[HK]Albert Heijn komt met "Beesies" actie voor het WK

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:25

blauw00gje schreef:
Ellee schreef:
_O- Valt jullie 't niet op dat alle AH medewerkers er niet echt dol op zijn en de ''klanten'' juist wel?

Dat valt inderdaad wel op :P
Maarja, dat is ook niet raar :=

Haha echthe. Ik ben zelf dan geen AH medewerker maar ik zie het al helemaal voor me met die mensen die 25 euro besteeds hebben 'aaaah komop ik mag er toch best twweeeee'

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:26

Ellee schreef:
Je wordt er echt gek van hoor, die dingen krijg je dus bij 15 euro. En als mensen iets van 14,75 bv hebben krijgen ze het dus niet :') Sommige kopen er dan nog iets bij en andere gaan staan zeuren als een klein kind. En ik geef 't ook gewoon niet :') bij 14,95 wil ik wel eens een uitzondering maken als iemand echt met een lief kindje aan de kassa staat die gewoon braaf wachtte tot hij/zij iets kreeg, maar anders :n

Weet je wat mijn moeder dan doet ??? Die zegt: wacht ff en gaat vervolgens achter uit de winkel bij de zuivel of zo.... het goedkoopste halen wat er is..... en kuiert op haar dooie gemak terug :D Vervolgens kan AH medewerkster de rij kwaaie klanten weghelpen :D

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:27

slimmerik schreef:
Ellee schreef:
Je wordt er echt gek van hoor, die dingen krijg je dus bij 15 euro. En als mensen iets van 14,75 bv hebben krijgen ze het dus niet :') Sommige kopen er dan nog iets bij en andere gaan staan zeuren als een klein kind. En ik geef 't ook gewoon niet :') bij 14,95 wil ik wel eens een uitzondering maken als iemand echt met een lief kindje aan de kassa staat die gewoon braaf wachtte tot hij/zij iets kreeg, maar anders :n

Weet je wat mijn moeder dan doet ??? Die zegt: wacht ff en gaat vervolgens achter uit de winkel bij de zuivel of zo.... het goedkoopste halen wat er is..... en kuiert op haar dooie gemak terug :D Vervolgens kan AH medewerkster de rij kwaaie klanten weghelpen :D

Haha :')

Jouw ava! _O-

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:27

Hahaha geweldige avatars!!

Ik zal jullie wel persoonlijk op de hoogte houden van leuke albert heijn verhalen :)) zal waarschijnlijk wel weer veel heisa om komen. Zolang ze geen dranghekken plaatsen, vind ik alles best. :')

blauw00gje

Re: Albert Heijn komt met "Beesies" actie voor het WK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:28

Soms zijn die dranghekken nog nodig ook :\

Oh, ik ben benieuwd! :j

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:30

Ja met de voetbalplaatjes stonden ze er ook al! Toen werkte ik er alleen (gelukkig) nog niet, heb expres pas gesolliciteerd na die actie haha.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:31

Haha :')
Met de voetbalplaatjes was het hier ook wel nodig. Anders kon je gewoon de winkel niet uit komen :P

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:32

Slimmerik; dan kan je geen rij weg helpen _O- die moeten allemaal staan wachten op jou moeder.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:34

Beessies :).. Ze zijn leuk :P

Zo heet mijn pony..XD.

monikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:35

Geweldig! Ik zat al de wachten op een AH actie :P.
Gelukkig doet mijn moeder wel boodschappen bij de ah. :D

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:36

Ellee schreef:
Slimmerik; dan kan je geen rij weg helpen _O- die moeten allemaal staan wachten op jou moeder.

Daarna, zeg ik toch. Klanten worden boos dat ze voor die 10 of 25 eurocent die de kassamedewerkster zo belangrijk vindt moeten wachten. Ze worden dan boos omdat kassamedewerkster zo pietluttig doet en een oud vrouwtje zoveel laat doen voor dat luttele verschil.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:40

Te snel gelezen ;) Ennuh 't is niet zo zeer dat de kassamedewerkster 't wil, maar je moet wel van je baas.. :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:43

Ik gaf mensen die 50 of 25 cent tekort hadden ook gewoon een *ding* hoor. Vind dat zo kinderachtig "nee mevrouw, u komt tien cent tekort, volgende keer beter". Zo houdt je blije klanten, geen pissige mensen in de rij en uiteindelijk een blije opper-AH-meneer.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:44

