Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:32

hmm skinny jeans vind ik wel mooi,maar die staan me niet(te korte dikke pootjes)

meiden met een goed figuur staat het geweldig vaak

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:34

Haha te korte dikke pootjes :') wat voor broeken draag jij dan meestal? Bootcut?

Ik heb naar verhouding lange benen en ze zijn niet dun en niet dik... gewoon wel normaal denk ik. Ik vind ze iig prima. Al heb ik wel behoorlijk wat spieren dankzij het paardrijden :+ maar da's beter dan vet. Ik moet zeggen dat ik skinny's bij hele dunne meiden pas echt niet vind staan :o dan krijgen ze echt van die stokjes... zo zonde is dat... bij wat stevigere mensen zie je vaak dat ze hun broek in een te kleine maat kopen, dan staat het al snel niet mooi.

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:36

ik koop vaak een paar dure merkschoenen(omdat dat moet van me ma, omdat die het niets vind dat ik me geld uitgeef aan die stoffen schoenen) en dan nog een hoop goedkope schoenen, ik ben echt iemand van afwisseling, kan niet dagen achter elkaar dezelfde schoenen aantrekken:P

Verder geef ik totaal niets om merken, ik koop gewoon wat ik leuk vind en absoluut geen shirts e.d. waar veel mensen al mee lopen. En ik ga dus mooi geen dertig euro betalen voor een tshirt ofzo. dan moet ie wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi zijn.

Nou heb ik mijn haat aan uggs laatst aan de kant gezet, en een stel fakers gekocht, vind ze nog steeds oerlelijk, maar zien er zo warm uit.. Nou ik voor pantoffels dus geen 200 euro uitgeven.. die van 6 en 4 euro van de primark doen het prima voor die paar keer dat ik ermee de hond ga uitlaten ofzo:P

Ik koop ook liever heel veel voor hetzelfde bedrag als 1 duur iets. Veel leuker :)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:37

ehh spijkerbroeken met een iets uitlopende pijp,is dat bootcut :P

ik heb wel korte dikke benen,maar ze zijn wel gespierd,geen blubbertjes

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:39

Ja dat is bootcut :j het "standaard" model is dat volgens mij. Dat staat ook bijna iedereen wel denk ik? :P Vind het ook lekker zitten altijd.

Snoevie

Re: Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:40

ik heb alleen maar zulke broeken qua model,zitten idd uitstekend

Fenrir

Re: Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:42

Ik heb ook wel skinny's :j maar het nadeel is dat ik vrij klein ben, en alle standaardmaten (die je bij veel winkels ziet) dus altijd te lang zijn... dan is dus bij zo'n bootcutbroek het hele model eruit. :\