ook al zit ik in het verre belgië, ik heb je een beetje leren kennen via bokt. je ongelooflijke moed en doorzettingsvermogen ook als het ontzettend moeilijk werd. je bent een VOORBEELD voor velen! rust zacht
Amarie
Geplaatst: 07-07-03 09:08
Als leven, lijden wordt is sterven een genot.
Heel veel sterkte voor iedereen.
Lisette
Geplaatst: 07-07-03 09:19
Heel veel sterkte met het verlies van zo'n geweldige vrouw.
Liefs,
Lisette
Kimmie1974
Geplaatst: 07-07-03 09:31
Peter & familie van Dorine: heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van deze bijzondere vrouw... Al kende ik Dorine niet persoonlijk: haar positieve instelling en kracht hebben enorme indruk op mij gemaakt.
Dorine, rust zacht.
Daihyo
Geplaatst: 07-07-03 09:34
Heel veel sterkte gewenst, Peter en familie.
Maarten
Geplaatst: 07-07-03 09:42
Weet je nog… die keer dat ik bij jou en Peter was tijdens het etentje (je had Chili gemaakt ). Ik kon het niet laten en ben achter de piano gekropen om iets te spelen. Blijkbaar vond je het mooi om te horen want je gaf me spontaan een zoen op mijn wang Dat nummer wat ik toen speelde heb ik zelf gecomponeerd. Als ik het me goed herinner heb ik het zelfs nog ergens op een bandje staan. Ik zou het graag aan je op willen dragen elke keer als ik het weer speel. Wat denk je, zal Peter het leuk vinden om een kopie van dat nummer te krijgen? Het heet ‘do you remember?’ Yep… you’ll remember!!
Dorine… rust zacht.
Peter, familie en vrienden: via deze weg wil ik jullie heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.
Levita
Geplaatst: 07-07-03 09:46
Iedereen die Dorine persoonlijk en via bokt goed gekend heeft, gecondoleerd. Ik kende haar niet IRL, ik las alleen haar berichtjes hier op bokt. Het is ontzettend snel gegaan, en leef ontzettend met de vrienden en familie mee. Veel sterkte...
Amanda_T
Geplaatst: 07-07-03 09:48
Gecondoleerd... En heel erg veel sterkte.
En iedereen denkt aan je Dorine, we zullen je hier op bokt heel erg gaan missen....
Sheerza
Geplaatst: 07-07-03 10:04
Dorine en Peter jullie zijn 2 kanjers ! Dorine ik ga je echt heel erg missen... We zagen het allemaal aankomen en misschien was het ook het beste... Maar ik wou je nog een tijdje hier houden ! Ik ga je zeker weten heel erg missen Waarom moet die verdomde ziekte bestaan......
Peter ook ik denk aan jou ! Gecondoleerd en veel sterkte... Dorien ik ga je missen
Paulien
Geplaatst: 07-07-03 10:04
IK HEB EEN MASKER OPGEZET EN ALS M'N VRIENDEN EROM VRAGEN ZEG IK DAT HET HEERLIJK IS: ALLEEN JE FOTO'S ZIJN AL VAN DE WAND ALSOF IK ZO VERGETEN KAN DAT IK JE MIS HOE KOUD HET IS HOE LEEG ZO ZONDER JOU HIER OM ME HEEN
IK KAN JE NIET LATEN GAAN AL ZEG IK DAT 'T BETER IS ALLEEN EN ZONDER JOU IK KAN 'T GEWOON NIET AAN IK MIS JE ARMEN OM ME HEEN NEE, IK LEEF NIET IN EEN WERELD ZONDER JOU
trijntje oosterhuis:
IK HEB BIJNA ALLES GEPROBEERD ALLES OM JE TE VERGETEN IK LIEG ALS ZE ME VRAGEN HOE HET GAAT IK LEES VEEL BOEKEN, KIJK TV MAAR DAAR VERANDERT OOK NIETS MEE IK VOEL NOG STEEDS VERLANG NOG STEEDS IK DENK NOG STEEDS EN STEEDS ALLEEN AAN JOU
marco borsato&trijntje oosterhuis:
IK KAN JE NIET LATEN GAAN AL ZEG IK DAT 'T BETER IS ALLEEN EN ZONDER JOU IK KAN 'T GEWOON NIET AAN IK MIS JE OM ME HEEN NEE, IK LEEF NIET IN EEN WERELD ZONDER JOU
DE TIJD STAAT STIL DE TIJD DIE ALLE WONDEN HEELT ZE LOOPT NIET ZONDER JOU
IK KAN JE NIET LATEN GAAN AL SCHREEUW IK DAT 'T BETER IS ALLEEN EN ZONDER JOU IK KAN 'T GEWOON NIET AAN IK MIS JE ARMEN OM ME HEEN v EN ALLES AAN JE WAAR IK ZO VAN HOU NEE, IK LEEF NIET IN EEN WERELD ZONDER JOU
Lieve Dorine rust zacht lieve meid. Ik zal je heel erg gaan missen.
Sinds het moment dat jij van ons heen bent gegaan verga ik weer van de pijn in me nek.
Zal je missen lieve schat van ons.
Peter heel veel sterkte als er iets is staan we klaar voor je
dikke kussssss
Paulien en Patrick
Marja
Geplaatst: 07-07-03 10:19
Ik lees het nu pas, de eerste pagina's met een brok in m'n keel, toen tranen en pas bij pagina 6 besefte ik dat het beter is. Geen ondragelijke pijn meer. Wat was jij bijzonder, je wist misschien wel 1000 mensen te ontroeren met je gedichten en met wie je was.
