Gelukkig is alles goed met jullie afgelopen. ook blij dat poes terug is

En het zelfde als apple vraagt
Hoe is het met je man en de kids nu?
Sterkte ermee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noudy schreef:Iedereen bedankt voor de lieve berichten en pb s,
heb nog niet alles beantwoord, ben zelf op het moment nogal een beetje chaotisch en heen en weer aan het rennen van hot naar her.
Onze grootste zorg is nu op het moment om andere woonruimte in de buurt te krijgen.
Verder zou de verzekering vanmiddag komen, maar die belde net dat ze morgen 10.00 komen,
wat me eindelijk niet zint, want weet nu helemaal niet hoe en wat.
Met alle dieren gaat het over het algemeen wel goed.
Mijn man is ook weer uit het ziekenhuis was net een week geleden geopereerd, aan zijn schouder en heeft nu ook door de brand een scheur in zijn sleutelbeen erbij gelukkig aan dezelfde kant, die kon hij toch al amper gebruiken dus dat scheelt al weer.
Verder door de stroomklap zijn zenuwen in zijn andere hand en arm beschadigd.
Zelf ben ik strontverkouden en koorts denk door het buiten rennen met weinig aan, en een beetje bont en blauw door het overal overheen vallen in de rook zie je geen bal, en voeten en enkels helemaal kapot die doen nu ineens ontzettend pijn denk dat 1 van de paarden op mijn voeten heeft gestaan met het eruithalen, op dat moment voel je dat allemaal niet begint nu pas te komen.
Met mijn zoon lijkt het wel goed te gaan beetje stilletjes.
Mijn dochtertje gaat het iets minder die is ontzettend bang en vooral s nachts schrikt ze schreeuwend wakker, ze slaapt nu ook gewoon bij mijn ouders in bed.
Al met al valt dat dus wel mee.