ik vind het echt ontzettend knap! ga zo door zou ik zeggen! ik weet hoe het is! ik ben vandaag bij een dietiste geweest. en mijn eerste gesprek gehad, maar OMG wat was dat moeilijk en confronterend zeg ik dacht dat ik aardig sterk in mijn schoenen stond! maar daar kwam snel verandering in toen ze vragen begon te stellen.
ik vind het echt onwijs knap wat je nu al gepresteerd hebt! ga zo door
Super zeg, je ziet er echt al heel goed uit!! Die onderkin was me eerlijk gezegd niet opgevallen... Maaruh, zodra ik meer dan 64 kilo weeg, heb ik ook een onderkin!
Meiden mijn dag kan niet meer stu!!! Vanochtend netuurlijkweer even op de weegschaal en ja hoor toen stond ik op 99,7 dus het is gewoon gelukt, ik zit niet meer in de 3 cijfers ( voor de komma dan haha) echt heerliijkdit.
haha ja moet ik weer ff salaris hebben, anders heb ik niet centjes voor feestje. Maar ik wil toch wel een datum gaan prikken en dan iedereen die hier zo lief reageert uitnodigen. Het zal waarschijnlijk januari worden.
Ja morgen hele dag aan de bak en dan daarna nog met schoonzusje en rest van de vrouwelijke helft van beide families naar een trouwjurken winkel, kan ze eindelijk jurken gaan passen.
Oh prut! Morgen is de enige dag dit weekend dat ik thuis ben... Nou dan deponeer ik het cadeautje wel op je salon tafel Want volgend weekend ben ik er helemaal niet... Of je moet nog 3 weken willen wachten?
onder de drie getallen! Van harte gefeliciteerd meid
die onderkin gaat er vanzelf wel af, jij bent nog niet op je eindpunt hoor hihi en anders als je op de foto gaat je kin iets naar voren en een tikje naar beneden kijken, dan heeft ie minder de kans om eronderuit te piepen
TanteSabien
Geplaatst: 09-12-10 10:07
Yeah Gefeliciteerd met je mijlpaal!!!!!
Iorrr
Geplaatst: 09-12-10 10:15
Wauw net even je topic gelezen, van begin tot het eind. Diep respect! Wat een verschil al!
Edit: En natuurlijk gefeliciteerd met je mijlpaal!!!
Gefeliciteerd met je mijlpaal!!!!!!! geniet er van!!! En ben TROTS!!!!
Laura82
Geplaatst: 09-12-10 12:13
Zoooo net ff het hele topic doorgenomen (voornamelijk de berichten van TS, anders ben ik nog 3 dagen bezig ). Wat ben je ontzettend goed bezig zeg!! Ik vind je ontzttend moedig! Ookal was het misschien voor jou de enige manier omdat je met dieten niet afviel, toch is het wel een hele grote beslissing om je maag zover te laten verkleinen. Met de bijkomende risico's en ongemakken. En dan laat je je ook nog filmen tijdens dat proces. Echt, je bent een topper! En eindelijk 2 cijfers op de weegschaal, wat moet dat een goed gevoel geweest zijn!! Je inspireert me om nog beter mijn best te gaan doen om af te vallen....
Op zich erg leuk, maar erg ver weg voor mij. Even kijken of ik mijn dag dan passend krijg.
Het lijkt me vooral interessant om je een keer te spreken over je zwerfdierenproject. We delen op dat vlak al een hoop.
Ennn: super! In de 2 cijfers! Netjes, hoor. Proficiat!
iefke
Geplaatst: 09-12-10 13:20
Ik lees al een hele tijd mee, maar dan nu toch even:
Super voor je!
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-10 13:36
Brainless schreef:
IKKKKKKK!!!!!
Hahaha ja jij natuurlijk zowiezo:-p
@Dejavu, dat lijkt me idd heel erg leuk, anders moeten wij zowiezo een keertje meeten, dan gaan we naar mijn lieve turkse verzorghondjes en dan lekker stukje lopen.