Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 00:04

Esmee en Cayenne jullie zijn top en mensen laten we niet speculeren hier maar genieten dat we voor elkaar klaar staan 8-)
Lonneke sterkte en hou je taai ik hoop dat je je snel beter voelt.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 00:08

Ik vind het vooral verbazingwekkend dat Lonneke gewoon WEER dieren heeft, onvoorstelbaar... hoe krijgt ze het toch voor elkaar. Dier belandt op den duur toch in het asiel, dus waarom niet gewoon zelf brengen? De dieren zijn in haar geval altijd de dupe.

Spijt me heel erg, wens Lonneke alle goeds toe, maar heb qua haar inmiddels het empatisch vermogen van een dode boom en dat is niet zomaar.

vuurtoren

Re: Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 11.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 00:10

Kreeg net sms dat nuage nu bij cayenne is aangekomen met het hondje.
tja en eerdere ervaringen .... nu telt even het hondje en haar gezondheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 00:12

Quellian: Het hondje is er nu eenmaal en er moet voor gezorgt worden. Als Lonneke het hondje niet kan/wil houden dan vind ik wel dat ze even geen dieren meer mag hebben want ze gaan toch weer weg. Maar dit is niet echt de plek om daarover te discussieren en ik ga weer ontopic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 00:12

vuurtoren schreef:
Kreeg net sms dat nuage nu bij cayenne is aangekomen met het hondje.
tja en eerdere ervaringen .... nu telt even het hondje en haar gezondheid.

Dat laatste vind ik nu ook...
Fijn dat het hondje aangekomen is heerlijk! :D Ik ga nu ook slapen en hoop dat de uitslag van Lonneke goed is.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 00:15

Waar is dan wel de plek om daarover te discussieren? :)
Allemaal heel nobel van de bokkers hoor, maar dit is een gevalletje 'bodemloze put'. De hond is er ja, maar die verdwijnt binnenkort toch, dus waarom al die moeite doen? Ze is al zo vaak gewaarschuwd, trekt zich nergens wat van aan en ineens staan de hele wereld voor haar klaar? Vind het allemaal nogal bijzonder hier, het wordt steeds gekker op bokt :)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 00:18

Ik heb vanmiddag een kaartje in de bus gedaan voor haar. Helaas nog wel met de verkeerde achternaam, omdat ik die wijziging dus te laat gezien heb... Maar goed, dat is dan dus niet anders.
Ik vind het helemaal super om te zien dat er meteen mensen als Cayenne en Nuage zijn die een helpende hand bieden. Super meiden!

En nu met zijn allen hopen dat die arme Lonneke snel weer beter wordt. Ze heeft haar portie ellende nu écht wel gehad, het wordt eens tijd dat er positieve dingen op haar pad gaan komen... Ik vind het zo rot voor die arme meid!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 00:36

Het hondje is hier inderdaad! We zijn net direct even uitgeweest.
Nuage is alweer naar huis. Het is ook al laat natuurlijk.
Beau is erg lief, echt een schatje maar duidelijk terrierbloed :D
Ze ligt nu lekker in haar mandje. De meegegeven brokjes zijn wel erg groot, dus morgen even kijken of ze die wil eten :) Anders zal ik toch even naar de winkel moeten om brokjes in miniformaat te zoeken :D

Edit: ik lees nu pas terug.
Lonneke had tot vrijdag een andere oppas, maar het hondje kon daar helaas niet langer blijven.
Het is dus niet zo dat het hondje al dagen alleen zat.
De huisbaas kon het zelf echt niet bolwerken.
Ik snap de reacties wat betreft dieren&lonneke echt wel, heb zelf in het verleden ook zo gereageerd, maar in dit geval heeft ze er echt alles aan gedaan om een goed adresje te vinden. Ze weet alleen haar diagnose niet en had ook niet verwacht dat het zo slecht zou gaan.
Morgen vraag ik wel even naar de Shetlander, nu ga ik slapen, moet er morgen weer vroeg uit.

Esmeralda, nogmaals super bedankt!!!!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 01:04

Zo ik kom net thuis :)
Was me het ritje wel hoor hahaha blijkbaar heeft rijkswaterstaat besloten dat alles boven Heerhugowaard geen verlichting nodig heeft :+

Maar Beau is een lief hondje, en de huisbaas zeker een toffe kerel. Hij had het echt geprobeerd, had haar zelfs meegenomen toen hij op visite ging enzo. Maar hij is heel de dag weg dus het ging niet meer.

Ik snap de reactie van Quellian heel erg goed, de reden waarom ik toch gegaan ben was puur voor het hondje. Anders kan ik er niet van slapen straks.

