Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Want het is idd zowel voor jullie als voor de ouders even lekker om zonder de "handenbindertjes" te zijn 

Berdien schreef:Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties eigenlijk
Ik was gisteren op de bruiloft van twee jeugdvrienden en ja hoor.. een huilend kind tijdens de kerkdienst. En gillende, rennende en losgeslagen kinderen op de receptie.
MamboBeach schreef:Persoonlijk adresseren en dus geen Familie ervoor zetten, meestal valt het kwartje wel.
Nee het kwartje valt dan dus niet 
Berdien schreef:Ik was gisteren op de bruiloft van twee jeugdvrienden en ja hoor.. een huilend kind tijdens de kerkdienst. En gillende, rennende en losgeslagen kinderen op de receptie.
Tel daarbij de oh zo niet grappige 'stukjes' van kennissen en familie bij op en ik weet precies wat ik NIET wil op mijn eigen bruiloft
Verder was het mooi hoor, prima kerkdienst en gezellige receptie.
Wel jammer dat daardoor 1 oom niet gekomen is... 
c_alsemgeest schreef:MamboBeach schreef:Persoonlijk adresseren en dus geen Familie ervoor zetten, meestal valt het kwartje wel.
even terug lezenNee het kwartje valt dan dus niet
Berdien schreef:Ik was gisteren op de bruiloft van twee jeugdvrienden en ja hoor.. een huilend kind tijdens de kerkdienst. En gillende, rennende en losgeslagen kinderen op de receptie.
Tel daarbij de oh zo niet grappige 'stukjes' van kennissen en familie bij op en ik weet precies wat ik NIET wil op mijn eigen bruiloft
Verder was het mooi hoor, prima kerkdienst en gezellige receptie.
Ik zou als bruid dan echt een moord begaan
petraaken schreef:Ik vind dat echt niet kunnen. dingen doen op het feest van een bruidspaar waarvan zij niet op de hoogte zijn. Wiens feest is het, dat van het paar of van degene die denkt de lolbroek uit te hangen. Man als ik ooit trouw dan komt er echt geen giga feest meer. (Droomde ik wel van met koetsen en al) Familie en kennissen die denken dat ze lollig zijn maar eigenlijk het paar voor schut zet of de ouders. Nee bij mij komt er denk ik gewoon een doodsimpele bbq in beperkte kring. Geen gedoe en gezeur en niemand die moet kiezen van die of die niet uitnodigen.

petraaken schreef:Ik vind dat echt niet kunnen. dingen doen op het feest van een bruidspaar waarvan zij niet op de hoogte zijn. Wiens feest is het, dat van het paar of van degene die denkt de lolbroek uit te hangen. Man als ik ooit trouw dan komt er echt geen giga feest meer. (Droomde ik wel van met koetsen en al) Familie en kennissen die denken dat ze lollig zijn maar eigenlijk het paar voor schut zet of de ouders. Nee bij mij komt er denk ik gewoon een doodsimpele bbq in beperkte kring. Geen gedoe en gezeur en niemand die moet kiezen van die of die niet uitnodigen.
Alleen die polonaise jaaaa toen kreeg ik wel een dik vet rood waas voor mijn ogen, maar goed dat was ook weer zo voorbij. petraaken schreef:Ik vind dat echt niet kunnen. dingen doen op het feest van een bruidspaar waarvan zij niet op de hoogte zijn. Wiens feest is het, dat van het paar of van degene die denkt de lolbroek uit te hangen. Man als ik ooit trouw dan komt er echt geen giga feest meer. (Droomde ik wel van met koetsen en al) Familie en kennissen die denken dat ze lollig zijn maar eigenlijk het paar voor schut zet of de ouders. Nee bij mij komt er denk ik gewoon een doodsimpele bbq in beperkte kring. Geen gedoe en gezeur en niemand die moet kiezen van die of die niet uitnodigen.