[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shrimp

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 16:56

Het gaat ook echt helemaal verkeerd.. Bah..

Zit er niet een terugdraai knop op het leven? Een jaartje terug in de tijd..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 17:21

Wat komt hij terug halen dan :?

Ik zou al zijn zooi voor hem klaar zetten , zodat je hem ècht uit je leven bant als je dat wilt , je vriend inlichten en voor de rest doet hij zijn best maar , hij staat nog erger voor gek dan jij want jij was nog "jong en naïef" en hebt het lef gehad om het te beëindigen , terwijl hij als oudere persoon beter had moeten weten , bovendien was hij degene met een relatie , niet jij , en gaat hij ook nog eens lopen dreigen omdat hij niet wilt dat het stopt.

Als ik jou was zou ik zorgen dat je zijn SMS-jes en wat dan ook goed bewaard en misschien zelfs een aantal uitprint waaruit blijkt dat hij helemaal niet zo zielig is als hij zich nu waarschijnlijk voordoet , dan ben je gewapend voor het geval er ineens iemand bij je op de stoep staat die verhaal komt halen.

ALS dat al gebeurd hoor , want hij staat dus erger voor gek als hij om zich heen gaat schoppen. Maar voor jezelf is het misschien wel fijn om voorbereid te zijn op het ergste :)

kistaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 17:28

Inderdaad, smsjes bewaren mocht hij het openbaar aan maken.
Hoewel ik hem inschat als een enorm domme man, denk ik toch niet dat hij zò dom is om het openbaar te gaan maken. Jij bent fout bezig geweest, maar hij nog veel erger. Hij heeft veel te verliezen, jij daarentegen niet.

Msschien heb ik er over heen gelezen, maar heb je het je nieuwe vriend nou al verteld?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 18:34

shrimp schreef:
Nou.. Ik heb gestuurd dat ik echt geen contact meer wil.
Ik heb nu een bericht terug, dat mijn reactie duidelijk is. Maar dat hij zal zorgen dat dit gevolgen zal hebben voor mijn hele omgeving. Dat hij dingen gaat doen die me nog lang gaan achtervolgen en dat ik die beter niet had kunnen wensen.
Ik ben een onbetrouwbaar kreng. Ik ben misbruikend.
Hij gaat mails en brieven wegsturen over hoe ik hem en zijn partnet (Staat duidelijk ONS in de sms) misbruikt heb met zielige verhalen. (Thuissituatie was niet zo heel happy in die tijd). En dat hij alles terug komt halen.

Ik snap heel goed dat je geen aangifte wil doen, dat je niet wilt dat je omgeving erachter gaat komen etc. Maar dit soort berichten vind ik toch écht een belletje politie waard. Gewoon alleen al om ze op de hoogte te stellen van eea. Ook politie kan en mag niet zomaar vanalles rondbazuinen, maar stel dat die vent echt in staat is om te doen waarmee hij dreigt, dan heb je iig al wat hulpdiensten ingeschakeld.

Mocht je ineens verdwijnen, weten ze iig waar ze je moeten zoeken. :P Nee, gekheid, maar je weet niet waartoe hij in staat is.

Verder duurt het vaak heel lang voordat dit soort dingen zijn opgestart en kun je er dus maar beter snel werk van maken. Je gaat deze man toch niet de rest van je leven laten bepalen? Straks zit jij met een angststoornis (serieus, zo ver kan het komen!) thuis en snapt niemand waarom.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 18:39

Wat denkt hij wel niet??!!!

Wát een idioot zeg...

Meid; zorg dat mensen in je omgeving er iets vanaf weten, zodat zij jou kunnen beschermen. Ook je vriend inlichten lijkt me verstandig, zeker als hij nu dit soort vage acties gaat uithalen. :=

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 19:39

ik zou dit ook melden bij de politie. dan weten ze er in ieder geval van. vertel het desnoods nog aan iemand uit je omgeving die je vertrouwd en die dingen niet doorverteld. mischien is het ook verstandig je vriend op de hoogte te stellen voor dat hij dat eventueel zou doen. en verder zou ik dit bericht van hem gewoon negeren. dan gooit ie t toch op straat, jij kan ook een boekje over hem open doen.

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 19:54

Joh dit zijn toch loze dreigementen? Jij hebt al het 'bewijs' van zijn aandeel in jouw telefoon staan.
Ben wel blij dat het mijn vent niet is zeg..bah wat een engnek!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 20:15

Wat een super nare vent is dat zeg... En zo ontzettend kinderachtig! Meneer krijgt zijn zin niet en gaat lopen stampvoeten... Vreselijk....

Toen ik je bericht las dacht ik ook gelijk, misschien tijd om de politie in te lichten en zowieso mensen in je omgeving! Je moet hier niet meer alleen mee rond blijven lopen, want stel dat het in het ergste geval uit de hand loopt, dan weten anderen er in iedergeval van.

