Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zooist schreef:Hou Cupcake, welke gedeelte van Belgie is voor jou goed te doen om in te zamelen?
Er zijn eigenlijk niet echt regels. Naja.....
Bokkers nemen via PB contact met je op en dan kan je zelf de afspraak maken hoe en wat (halen, brengen, opsturen)
Je verzamelt de spullen en in de eerste week van december kom ik alles halen of als we elkaar eerder zien op een evenement ofzo, kan je het meenemen. Dan doen we daar de spullen alvast overnemen.
In mijn onderschrift staat een link genoemd van de update. Daar staan de regels in voor het verpakken.
Fijn dat je mee wilt doen.
@miracle, die spullen heb ik al. We hadden een meet
Zooist schreef:Hou Cupcake, welke gedeelte van Belgie is voor jou goed te doen om in te zamelen?
Er zijn eigenlijk niet echt regels. Naja.....
Bokkers nemen via PB contact met je op en dan kan je zelf de afspraak maken hoe en wat (halen, brengen, opsturen)
Je verzamelt de spullen en in de eerste week van december kom ik alles halen of als we elkaar eerder zien op een evenement ofzo, kan je het meenemen. Dan doen we daar de spullen alvast overnemen.
In mijn onderschrift staat een link genoemd van de update. Daar staan de regels in voor het verpakken.
Fijn dat je mee wilt doen.
@miracle, die spullen heb ik al. We hadden een meet
AngloArabier schreef:Hey Bloempjeh_
Misschien kunnen we binnenkort wel eens afspreken op een centraal punt, voor mij is 30/40min tot Antwerpen. Komende 2 weken heb ik het erg druk dus zal dan begin November worden