schreef:oehhh, hier nog eentje
Spuuglelijk vind ik ze, maar ik ben dan ook een belgje. Hier zie je die practisch nergens. Ze staan wel in de winkels, maar je ziet er bijna niemand mee rondlopen.
In Nederland daarentegen wordt je er practisch mee doodgeslagen (of ben ik nu zo verkeerd?)
In Parijs zie je ze ook nauwelijks.
Trouwens, in de jaren 60, toen mode nog mode was, zou niemand het in zijn hoofd gehaald hebben om iets lelijks aan te trekken omdat het lekker zou zitten.