Ik word gestalked, update; ik weet wie het is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik word gestalked, update; ik weet wie het is.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 10:31

gadverdamme,wat een mafkees zeg.
stalken is gelukkig tegenwoordig wel strafbaar(10 jaar terug helaas niet)dus fijn dat ze je serieus nemen bij de politie.
ik hoop voor je dat alles goed afloopt en dat die creep gewoon zijn huis uitgedonderd wordt.

mag ik vragen waar je woont(pb?)

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 10:37

vind het zeker niet overdreven hoor!!!.. ik ben ook gestalkt..
door een vrouw van 40 jaar.. eerst goede vrienden.. drna ruzie gehad.. en toen begon de ellende...

mijn foto's gebruiken en topics van maken... mijn hyves doorspitten mijn vrienden mailen hoe slecht iemand ik wel niet was..
als ik wedstrijden had. daar lopen irriteren,.. de website van onze stal misbruiken.
mijn paard zijn staart in de fik steken..me zweep uit me hand trekken in een proef.. nou noem maar op.. totdat ze bij mij voorthuis kwam dreigen met een ploertendoder....
toen was de maat vol.. heb nu alleen nog dat ze achterlijke berichtjes in onze gastenboek schrijft... en email sonder andere naam aan maken en mij toevoegen op msn....
best ziek toch een vrouw van 40 met 2 kinderen... die bijna net zo oud als ik(20) zijn....

maar haar zoon woont bij haar ex man.. haar dochter loopt steeds weg omdat ze steeds ruzie heeft met haar moeder...
En dat mens maakt zich druk om mijn leven.. het is toch wat??

ik ben ook naar de politie gegaan... heb een melding gemaakt.. zogauw ik er flauw van word.. word de aangifte doorgezet en dan moet ze zich daar maar uit redden...
maar het banketstaaf is.. ze doet zich voor als allround orun gediplomeerd.... en ze kan zelf neit rijden??:S..
en heeft volgens haar eigen zeggen Z gereden... dus al dat soort dingen verzinselen.. ik noem het een ziekte...

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:29

Ohh gadverdamme, idd hij staat echt gericht richting jou! Ik zou hem er niet afhalen of kapot slaan, zo maak je misschien wel meer reakties los. Maar niet om je bang te maken maar drek zit er een verborgen cameraatje in??

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:32

@ deeday: dat was ook mijn eerste gedachte, maar ik dacht ik plaats het niet, want dat is mss gek. Gelukkig ben ik dus niet de enige die dat denkt!

Singur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 11:39

Ik weet het niet. Zal vanavond eens van dichtbij bekijken.
Eraf halen gaat niet. Daar kan ik nooit bij :+

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:43

TS zou ik ook een foto mogen?

Ollie23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:44

_Inga schreef:
TS zou ik ook een foto mogen?

De foto staat op pagina 15 ;)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:48

Singur, kan je dat ding geen slinger zijn kant opgeven met een lange bezemsteel oid?
Moet er ook niet aan denken dat er een cameraatje inzit...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:55

Storm76 schreef:
Singur, kan je dat ding geen slinger zijn kant opgeven met een lange bezemsteel oid?
Moet er ook niet aan denken dat er een cameraatje inzit...

Ik zou dat eerst even zo mee delen aan oom wijkagent.... is voor hem genoeg reden om dat ding te onderzoeken en dan eventueel huiszoeking naar filmmateriaal.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:56

Ik denk zo 1-2-3 niet dat er een cameraatje inzit want alles lijkt dicht te zijn.
Maar hij heeft hem echt zo opgehangen dat hij achter eht hoekje vandaan komt, duidelijk nar jou toe.

Brrrr.

Goed dat je aangifte gaat doen. En zet door he, geen medelijden of wat dan ook. Jij hebt duidelijk aangegeven dat je dit niet op prijs stelt, en hij houdt daar dus geen rekening mee.
Vieze oude creep.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:56

Beauty_J schreef:
vind het zeker niet overdreven hoor!!!.. ik ben ook gestalkt..
door een vrouw van 40 jaar.. eerst goede vrienden.. drna ruzie gehad.. en toen begon de ellende...

mijn foto's gebruiken en topics van maken... mijn hyves doorspitten mijn vrienden mailen hoe slecht iemand ik wel niet was..
als ik wedstrijden had. daar lopen irriteren,.. de website van onze stal misbruiken.
mijn paard zijn staart in de fik steken..me zweep uit me hand trekken in een proef.. nou noem maar op.. totdat ze bij mij voorthuis kwam dreigen met een ploertendoder....
toen was de maat vol.. heb nu alleen nog dat ze achterlijke berichtjes in onze gastenboek schrijft... en email sonder andere naam aan maken en mij toevoegen op msn....
best ziek toch een vrouw van 40 met 2 kinderen... die bijna net zo oud als ik(20) zijn....

maar haar zoon woont bij haar ex man.. haar dochter loopt steeds weg omdat ze steeds ruzie heeft met haar moeder...
En dat mens maakt zich druk om mijn leven.. het is toch wat??

ik ben ook naar de politie gegaan... heb een melding gemaakt.. zogauw ik er flauw van word.. word de aangifte doorgezet en dan moet ze zich daar maar uit redden...
maar het banketstaaf is.. ze doet zich voor als allround orun gediplomeerd.... en ze kan zelf neit rijden??:S..
en heeft volgens haar eigen zeggen Z gereden... dus al dat soort dingen verzinselen.. ik noem het een ziekte...

Jeetje, dat gaat echt heel ver!! Wat vreselijk...

