Dat is voor mij dus een reden om mensen op hyves te laten
lauralorens
Geplaatst: 19-03-10 14:35
nou, ik vind het getuigen van LEF. en daar kan je ook best trots op zijn:D.
Shirley_
Geplaatst: 19-03-10 15:06
Iedergeval bedankt voor het vertellen, want ik heb erg genoten van het verhaal&de updates. En inderdaad, er loopt op deze aardbol echt wel een jongen, die wat jij doet geweldig vind!
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen, maar lees al een tijd mee .
Nouja ik vind 'Gr' eerlijk gezegd niet heeel, tja, en omdat hij eerst ook al niet super enthousiast was?
Ik denk dat je het beste gewoon iets simpels terug kan sturen en als hij dan positief reageert ziet hij je denk ik wel meer zitten .
_Tara_
Geplaatst: 19-03-10 23:45
Suusjwah schreef:
haha,hij zegt niet dat ie een vriendin oid heeft
Je wachten word toch een beetje beloond!
Moet iedere jongen dat dan meteen melden? Sjeetje
Cher, wel leuk dat 'ie toch nog wat laat horen toch! Dat 'ie niet meteen helemaal enthousiast is, kan ik me best voorstellen. Gewoon beetje berichtjes heen en weer sturen. Wie weet
Rienepien_
Geplaatst: 20-03-10 00:00
Dreamy schreef:
Toen plots..
Kreeg ik een berichtje terug op Hyves.
Nou, ik vind dit eigenlijk best positief...misschien dat het m'n eeuwige optimisme is, maar het feit dat hij niet wist wat hij er mee aan moest betekent dus niet dat hij er niks mee wou doen. Sommige knakkers snappen zulke acties gewoon niet, misschien dacht hij dat het een flauwe grap was, ofzo? En waar kwam dat opeens vandaan? ja...hij moest toch wat vragen om een berichtje terug te verwachten he. En als hij je niet meer wou zien, zou hij niet schrijven dat hij je graag binnenkort bij starbucks ziet. Okee, okee, hij is nou niet echt dolenthousiast, maar jongens verschillen nou ook eenmaal van elkaar (ja, echt waar). Waarschijnlijk is het een beetje zo'n ik-kijk-de-kat-uit-de-boom-type, die het soms niet helemaal lekker kan brengen. En als hij niet geïnteresseerd was, had hij waarschijnlijk niks meer laten horen, aangezien hij mij nou niet het type ik-ben-sociaal-en-super-beleefd lijkt.
Zo, wou m'n mening even kwijt
Laatst bijgewerkt door iefke op 20-03-10 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Privécommunicatie verwijderd