Mijn gala jurk van vorig jaar, ga hem binnekort te koop zetten! want voor volgend jaar wil ik een andere.. en hij hangt maar zo treurig in de kast
Stitatio
Geplaatst: 01-05-10 18:43
Wij hebben maar 1x een gala. Alleen na de CE's. Dan gaat iedereen met echt te gek vervoer naar school en daar staat een rode loper. Wij gaan dit jaar met koe en wagen . Dan houden alle leraren een praatje en gaan we met zijn alleen naar een afgehuurde discotheek . Heb net mn jurk gekocht Een lange, want ik vind alleen een lange jurk echt gala.
Ik heb volgende maand gala, heb m'n jurkje gelukkig wel al Maar moet alleen nog schoenen vind het een beetje moeilijk want ik weet niet goed welke kleur..
Gewoon zwart En anders misschien wit, maar rood zou ik sowieso niet doen, dan wordt het zo rood. Maar je kan wel bijvoorbeeld witte schoenen en ook een wit tasje, denk dat dat ook heel leuk staat
INGEMUIS: wauw! leuk jurkje! ik zou het niet durven zoeen haha veel te kort voor mij, en ook nog eens strapless..
Ik heb vandaag ook mijn galajurk gekocht! Ik ben normaal helemaaaal niet van de jurkjes, maar het is deze geworden:
Moet er nog even leuke zwarte schoenen onderhalen, maar dat komt wel, ikheb 11 juni me gala pas het is trouwens wel een beetje een k*t foto hahaha
Stitatio
Geplaatst: 04-05-10 18:07
Die heb ik ook, van de steps! Alleen dan niet als galajurk
Charmaiineee
Geplaatst: 04-05-10 18:08
INGEMUIS schreef:
Ik heb volgende maand gala, heb m'n jurkje gelukkig wel al Maar moet alleen nog schoenen vind het een beetje moeilijk want ik weet niet goed welke kleur..
Gaaf gaaf gaaf =D
Zwarte of zilvere pumps
_Rapido_
Geplaatst: 04-05-10 18:11
Ik heb 2 juni gala van mijn oude school. Vorig jaar havo examen gehaald maar sommige vriendinnen hebben dit jaar examen en vroegen of ik mee wilde. Ik heb deze jurk: http://www.bonprixsecure.com/nl/Chiffon ... 1-4be0470b
Ik wilde er niet veel geld aan uitgeven en het gewoon simpel houden.
Leuke jurkjes allemaal! Veel ook leuk om straks nog naar een feestje of s zomers te dragen. Met mijn gala jurken kan dat helaas niet... Die zet ik om de zoveel tijd te koop op marktplaats, want als je zo'n jurk een paar keer aan hebt gehad wil je ook wel weer eens wat anders, haha.
xXLiekeXx
Geplaatst: 05-05-10 11:30
Ik heb een gala jurkje 'besteld', moet nog even een reactie afwachten. Ik weet zeker dat jullie 'm geen gala jurkje vinden. Maar, ik wil hem ook gewoon nog dragen. Die van de H&M Garden Collection is echt mooi! Wou hem ook, alleen rood staat mij echt niet!
Als het goed is zijn ze voor vrijdag binnen zijn geen gala-gala jurken zegmaar omdat het bij ons toch niet zo uitgebreid is met die soort van roeiboot, maarja ik wil er toch wel leuk uitzien