ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:58

Potverdorie wat is het toch een k*tziekte. Mijn vader is zeer recentelijk uiteindelijk overleden aan deze rotziekte, ik zeg uiteindelijk omdat bij hem 13 jaar geleden darmkanker werd geconstateerd en het vanaf toen met vlagen goed, fantastisch, verschrikkelijk en k*t met hem ging. Vooral na allerlei bijverschijnselen en uitzaaiingen. Hij heeft ook gevochten, maar tegen een onzichtbare vijand is het verdomt lastig knokken. De artsen gaven hem in de zomer van 2005 nog maar een jaar, maximaal 2. Gelukkig heeft hij bij ons mogen blijven tot de lente van 2010! Hij zei altijd ik heb zulke mooie jaren al gehad, ik heb jullie, ik heb geleefd maar damn wat wil ik graag nog een paar rotjaren hebben!! Als ik er maar ben! Hij praatte er veel over, vaak met een grap en een grol maar ook wel serieus, dat zou ik jou mee willen geven. Blijf erover praten, het hoeft niet altijd met tranen maar uiteraard horen die erbij.
En ik snap dondersgoed dat je je zoontje nu nog niet gaat lastigvallen met het feit dat mama waarschijnlijk eerder dood zal gaan dan de mama's van zijn vriendjes. Wat je zegt; hij heeft al genoeg te verwerken op zijn jonge leeftijd. Maar vergis je niet, ook op zijn leeftijd hebben ze dingen zo snel door...

Meid ik vind je zo vreselijk sterk dat je dit hier zo helder neer kan zetten. Ook het verlies van je lieve pablo, want dat gaat ook niet in de koude kleren zitten.
Alle respect, kracht en sterkte voor jou en je naasten,

groet Barbara

ps. over het onderwerp euthenasie (mijn vader uiteindelijk) wilde ik het niet uitgebreid hebben. Maar mijn pb staat uiteraard voor je open mocht je er iets over willen weten (een persoonlijk verhaal).

Meisje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:59

jemig wat een verhaal zeg.
zo ontzettend jong en dan zo´n vooruitzicht, verschrikkelijk!
ik vind het ontzettend knap hoe je er op de een of andere manier mee om gaat, je leeft toch wel met de dag met een paar plannen als vooruitzicht.
Het zal nog heel erg moeilijk voor je gaan worden, maar hou die vechtlust.
uit je berichten lees ik dat je ontzettend sterk bent, het is je van harte gegunt om nog dik 2 jaar door te leven zonder teveel pijn, en na die 2 jaar, nog meer jaren! ik hoop dat je lichaam mee wil werken, maar je geest is ontzettend sterk.

heel veel succes, sterkte en alles wat je nodig hebt!
Petje af voor je!

Nikka

Re: ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:23

Hoe is het nu met je?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:37

Ik weet echt niet wat ik moet zeggen..... ik zit al ruim een kwartier te bedenken wat ik moet tikken.. maar de woorden komen gewoon niet uit mijn vingers.

Soms kun je namelijk gewoon geen woorden vinden tegen zoveel onrecht, ellende en verdriet. Alleen maar stil zijn, en denken aan iemand.

Ik zal een kaarsje voor jullie branden :(:)

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:48

Had iets heel anders verwacht naar aanleiding van de titel (had niet gelezen dat jij de auteur bent), maar man, hier schrik ik echt behoorlijk van.

Een onderwerp waar ik laatste tijd veel over nadenk, nadat mijn vriendin haar moeder verloor afgelopen december. Onvoorstelbaar hoe dit voor mijn vriendin voelt, maar waar ik me nog minder bij voor kan stellen is hoe haar moeder dit gedragen heeft...

Alsnog sterkte met het verlies van je paard, ook al heb je eigenlijk geen tijd om hier bij stil te staan.
Maar nog heel veel meer sterkte met de komende tijd en de behandelingen en andere dingen waar je voor komt te staan. Je ondergaat dit erg sterk, meer weet ik niet te zeggen...

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:17

Ik leef ontzettend met je mee, ondanks dat ik je eigenlijk helemaal niet ken! Ook hier respect voor je vechtlust. Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 18:34

dat het leven doorgaat lijkt maar weer had stiekem gehoopd dat je met een positief verhaal kwam, nee euthanasie daar wil je liever niet aan denken maar je schrijft het nu toch...confronterend zeg woorden schieten tekort, weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Wens je heel veel sterkte en ben benieuwd wat er uit de verdere uitslagen komt.

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:34

Nicky eigenlijk weet ik niet goed wat ik moet zeggen, wat vreselijk voor jullie :(:)
Meis ik wens je heel veel kracht en sterkte.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 21:51

Ook van hieruit nog meer positieve kracht die kant op!

Herceptin is een behandeling waar iemand in mijn directe omgeving ook ervaring mee heeft.
Die is er nog gekomen, ook al zag het er niet best uit.

Heb je inmiddels al een cameraatje toevallig?

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 22:49

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ben er stil van.
Het enige wat ik kan, is jullie heel veel sterkte en kracht geven...

