Het afrijstress en rijles topic 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Re: Het afrijstress en rijles topic 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:21

Succes!!!!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:26

Succes!

Dat stoplichtenverhaal komt me bekend voor. Heb ik ook een keer gehad. :j

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:27

Ik heb nog maar 1 keer een stoplicht gehad.. en die stond al op rood toen ik aan kwam rijden :P Maar volgende keer gaan we dus naar Meppel toe en daar zijn wel wat meer stoplichten :) Steenwijk heeft er maar 1 :P

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:29

1 maar? Ik heb ze hier achter elkaar, vooral op de stadsring.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:32

Haha ja volgensmij wel *kijkt vriend aan* ja :+
Best zielig he :P Maar er zijn veel rotondes..

Maar daarom gaan we dus naar Meppel, daar is het examen ook :P

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 12:37

Hier zijn ook heel veel stoplichten, en dat heb ik inderdaad ook al vaker gehad :=

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:03

Haha ja die stoplichten! zo irritant als die nog net op oranje springt... ik denk dan snel van effe doorijden, kan nog wel.. maar ja dan staat je instructrice opeens op de rem ;) Vandaag ook tig stoplichten die net op oranje sprongen... dan ga ik altijd twijfelen... kan ik nog wel stoppen of moet ik wel doorrijden en dan doe je alles te laat haha Maar vandaag ging dat wel aardig
Moet vooral nog beter kijken...
Vandaag ook voor 't eerst fileparkeren en stop opdracht gedaan.
Vond t niet slecht voor de eerste keren, kwam net iets te ver van de stoeprand uit steeds.

Patricia, ik mag niet hopen dat t tot maart zulk winterweer blijft pfff!

Vandaag is m'n TTT en examen aangevraagd, krijgt over 1,5 week te horen welke data. Hoelang duurde dat bij jullie voor je mocht afrijden na je aanvraag? Heb wel ingevuld dat ik gemiddeld 4 uur in de week les. Zit over 2 weken al aan 36 lessen (heb er nu 24 gehad).

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:03

En weer gezakt! Pffff! Rotzenuwen. Examinator probeerde mij rustig te krijgen maa helaas zonder succes. Ze hoopte dat k de volgende x weer bij haar examen zou doen zodat ze er rekening mee kan houden.

Ze vroeg me nog waarom ik zo zenuwachtig was. Ik antwoordde dat ik alles helemaal goed wilde doen. Ben je een perfectionist? Vroeg ze. Ik zei ja dat klopt. Keek ze op mijn blaadje dat ik ondertekend had, zet ze een streep onder mijn handtekening en de datum die ik geschreven had..perfect op 1 lijn..toen moest ze wel lachen.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:06

Pff Balen zeg :(:)
Bij mij was mijn ttt een week na aanvraag, en morgen mijn examenaanvraag, dus ben benieuwd.

Editje, verkeerd neergezet :=
Laatst bijgewerkt door Pradaatje op 14-01-10 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:06

Succes morgen!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:09

Hih had het verkeerd neergezet, pas mijn aanvraag :D

Wel vervelend van je zenuwen zeg, heb je dat altijd gehad :(:)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:09

Pradaatje, Hoelang zat er dan tussen je TTT en examen? Een week erna is wel snel :) Ieder geval succes morgen! Hoelaat moet je ?

Veronique, balen dat je gezakt bent. :(:)

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:29

_Veronique_ Balen zeg! Kun je haar niet aanvragen voor je volgende examen? Volgens mij mag je voorkeur opgeven namelijk.

Ik heb nu al 2x een domme fout gemaakt die ik nog nooit eerder heb gemaakt. Schakelen zonder koppeling :Y) Oftewel de auto maakt een vreselijk lawaai waardoor mijn instructeur snel de koppeling intrapt en ik mijn pedaal kwijt ben :+ Die fout maak ik anders nooit en nu de laatste paar lessen opeens wel. Maarja ze zeggen altijd dat de generale slecht gaat toch? toch toch? }:0

Hier is alweer sneeuw en gladheid voorspelt voor het weekend. Denk dus dat het dinsdag niet doorgaat :roll:

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:30

Veronique wat balen dat je gezakt bent..... :(:)

Ik had echt een dieptepuntje vanochtend, opzich ging de les niet heel slecht ... maar... ik heb een lantaarnpaal geschampt.