10 cent doe ik 't ook nog wel eens voor. Maar je kan 't niet maken als je een hele rij hebt staan hoor ;) Ene wel andere niet.. En zeker niet op zaterdag.. :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:45

Oh, maar iedereen die 10 cent tekort kwam kreeg bij mij zo'n ding. Ook op zaterdag. Net wat ik zeg, heb 3.5 jaar bij de AH gewerkt en heel wat acties meegemaakt. En ik had écht geen zin in mot met een vaste klant om die lüllige tien cent.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:49

Uhuh. Je wordt er echt niet goed van wat voor excusses ze kunnen verzinnen dan he.. En dat alleen om 't actieding te krijgen..
Laatst bijgewerkt door Zirkonia op 02-06-10 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:49

ja waar ligt de grens dan... ik 10 cent eronder ok.... maar ja 15 cent dan? en 20 cent dan?

regels zijn regels, bij 15euro KRIJG je ze (ik bedoel, je betaalt ze niet en je krijgt ze maar), ik hou niet van mensen die dan EISEN dat ze er nog 1 krijgen.... heb zelf ook achter de kassa gezeten en ik zou desnoods de hele boel van die mevrouw terugslaan en de rij met klanten helpen, dan kan mevrouw die zo graag zo'n beestje wil weer achterin de rij.....
maar goed, ik ben geloof ik een beetje anders, ik hoef namelijk ook geen beessie ;)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:50

Ja kijk jij snapt hoe ik me moet voelen :') Want als je 't bij eentje met 10 cent doen dan wil de volgende met 15 of 20 t ook idd.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:51

Oh god, ik wil die dingen niet! :P Ik wil ze wel sparen voor jullie hoor O:) Alleen ff verzendkosten betalen voor de hele bups!

Mireille

Ze zijn leuk!! :D
Wij hadden het er op kantoor pas geleden nog over dat AH niets deed aan het WK. En als ze nog wel wat wilde doen, dat het dan wel een beetje laat zou worden...
Maar goed, na zo'n goede Wuppie actie moet je wel diep in je creatieve geest graven om net zo iets, minstens net zo leuk, te bedenken. Anders sla een flater, als AH zijnde.

Leuk dat ze toch nog iets doen!! :j

Polly_

Marley schreef:
ja waar ligt de grens dan... ik 10 cent eronder ok.... maar ja 15 cent dan? en 20 cent dan?

regels zijn regels, bij 15euro KRIJG je ze (ik bedoel, je betaalt ze niet en je krijgt ze maar), ik hou niet van mensen die dan EISEN dat ze er nog 1 krijgen.... heb zelf ook achter de kassa gezeten en ik zou desnoods de hele boel van die mevrouw terugslaan en de rij met klanten helpen, dan kan mevrouw die zo graag zo'n beestje wil weer achterin de rij.....
maar goed, ik ben geloof ik een beetje anders, ik hoef namelijk ook geen beessie ;)

ja dat is inderdaad ook lastig.. Maar de hele boel terugslaan, dan ben je denk ik langer bezig dan wanneer iemand snel nog iets haalt.. :=

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:54

Ellee schreef:
Ja kijk jij snapt hoe ik me moet voelen :') Want als je 't bij eentje met 10 cent doen dan wil de volgende met 15 of 20 t ook idd.

Tja, er is ook nog zoiets als de bedragen bij elkaar optellen tijdens het shoppen :)* Zit je altijd goed.
Maar goed, ik zal wel weer vreemd zijn.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:55

Soms niet soms wel Polly := Afhankelijk ook van hoe je 't zelf hebt aangeslagen voor die tijd. Als jij dingen die ze vaker hebben ook bv 2 aantal scannen doet zul je t ook zo terug moeten halen dan ben je even bezig haha.

phormicola: Haha zijn echt mensen die 't doen hoor. En bij de kassa heb je toch ook snoep liggen voor iets van 75cent ofzo. Als ze net iets te kort blijken te komen gooien ze dat er vaak bij :=

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:56

Te leuk!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:56

dan sla ik de bon uit en corrigeer ik het aan het einde van de dag wel weer.... maakt me niet uit, maar zo iemand zou ik niet meer helpen, ik wacht daar niet op (die dus op d'r gemakje naar achteren loopt, iets uitzoekt en weer op d'r gemakje terugsjokt....) ;)