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 02:55

pff.. daar zit je dan in de nacht, ga je nog eens kijken naar wat mensen te melden hebben..
Zag dat je een nieuw bericht had geplaatst.. Euthanasie.. Pff.. Wat ik dan ook zo erg vind, ik zit hier met tranen, maar daar heb ik niet eens een reden voor..
Niemand verdiend dit.. Niemand niet..
Goh.. Wat ben ik toch weer duidelijk aan het typen..
Het is niet dat ik je goed ken ofzo, helemaal niet.. Maar vind het zo vreselijk, zoiezo, bah..

Je had m'n moeder kunnen zijn, (39)

Daar word je toch gewoon verdrietig van ?
Althans ik wel..

Niet echt positieve vibes hier van daan eigenlijk, waarschijnlijk niet iets waar je vrolijk van word..

Vind het gewoon zo raar, vorig jaar rond deze tijd reed je nog op je paard, en was het zo onhandig dat bh geval :+
En dan nu ben je zo ziek, en dan toch zo positief blijven, nouja, voor de buitenwereld, zo lijkt het..
Voor Dan, heel sneu..
Het is zo'n lief ventje..

Pff.. Nee vrolijk kan je van mij niet worden.. ;(
Misschien komt het door het late uur..

Ik wens je echt heel veel sterkte (nogmaals)
En vooral wens ik je tijd, heel veel tijd..
Als het kon zou ik je een paar jaar van mezelf geven, vind dit echt zo bah, en er is gewoon niks wat je kan doen he..

en heeft ik persoontje het lef op versturen te klikken ??
ach waarom niet ? tis toch wat een mens denkt en voelt toch..

Funfun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 04:28

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik heb wel tranen in mijn ogen.

Ik wens je heel veel sterkte aan jouw en je familie.

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 08:11

Ik wil jou en je gezin heel erg veel sterkte wensen. En ook van hieruit stuur ik positieve kracht naar jullie toe.

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 08:15

pff meid ik krijg kippenvel over heel mijn lichaam, je verwoord het krachtig maar wat zul je door een hel gaan. Heel veel sterkte (en vooral kracht) gewenst voor jou en je omgeving.

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:03

Lieve TS,

OOk ik wil je een hart onder de riem steken, en je heel veel goede Vibes jouw kant op sturen!!!!!
Heel veel sterkte voor jou je man en je zoon

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:07

Moedig... Strijdlustig... Ik lees het allemaal. Ik gun het je zo.. Ook al verdient niemand dit, het is vechten tegen het onzichtbare... Wat uiteindelijk toch zijn tol eist.

Ik ben blij dat je iets met onze woorden kunt doen, ook al lijkt het voor ons normaal... Heel veel sterkte meid!

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:13

Jullie allemaal heel veel sterkte gewenst...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:19

Jeetje ik ben er echt even stil van... kippevel...
Ik heb in het begin (ik geloof in 2002) best wel vaak jouw verhalen gevolgd en je gevecht... ik had toen al veel bewondering voor je... Nu nog steeds en nog meer...
Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke strijd!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:21

;( |( |(

Ik ben zo aangeslagen door je bericht te lezen!

Ik hoop alsnog op een groot wonder dat je erdoor komt want je kindje heeft je nog nodig!

Ik heb je gevolgd met Pablo en ben verdrietig dat hij er niet meer is, nu ben jij zo ernstig ziek.
Dit verdien jij absoluut niet!!!!!!!

Ik wens je zoveel sterkte toe!

PS:Als ik je met iets kan helpen dan hoor ik het graag!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:33

Ik schrik me ook wezenloos van je topic. Wat heftig en wat oneerlijk. Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen de komende tijd. Ik hoop dat jullie nog zo lang mogelijk van elkaar kunnen genieten.

Ik bedacht me trouwens, is een videocamera niet wat? Ik denk dat dat voor je zoontje later heel fijn is om bewegend beeld te hebben.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:50

Kom op! Niet opgeven!
Eigenlijk weet ook ik niet wat ik tegen je moet zeggen, ik hoop zo erg voor je dat jij dit gevecht wint!
Sterkte! :(:)

Andrea_
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:14

Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik je verhaal las, ik wist van jou dat je ziek was, maar zo erg, dat wist ik niet!
Nicky veel sterkte gewenst ook voor je man en de kleine, geef het niet op maar vecht ervoor!!!
Veel sterkte! :(:) :\

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 16:35

allemaal heel erg bedankt

heb zoveel lieve pbtjes gekregen dat mijn schouder nu echt te zeer doet voor de lange update

zal proberen deze vanavond te maken

maar echt dames (en heren) het doet ons enorm goed
klinkt misschien als niet veel , een lief woord
maar echt het doet veel , erg veel

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 16:39

lief............ ik wil de inboedel van je zaak wel overnemen....... en ik zal braaf de opbrengsten overmaken naar je erfgenamenl, dan hoef je je daar geen zorgen meer om te maken

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 16:40

Ik heb dit topic al vanaf het begin meegelezen, maar ik weet gewoon werkelijk niet wat ik moet zeggen...
Ik heb altijd wel mijn antwoord klaar, weet altijd wel een reactie te plaatsen, maar nu...

Wil je in elk geval heel veel sterkte wensen met de situatie. Ik gun je nog een "schitterende" tijd met je geliefden om je heen.