Zo nu ga ik nog even bokken en daarna mijn bedje in want ik moet morgen weer vroeg op mijn werk zijn :o

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 01:07

Welterusten alvast, Nuage! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 01:11

+:)+ Ik vind het echt top van je..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 01:30

Zo er is weer veel gebeurd sinds vanmiddag. Arm beestje. Neem aan dat Lonneke er niet op zat te springen om toe te geven dat ze dieren heeft. Dan krijgt ze (terecht imo) half bokt over haar heen. Maar zo zie je dat ze toch doet waar ze zin in heeft.

Lonneke beterschap. We duimen voor je.

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 01:54

Nuage schreef:
Zo ik kom net thuis :)
Was me het ritje wel hoor hahaha blijkbaar heeft rijkswaterstaat besloten dat alles boven Heerhugowaard geen verlichting nodig heeft :+

Maar Beau is een lief hondje, en de huisbaas zeker een toffe kerel. Hij had het echt geprobeerd, had haar zelfs meegenomen toen hij op visite ging enzo. Maar hij is heel de dag weg dus het ging niet meer.

Ik snap de reactie van Quellian heel erg goed, de reden waarom ik toch gegaan ben was puur voor het hondje. Anders kan ik er niet van slapen straks.

Zo nu ga ik nog even bokken en daarna mijn bedje in want ik moet morgen weer vroeg op mijn werk zijn :o

Respect hoor! :) Ook voor Cayenne! Geweldig wat jullie hier vanavond hebben geregeld!

Voor de rest heel veel sterkte Lonneke! Er komt een kaartje jouw kant op :)

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 07:43

Nuage en Cayenna, super lief dat jullie dit willen doen! Top

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 07:46

Hoe zit het met de shetlander??

Die moet ook elke dag water bij krijgen en een stuk schaduw, anders is het niet uit te houden voor dat dier in deze temperaturen...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 07:52

Daar ga ik zometeen naar vragen :)

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 07:58

Echt geweldig dat jullie dit doen! +:)+ Kon dit topic niet uit alvorens dat even te melden!
En Lonneke, heel veel beterschap gewenst!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 08:00

Super dat er hier mensen zijn die zorgen voor de opvang van de dieren! Heb ik echt veel respect voor..

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 08:01

Ik hoop dat Lonneke de nacht goed is door gekomen. Ze is steeds in mijn gedachten geweest :). Nu maar hopen dat de shet het goed maakt, dan is die zorg in ieder geval weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 08:03

Cayenne schreef:
Daar ga ik zometeen naar vragen :)

Fijn, ook dit dier moet wellicht verplaatst gaan worden, dus ik blijf even om de hoek kijken.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 08:07

Wat een ellende allemaal weer....

Ik kan er niks mee, behalve dan blij zijn dat het hondje bij Cayenne is...

Citaat:
Waar is dan wel de plek om daarover te discussieren? :)
Allemaal heel nobel van de bokkers hoor, maar dit is een gevalletje 'bodemloze put'. De hond is er ja, maar die verdwijnt binnenkort toch, dus waarom al die moeite doen? Ze is al zo vaak gewaarschuwd, trekt zich nergens wat van aan en ineens staan de hele wereld voor haar klaar? Vind het allemaal nogal bijzonder hier, het wordt steeds gekker op bokt :)
Meld dit bericht

Bovengenoemde quote scheelt een berg tikwerk, laat je aub niet gek maken.
Zo'n honden actie is goed, maar verder, die kaarten etc? Dan krijg ik echt neigingen om te zeggen, daar gaan we weer.... Ze heeft het weer voor elkaar!

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 08:08

Ik ben benieuwd of de shetlander een goede opvang heeft. :) ik wens Lonneke ontzettend veel sterkte, jeetje wat is dit zwaar.

Na een psychische strijd wordt dit nu een lichamelijke strijd, dit had ze niet kunnen voorzien en voorkomen..
Beetje raar dat iederen over haar dieren zit te zaniken. Ze laat ze toch niet in de steek omdat ze weer een depressie heeft e.d? Dit kan ieder mens overkomen, het was totaal niet te overzien.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 08:08

Ze ligt nou niet echt voor d'r lol in het ziekenhuis Frantic.
Dat heeft verder helemaal niets met haar borderline te maken en heeft niemand aan zien komen :)

Edit: typvaut.

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 08:23

Eerst en vooral... Lonneke... succes, sterkte,... Ik wens je alle kracht toe die je nodig hebben...

@Cayenne & Nuage... Super dat jullie het hondje verder geholpen hebben...

Nu maar hopen dat alles een beetje in de plooi wil vallen...

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 08:34

Ik ben een stille meelezer hier en vind de reacties wat betreft het hondje ook erg overbodig. De lichamelijke toestand van Lonneke kan iedereen over komen. Dit is niet van te voren te overzien.. dan kan beter niemand dieren nemen denk ik dan. Lonneke heeft haar best gedaan. Top dat het hondje nu voorlopig een plekje heeft :)