Duster is stom. Dat bedoelen mensen dan als in kamerjas/badjas maar als je het gewoon vertaalt is het toch eerder een ding waar je mee afstoft. Wie draagt er nu zijn stofdoek in huis?
Ik heb dat echt heel vaak met mijn eigen naam. Of 'denken.'
Maar ik heb nog veel erger dat er woorden zijn die ik serieus niet uit kan staan. Ik irriteer me ZO erg aan die woorden. Ik ga altijd HELEMAAL kapot bij 'soepen, broden, sauzen.' VER-SCHRIK-KE-LIJK: Ik gebruik ze dan ook echt nooit zelf.
Inderdaad Lola! Of ikhebgedouchedendusgeenzinklerenaantedoenavondjas.
Marloez
Geplaatst: 15-09-10 14:36
Ik moet hier niet aan beginnen, want dan begin ik alle woorden vreemd te vinden. Dan sla ik zelfs zo door op een gegeven moment dat ik de vorm van alle letters raar ga vinden etc etc Mijn zinnen kloppen ook totaal niet nou omdat ik er altijd te veel bij nadenk, heb ik vaker last van.
Ik ben juist kampioen rare zinnen maken. Heb ooit eens deze gezegd: "Het laatste gebeurt alleen als het laatste gebeurt, en als het laatste niet gebeurt dan gebeurt het eerste." Het moest geheim blijven, en dat laatste en eerste had ik op een blaadje geschreven.
Marloez
Geplaatst: 15-09-10 15:17
Haha!
Nja ik begrijp mijn zinnen altijd heel goed, maar anderen hebben wel eens zoiets van; Eeh okay..? Verder alles goed?
Whaha, dit topic is ZO komisch!! Ook een vreemd woord, komisch
Ik moest voor nederlands een keer allemaal hele korte zinnetjes maken met voorzetsels en dan een stoel erachter. Zoals een grote stoel, een kleine stoel, een brede stoel... Als je zo vaak stoel hebt geschreven wordt het ook heeeel raar!!