Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
shrimp schreef:Nou.. Ik heb gestuurd dat ik echt geen contact meer wil.
Ik heb nu een bericht terug, dat mijn reactie duidelijk is. Maar dat hij zal zorgen dat dit gevolgen zal hebben voor mijn hele omgeving. Dat hij dingen gaat doen die me nog lang gaan achtervolgen en dat ik die beter niet had kunnen wensen.
Ik ben een onbetrouwbaar kreng. Ik ben misbruikend.
Hij gaat mails en brieven wegsturen over hoe ik hem en zijn partnet (Staat duidelijk ONS in de sms) misbruikt heb met zielige verhalen. (Thuissituatie was niet zo heel happy in die tijd). En dat hij alles terug komt halen.
Ik heb nu een bericht terug, dat mijn reactie duidelijk is. Maar dat hij zal zorgen dat dit gevolgen zal hebben voor mijn hele omgeving. Dat hij dingen gaat doen die me nog lang gaan achtervolgen en dat ik die beter niet had kunnen wensen.
Hij gaat mails en brieven wegsturen over hoe ik hem en zijn partnet (Staat duidelijk ONS in de sms) misbruikt heb met zielige verhalen. (Thuissituatie was niet zo heel happy in die tijd). En dat hij alles terug komt halen.
ranna schreef:*stille meelezer moet nu toch ook echt wat kwijt*
Zou de beste man een smsje terugdoen met de tekst: 'Alles staat klaar om afgehaald te worden. Heb tevens de politie ingelicht over de gang van zaken en doe deze week aangifte van stalken. 't Is maar even dat je het weet. Fijne zondag'
Jannepauli schreef:Ik heb het in dit topic al eerder opgemerkt: volgens mij vind je de aandacht die je van die man krijgt, maar ook de aandacht van de bokkers die in je topic reageren, stiekem toch wel leuk.. Want: welk deel van "negeer die man" begrijp je niet?Als je er écht vanaf wil, dan had je allang een ander nummer voor je mobieltje gehaald en het nieuwe nummer alleen aan betrouwbare personen gegeven. Maar dat doe je niet - dus hoe oprecht is jouw wens om er écht een punt achter te zetten?
MamboBeach schreef:Jannepauli schreef:Ik heb het in dit topic al eerder opgemerkt: volgens mij vind je de aandacht die je van die man krijgt, maar ook de aandacht van de bokkers die in je topic reageren, stiekem toch wel leuk.. Want: welk deel van "negeer die man" begrijp je niet?Als je er écht vanaf wil, dan had je allang een ander nummer voor je mobieltje gehaald en het nieuwe nummer alleen aan betrouwbare personen gegeven. Maar dat doe je niet - dus hoe oprecht is jouw wens om er écht een punt achter te zetten?
Wat is dit nu voor geklets? Waar slaat dit op?
Mensen moeten altijd wel weer eens iets verzinnen zodat de rollen worden omgedraaid.