Dat aapje: ik dacht eerst dat het een camera was die JIJ had opgesteld!
Zou er maar eens goed naar gaan klijken.. Kunnen goed verborgen zitten dus let op!

brrr... enge vent..

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:57

Singur schreef:
Lydia: ik stuur je even een pb met een foto. Dan heb je er een idee van. Het is echt op mij gericht. En het is geen standaard aapje zeg maar. Maar 1 die je uitlacht. Tenminste, zo zie ik het :+

Oeh, gadverdarrie, wat akelig zeg.

Ook heel fijn om te weten dat hij al een eigen mapje heeft bij politie, brrrrr... :\

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 12:00

MarcoBorsato schreef:
Ja bedankt! Wow, dat aapje is duidelijk een statement...

Ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig :o.

Goed dat je nu aangifte hebt gedaan trouwens! Ik merk aan jouw hele houding dat je het meer dan zat bent en echt ontzettend pissig bent en dat van medelijden weinig sprake meer is. Die kerel is gewoon eng!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 12:02

Sorriso schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ja bedankt! Wow, dat aapje is duidelijk een statement...

Goed dat je nu aangifte hebt gedaan trouwens! Ik merk aan jouw hele houding dat je het meer dan zat bent en echt ontzettend pissig bent en dat van medelijden weinig sprake meer is. Die kerel is gewoon eng!

pagina 15...

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 12:03

Storm76 schreef:
Sorriso schreef:

pagina 15...

Ziet het nu ja, ik was nog op pag. 14 met bijlezen. Moet zo naar de lunch dus kom ook nog niet verder dan meneer aap, haha!
Wat bizar zeg, gadver! Echt, wat een nare actie...

Edit: Heb mijn lunch maar eventjes uitgesteld. Dit is echt een bizar verhaal joh, je zou een boek kunnen schrijven over die werkwijze en gedachtengang van die vent! Ben benieuwd of de stappen n.a.v. de aangifte effect gaan hebben. Ik hoop het in ieder geval ten zeerste, ook al lijkt hij zo hardnekkig!
Laatst bijgewerkt door Sorriso op 20-04-10 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 12:08

Tegenwoordig kunnen ze veel met die verborgen toestanden dus ja denk zeg het eventjes.. Iell moet er niet aan denken hoor. Zon creep naast je, ik zou gewoon duidelijk tegen de wijkagent zeggen dat je het niet op prijs stelt. Dat hij daar zo een aapje neer hangt en dat je het idee dan krijg dat er cameraatje inzit!! Laat meneer de agent de buurman verplichten de aap weg te halen ofzo!!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 12:39

Denk niet dat de aap nou zozeer het probleem is... Eerder de vent die het heeft opgehangen.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 13:22

ik denk dat als mn vader nog had geleefd en dit zou mij overkomen dan kan ie hem van het balkon afgekiept!Met aap en al hahaha
Zoiets zou niks voor mij zijn,die had ik al een keer bij zn strot gehad hoor.Ik kan veel hebben maar als me iemand zoiets zou flikken op zo'n walchelijke manier dan gaan alle goede manieren even aan de kant bij mij.
Wie niet luisteren wil moet dan maar voelen!!!
Maar goed,zo ben ik.Kan me voorstellen dat niet iedereen zo is ingesteld.

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 13:24

Ik hoop dat het gesprek iets uit haald. maar omdat hij zo'n verleden heeft heb ik er een hard hoofd in.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 13:31

OMG, wat een creep en wat een enge aap!!
Heb je de wijkagent inmiddels gesproken? (of heb ik daar overheen gelezen?)

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 13:38

we kunnen ook eens met zn allen bij hem "aanbellen"!gnigni }>
Dan krijgt ie aap........en dan voelt ie zich ook voor aap hahaha

Singur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 13:46

Noorwijdenes:
Singur schreef:
Net de wijkagent gebeld. Die had ook al teruggemaild (timing :D ).
Hij gaat hem vandaag nog uitnodigen voor een gesprek op het politiebureau. Gesprek gaat voor vrijdag gebeuren en hij houdt me van alles op de hoogte.
Mocht het niet werken, dan volgt aangifte met het complete traject.
We hopen allebei dat hij van het gesprek dusdanig onder de indruk is dat het dan echt stopt.

funnyhorses: ik denk niet dat ik daar iets mee opschiet ;)
Hij is al aan het provoceren en als ik daar op hap of agressief word heeft hij iets om mij te pakken.
Lijkt me niet heel handig.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 14:00

Ik hoop echt voor je dat ie onder de indruk is van het gesprek

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 14:04

Wat een vervelende kerel zeg, en dat met die leeftijd, heeft zeker niets anders te doen.......
Ik hoop voor jou dat het snel ophoud en je gewoon daar kunt blijven wonen op een normale manier.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 14:10

Singur schreef:
Noorwijdenes:
Singur schreef:
Net de wijkagent gebeld. Die had ook al teruggemaild (timing :D ).
Hij gaat hem vandaag nog uitnodigen voor een gesprek op het politiebureau. Gesprek gaat voor vrijdag gebeuren en hij houdt me van alles op de hoogte.
Mocht het niet werken, dan volgt aangifte met het complete traject.
We hopen allebei dat hij van het gesprek dusdanig onder de indruk is dat het dan echt stopt.

funnyhorses: ik denk niet dat ik daar iets mee opschiet ;)
Hij is al aan het provoceren en als ik daar op hap of agressief word heeft hij iets om mij te pakken.
Lijkt me niet heel handig.

Nee dat snap ik wel,was even om de "spanning" te verbreken!(snappie)
Maar dat je er echt mee zit kan ik me voorstellen hoor,tjongjong wat een beklopte vent! :(