Iedereen die haar goed kende wil ik sterkte wensen. Jullie waren bevoorrecht om haar van dichtbij mee te mogen maken.
Anoukie
Geplaatst: 07-07-03 10:41
Ook ik lees het nu pas, na mijn vakantie. Wat is het toch snel gegaan,... Mijn hart gaat uit naar familie en vrienden en natuurlijk in de eerste plaats naar Dorine zelf. Heel veel sterkte met dit verlies allemaal.
Er is helaas weer een mooie, heldere ster aan de hemel erbij gekomen die over ons waakt. Dat haar licht maar altijd mag blijven schijnen,...
Marlinde
Geplaatst: 07-07-03 11:07
Ik wens Peter, familie en vrienden alle sterkte toe bij dit enorme verlies.
Arabsrulezz
Geplaatst: 07-07-03 11:13
Heel veel sterkte!
Lautjuh123
Geplaatst: 07-07-03 11:24
ik weet even niet wat ik moet zeggen.. heel veel sterkte voor vrienden en familie!
essie79
Geplaatst: 07-07-03 11:27
Gecondoleerd, Peter en familie van Dorine, met dit grote verlies.
Faline
Geplaatst: 07-07-03 11:28
Every night in my dreams I see you, I feel you, That is how I know you go on
Far across the distance And spaces between us You have come to show you go on
Near, far, wherever you are I believe that the heart does go on Once more you open the door And you're here in my heart And my heart will go on and on
Love can touch us one time And last for a lifetime And never let go till we're one
Love was when I loved you One true time I hold to In my life we'll always go on
Near, far, wherever you are I believe that the heart does go on Once more you open the door And you're here in my heart And my heart will go on and on
You're here, there's nothing I fear, And I know that my heart will go on We'll stay forever this way You are safe in my heart And my heart will go on and on
Lieve Dorine we zullen je allemaal heel erg missen... Ik hoop, dat waar je ook bent, je nu geen pijn meer hebt en gelukkig bent.
En alle nabestaanden wens ik heel veel sterkte toe met hun verlies.
Marije_jiplover
Geplaatst: 07-07-03 11:31
Dorine, Ik heb jenooit persoonlijk ontmoet, maar ik heb wel heel veel bewondering voor je gehad. Zo moedig als je altijd over je ziekte schreef en hoe je ook steeds weer bezig was om ieder ander die even in de put zat de kracht te geven omdaar weer uit te klimmen. Hoe je, ondanks je eigen pijn, maar aan anderen bleef denken. Inmiddels heb ik je dichtbundel mogen ontvangen en ook hier straalt jouw kracht, jouw vertrouwen in het leven uit. Je bent blijven vechten en ik hoop dat je nu rust vind, waar je kunt onspannen en Peter kunt blijven steunen in zijn verdriet.
Peter, heel veel sterkte gewenst. Samen met je familie en vrienden weet ik zeker dat het lukt om Dorine een mooie plaats in je gedachten te geven, waar ze er altijd voor jou is, maar waar jij er ook nog steeds voor haar kunt zijn. Ze is wel overleden, maar ze is niet verdwenen, ook niet bij ons, de bokkers, voor ons is zij ook een groot voorbeeld om te zien hoe je altijd positief moet blijven denken.
Sterkte...
Liefs, Marije
Crissy
Geplaatst: 07-07-03 11:33
Heel veel sterkte gewenst voor Peter, familie en alle overige dierbaren
Dorine was een bijzonder iemand met haar onuitputtelijke moed en doorzettingsvermogen. Ze zal zeker nog blijven voortleven in de gedachten van veel mensen. Haar vechtlust is een voorbeeld voor velen.
We don't say goodbye en we keep the memory of you inside
Ballerin
Geplaatst: 07-07-03 11:34
Lieve dorine, Ik ken je niet persoonlijk, maar ik weet dat je een prachtvrouw bent en altijd zal blijven. Peter familie en vrienden heel erg veel sterkte en wij leven allemaal mee! liefs lotte
Gaia
Geplaatst: 07-07-03 11:43
Ik kende Dorine eigenlijk niet, maar ik heb wel altijd haar berichtjes gevolgd. Uit die berichtjes straalde vooral kracht en positiviteit. Geweldig dat ze zo kon blijven vechten! Ik wil iedereen die haar kende heel veel sterkte wensen, en in het bijzonder natuurlijk haar man en familie.
Pava
Geplaatst: 07-07-03 11:58
Jemig, dat is toch nog snel gegaan.
Voor alle nabestaanden en vrienden: heel erg veel sterkte!
ukkiepuk
Geplaatst: 07-07-03 12:00
Ik ben nog niet lang aangemeld op bokt maar in de korte tijd dat ik hier nu ben heb ik veel bewondering gekregen voor Dorine en natuurlijk ook voor Peter. Wat moet het ongeloofelijk moeilijk zijn geweest. Voor iedereen die Dorine kende heel veel sterkte. Ik ben blij dat ze nu geen pijn meer heeft.
Dorine rust zacht.....
Talitha15
Geplaatst: 07-07-03 12:15
Wat erg! Heel heel veel sterkte toegewenst aan Peter en de familie van Dorine en Peter!!!
Onthou dit: Sterven is voortleven in de harten van hen die achterblijven.
Liefs,
Talitha
:)Ikkuh:)
Geplaatst: 07-07-03 12:21
Rust zacht Dorine, ik heb je niet persoonlijk gekend, maar door alle berichtjes heb ik wel gemerkt dat je een supervrouw was.
Peter en de rest van de nabestaanden, heel veel sterkte.