Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm76 schreef:Singur, kan je dat ding geen slinger zijn kant opgeven met een lange bezemsteel oid?
Moet er ook niet aan denken dat er een cameraatje inzit...
Beauty_J schreef:vind het zeker niet overdreven hoor!!!.. ik ben ook gestalkt..
door een vrouw van 40 jaar.. eerst goede vrienden.. drna ruzie gehad.. en toen begon de ellende...
mijn foto's gebruiken en topics van maken... mijn hyves doorspitten mijn vrienden mailen hoe slecht iemand ik wel niet was..
als ik wedstrijden had. daar lopen irriteren,.. de website van onze stal misbruiken.
mijn paard zijn staart in de fik steken..me zweep uit me hand trekken in een proef.. nou noem maar op.. totdat ze bij mij voorthuis kwam dreigen met een ploertendoder....
toen was de maat vol.. heb nu alleen nog dat ze achterlijke berichtjes in onze gastenboek schrijft... en email sonder andere naam aan maken en mij toevoegen op msn....
best ziek toch een vrouw van 40 met 2 kinderen... die bijna net zo oud als ik(20) zijn....
maar haar zoon woont bij haar ex man.. haar dochter loopt steeds weg omdat ze steeds ruzie heeft met haar moeder...
En dat mens maakt zich druk om mijn leven.. het is toch wat??
ik ben ook naar de politie gegaan... heb een melding gemaakt.. zogauw ik er flauw van word.. word de aangifte doorgezet en dan moet ze zich daar maar uit redden...
maar het banketstaaf is.. ze doet zich voor als allround orun gediplomeerd.... en ze kan zelf neit rijden??:S..
en heeft volgens haar eigen zeggen Z gereden... dus al dat soort dingen verzinselen.. ik noem het een ziekte...
Singur schreef:Lydia: ik stuur je even een pb met een foto. Dan heb je er een idee van. Het is echt op mij gericht. En het is geen standaard aapje zeg maar. Maar 1 die je uitlacht. Tenminste, zo zie ik het
MarcoBorsato schreef:Ja bedankt! Wow, dat aapje is duidelijk een statement...
Sorriso schreef:MarcoBorsato schreef:Ja bedankt! Wow, dat aapje is duidelijk een statement...
Ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig.
Goed dat je nu aangifte hebt gedaan trouwens! Ik merk aan jouw hele houding dat je het meer dan zat bent en echt ontzettend pissig bent en dat van medelijden weinig sprake meer is. Die kerel is gewoon eng!
Storm76 schreef:Sorriso schreef:Ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig.
Goed dat je nu aangifte hebt gedaan trouwens! Ik merk aan jouw hele houding dat je het meer dan zat bent en echt ontzettend pissig bent en dat van medelijden weinig sprake meer is. Die kerel is gewoon eng!
pagina 15...
Singur schreef:Net de wijkagent gebeld. Die had ook al teruggemaild (timing).
Hij gaat hem vandaag nog uitnodigen voor een gesprek op het politiebureau. Gesprek gaat voor vrijdag gebeuren en hij houdt me van alles op de hoogte.
Mocht het niet werken, dan volgt aangifte met het complete traject.
We hopen allebei dat hij van het gesprek dusdanig onder de indruk is dat het dan echt stopt.
Singur schreef:Noorwijdenes:Singur schreef:Net de wijkagent gebeld. Die had ook al teruggemaild (timing).
Hij gaat hem vandaag nog uitnodigen voor een gesprek op het politiebureau. Gesprek gaat voor vrijdag gebeuren en hij houdt me van alles op de hoogte.
Mocht het niet werken, dan volgt aangifte met het complete traject.
We hopen allebei dat hij van het gesprek dusdanig onder de indruk is dat het dan echt stopt.
funnyhorses: ik denk niet dat ik daar iets mee opschiet
Hij is al aan het provoceren en als ik daar op hap of agressief word heeft hij iets om mij te pakken.
Lijkt me niet heel handig.