Reed in een woonwijk, het was er spekglad, reed niet harder dan 15, 20 en moest een bocht om. Had toen al de snelheid er nog meer uitgehaald, ging de bocht om (auto slipte al).. kijk de straat door, heel smal en allemaal geparkeerde auto's. Gooit ineens iemand z'n deur open (wsl had hij mij niet gezien) en ik moest dus uitwijken. En toen was het "ROETSJ" maar gelukkig geen schade. :oo
Had de schrik er heel diep inzitten,. :=

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:35

Nee, toen ik ttt aanvroeg kon ik een week daarna. En morgen ga ik mijn examen aanvragen, ben benieuwd hoelang dat duurd :j

Ja snap ik Plien, wat een banketstaaf ook :(:)

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:50

Pradaatje schreef:
Hih had het verkeerd neergezet, pas mijn aanvraag :D

Wel vervelend van je zenuwen zeg, heb je dat altijd gehad :(:)

De 1e keer had ik gedacht dat ik het zou halen, iedereen eigenlijk. Alleen ja toen de examinator toen ingreep terwijl het niet nodig was..ja sindsdien is het een beetje mis gegaan. Ik was daarvoor ook al zenuwachtig maar het is er niet minder op geworden. Alleen maar erger. Zweette me kapot toen ik toenstraks met het examen in de auto stapte. Ik ben echt heel slecht in dat soort dingen maar red me normaal gesproken wel. Maar na dat 1e examen dus niet meer.

Een voorkeur aangeven, kan dat ja?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:57

Pradaatje, oohh je gaat morgen je examen aanvragen Ik dacht je examen rijden ;) Ik heb t tegelijk aangevraagd nu.

Plien, pff kan me voorstellen dat je geschrokken bent!

Miriam, nee... niet weer slecht weer het weekend... pfff

En krijg je gewoon een datum en tijd door, of is er nog een keuze tussen twee data of tijden?

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:30

Veronique wat balen zeg!! Hopelijk heb je haar inderdaad volgende keer weer!!

Plien ik kan me ook goed voorstellen dat je daar erg van geschrokken bent! Gelukkig was er geen schade.

pfff.. mijn rijles ging echt prut vanochtend.. Ik heb add (concentratiestoornis) en slik daar op dit moment geen medicijnen voor (ivm bijwerkingen) en dat gaat redelijk.. tot ik stresserig wordt.. dan gaat het helemaal mis.. is het constant chaos in mijn hoofd etc. Nja laatste weken van de periode op school = altijd stress om de 1 of andere reden.. en rijden ging dinsdag ook al niet zo goed.. en toen moest ik vandaag ook nog stopopdracht en parkeeropdracht in straat doen waar je 50 moet rijden.. dan ben ik dus zo druk met het zoeken naar een plekje (waar ik al vreselijk veel moeite mee heb), moet ik ook nog op verkeer voor en achter me letten etc.. en daardoor schiet ik in de stress waardoor uiteindelijk de hele les prut verliep.. bah!

Volgende week nog 3 lessen, dan die week nog 1 les van 2 uur en de dag erna examen.. AAAAH :P

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:38

_Veronique_ Mijn instructeur zei dat als je tevreden ben over de examinator die je bij je TTT heb gehad dat je die dan voor je examen kan aanvragen. Misschien geldt dat ook wel als je gezakt bent?
Wow Plien dat is schrikken! Wat zei je instructeur erover?

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:39

ik moet volgende week afrijden, spannend!

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:45

Die ik bij de TTT had wil ik niet meer..had ik bij mijn 1e praktijk ook en daar ging het zo mis.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:46

_Veronique_ schreef:
Die ik bij de TTT had wil ik niet meer..had ik bij mijn 1e praktijk ook en daar ging het zo mis.

Maar misschien dat je dus wel deze vrouw kan aanvragen. Ik weet dat het bij TTT kan dus misschien ook als je een herexamen moet doen. Ik zou zeggen bel je instructeur, die zal het wel weten ;)

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:51

Ja precies, ik zal vandeweek eens informeren want moet toch nog wat afspraken maken. Misschien is het mogelijk!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 14:54

volgens mij kan je niet iemand aanvragen voor je examen... maar kan het ook mis hebben hoor

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 15:14

Ik ben nu ook al zenuwachtig aan het worden voor mijn examen van morgen.. :=

Hoop dat alles goed gaat, en dat de les vooraf helpt!

Hier hebben we maar 1 paar stoplichten!

Verder wél veel rotondes en 30km wegen met zijwegen van rechts die voorrang hebben, maar erg onoverzichtelijk zijn.. :=

Maar we zullen zien hoe het morgen af loopt! :P