Verder zou ik toch echt een ander nummer gaan nemen, ik heb ook wel eens een ander nummer gehad en ik stuurde iedereen gewoon een sms: vanaf nu te bereiken op mijn nieuwe nummer, 06 blablabla, op het oude nummer ben ik vanaf nu niet meer te bereiken. en ook van vrienden krijg ik regelmatig smsjes dat ze een ander nummer hebben, heb nog nooit gevraagd waarom... je kunt toch ook zeggen dat je een ander abbo hebt genomen, dan kun je gewoon je telefoon houden! En verder die vent negeren, want hij probeert je nu bang te maken in de hoop dat je terug krabbelt. Maar jij hebt niets te verliezen! Hij is fout, hij is vreemd gegaan en hoe wil hij zich daar in hemelsnaam uit kletsen? Al is de leugen nog zo snel....

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 20:47

TS sterkte!

Ik zou nu wel een klein beetje gaan bijhouden waarneer je smsjes etc ontvangt enzo. Dan kan je altijd aangifte doen van stalking (bedreigingen etc.) Mocht het uit de hand lopen...

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:42

Wat een akelige kerel is dat zeg, bah :(
Ik snap heel goed dat je geen aangifte wilt doen, maar ik zou toch even melding maken. Je weet niet wat voor domme dingen hij zal gaan doen. En bespreek dit ook met je nieuwe vriend, dat er dreigementen zijn. Want daar zal A. als eerste opaf gaan, verwacht ik.

Sterkte meisje :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 09:23

shrimp schreef:
Ik heb nu een bericht terug, dat mijn reactie duidelijk is. Maar dat hij zal zorgen dat dit gevolgen zal hebben voor mijn hele omgeving. Dat hij dingen gaat doen die me nog lang gaan achtervolgen en dat ik die beter niet had kunnen wensen.
Hij gaat mails en brieven wegsturen over hoe ik hem en zijn partnet (Staat duidelijk ONS in de sms) misbruikt heb met zielige verhalen. (Thuissituatie was niet zo heel happy in die tijd). En dat hij alles terug komt halen.

Ah nee joh, je hebt hem nu leren kennen, kan niet tegen zijn verlies en hij probeert je weer onder zijn macht te krijgen.

Zou hem terug smsen, dat hij daar maar veel plezier aan moet gaan beleven, dat mensen in zijn omgeving het vast wel weer smullen vinden met hem en zijn escapades...... :D
Geloof mij maar, voor hem valt er meer te verliezen.

Op een oude fiets moet je het leren, toch???? :D :D Jij zal er als lachende uit komen hoor, wees niet bang, hij gooit zijn leven te grabbel en dat weet hij dondersgoed.

Trouwens, sms hem dat hij moet stoppen nu, anders doe je aangifte van stalking.......

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 09:27

Hij is degene die geen gezeur wil hoor, anders was hij allang weggegaan bij zijn vrouw.

Zijn er bewijzen die duiden dat er een relatie is geweest tussen jullie?

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:42

*stille meelezer moet nu toch ook echt wat kwijt*

Zou de beste man een smsje terugdoen met de tekst: 'Alles staat klaar om afgehaald te worden. Heb tevens de politie ingelicht over de gang van zaken en doe deze week aangifte van stalken. 't Is maar even dat je het weet. Fijne zondag'

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:47

Ik zou (als je dan toch perse terug wilt smsen) eerder sturen wat Ranna zegt, dan wat Russel zegt, want anders lok je weer dingen uit, terwijl je juist geen contact met hem wilt en het is nogal kinderachtig... (dat is hij ook, maar daar moet je boven staan)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:58

Hey,
Gewoon cntact verbreken ook na die dreigementen. (heb ik ook gehad met mijn ex. Werd uiteindelijk stalken wat hij begon te doen)
In het begin wilde ik dit niet aan mijn huidige vriend vertellen. Maar dit heb ik tog gedaan. In een relatie hoor je geen geheimen te hebben en hij kan je er miss wel mee helpen.

Dus negeren die ex
en eerlijk zijn tegen je vriend nu

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:03

ranna schreef:
*stille meelezer moet nu toch ook echt wat kwijt*

Zou de beste man een smsje terugdoen met de tekst: 'Alles staat klaar om afgehaald te worden. Heb tevens de politie ingelicht over de gang van zaken en doe deze week aangifte van stalken. 't Is maar even dat je het weet. Fijne zondag'

Helemaal mee eens. Gewoon een sms als hierboven sturen en dan hoppa, afbreken die handel.
Grondig negeren, je blijft hem zelf ook voeden met terug smsen.
Negatieve aandacht = ook aandacht.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:18

shrimp schreef:

Joh, negeren! Loze dreigementen.
Hij wil echt niet dat dit uitkomt bij zijn vrouw en in zijn omgeving hoor!
Maak je geen zorgen; hij doet niks. Hij is gewoon wanhopig en probeert het nu met dreigen.
Geloof me maar; hij doet niks want dan komt ook uit hoe fout hij zat.

NEGEREN!

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:24

Ik snap niet dat je blijft reageren op die kerel,het is gewoon een Watje en als hij had willen komen had hij allang een keer voor je neus gestaan afgelopen weken.

Gewoon negeren en verder met je eigen leven,lekker laten smssen en zonder te lezen meteen verwijderen,kost hem alleen maar geld en verder zoekt ie het toch lekker uit.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:35

Hij is gewoon gekrenkt in zijn trots dat hij aan de kant is geschoven. En nu probeert hij macht over je uit te voeren door dit soort smsjes te versturen.

Ik zou hem negeren, want iedere keer dat je wat terug stuurt, heeft hij toch weer macht over je. Negatieve aandacht is ook aandacht. Net een klein kind.

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:37

OW zucht..... TS eerlijk... wanneer ga je nou eindelijk eens op negeren over? Lijkt onderhand wel of je zelf kickt op deze negatieve aandacht (stel je voor je negeert hem compleet... dan heb je niks meer te posten hier...:+) Je zult hem NOOIT met een sms kunnen overtuigen dat je geen contact meer wilt. Zie je dat nu nog niet in na al die "dit is echt het laatste smsje om je te overtuigen dat ik geen contact meer wil"-smsjes? Je staat niet eens bij je eigen woord! Laat em lekker dreigen. Hij maakt zijn eigen leven en meer mee kapot dan het jouwe. Dus lekker tijd uitzitten, dan wordt het vanzelf stil.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:50

Ik heb het in dit topic al eerder opgemerkt: volgens mij vind je de aandacht die je van die man krijgt, maar ook de aandacht van de bokkers die in je topic reageren, stiekem toch wel leuk.. Want: welk deel van "negeer die man" begrijp je niet?Als je er écht vanaf wil, dan had je allang een ander nummer voor je mobieltje gehaald en het nieuwe nummer alleen aan betrouwbare personen gegeven. Maar dat doe je niet - dus hoe oprecht is jouw wens om er écht een punt achter te zetten?

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 14:00

ik denk hè dat wij toch makkelijk banketstaaf hebben. Natuurlijk geeft zij ergens nog om die man, natuurlijk is ze bang dat het uitkomt, kom op zeg. Vind het niet gepast om zo te reageren tegenover TS. Snap dat het frustrerend is. Maar ik vind het vrij logisch dat ze ergens nog wat voor hem voelt (volgens mij hebben we allemaal wel eens zoiets gehad!) en ja ze is bang, omdat ze weet dat ze een leugen geleeft heeft en heel erg fout gezeten is, zoekt ze achter elk ding iets. Nummer veranderen, denkt ze dat mensen vraagtekens bij krijgen. Ze leeft ongemakkelijk in en met een leugen die die man en zij nu in stand houden. Ik zou het toch maar eens aan iemand op gaan biechten. Denk dat het een stuk rust met zich meebrengt TS! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 09:54

Als TS een periode in haar leven verder is, zal ze er net zo makkelijk over denken als wij. Ik zou niets opbiechten, het is haar prive..daar moet ze zelf klaar mee gaan zijn.

Ze moet alleen niet zo bang zijn dat het uit komt, daar is hij veel banger voor...dus gewoon niet laten chanteren en bang laten maken.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 09:59

Jannepauli schreef:
Ik heb het in dit topic al eerder opgemerkt: volgens mij vind je de aandacht die je van die man krijgt, maar ook de aandacht van de bokkers die in je topic reageren, stiekem toch wel leuk.. Want: welk deel van "negeer die man" begrijp je niet?Als je er écht vanaf wil, dan had je allang een ander nummer voor je mobieltje gehaald en het nieuwe nummer alleen aan betrouwbare personen gegeven. Maar dat doe je niet - dus hoe oprecht is jouw wens om er écht een punt achter te zetten?

Wat is dit nu voor geklets? Waar slaat dit op?
Mensen moeten altijd wel weer eens iets verzinnen zodat de rollen worden omgedraaid.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 10:03

MamboBeach schreef:
Jannepauli schreef:

Wat is dit nu voor geklets? Waar slaat dit op?
Mensen moeten altijd wel weer eens iets verzinnen zodat de rollen worden omgedraaid.

Geklets?

Ik denk dat hier deels wel een kern van waarheid in zit, hoor. :j
Er is in dit topic al meerdere malen aangehaald wat TS het beste kan doen, en er zitten absoluut bruikbare tips tussen.
Toch lijkt het, alsof TS steeds 'uitvluchten' zoekt op de aangeboden oplossingen.

In feite is het zo klaar als een klontje; negeren.
Maar ze blijft voeden, en lijkt de tips in dit topic vaak naast zich neer te leggen.

Dus ik begrijp goed dat er als gevolg, reacties als deze komen..