Ik ben gisteravond nog naar Indoor Veendam geweest, de wegen in de provinicie waren goed te doen. Het was blijkbaar vooral rond de stad Groningen drama.
Gisteravond ook naar Vries op en neer gefietst, was helemaal niks aan de hand. Het was ook niet glad ofzo, wegen waren goed onderhouden Ga nu naar Haren toe, denk wel dat het goed te doen is.
ben aangekomen in Haarlem, nog steeds evenveel sneeuw máár er is nu ook op sommige plekken eindelijk zout gestrooid! Werd hoog tijd! was levensgevaarlijk hier
Ik ga zo dadelijk proberen om en met de bus en met de trein in A'dam te komen... Is er nog iemand die roept niet doen niet doen? Want dan blijf ik lekker thuis
Heb wel al besloten zodra ik sneeuw zie dat ik dan de eerste de beste trein naar huis pak, niet dat ik dadelijk in Utrecht opgesloten zit ofzo... (wel rechtstreekse verbinding; Schiphol - Eindhoven, maar toch... )
Dorpje vlakbij Hoorn. Hier is niks aan de weg gedaan.
dejavu
Geplaatst: 07-01-10 13:01
_Charlotte schreef:
Dorpje vlakbij Hoorn. Hier is niks aan de weg gedaan.
Mooie foto's! Prachtige omgeving ook. Wat is dat groene vlekje op je laatste foto?
Hier is een beetje sneeuw gevallen. Ik ben de sneeuw echt spuug- en spuugzat. Ik wil weer kunnen rijden, maar de bak is keihard. Ook heb ik geen zin meer in deze rotkou. Telkens als ik van stal thuiskom, heb ik het zo koud dat ik pas opwarm als ik gedoucht heb, en dan nog heb ik het koud. Net nog even boodschappen gedaan, dat was me een geglibber op mijn fiets.
Wat mij betreft mag de sneeuw nu echt weggaan. Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die om meer vragen. Als het nu enkel koud was, dan had ik er nog vrede mee, want dan kan er vollop geschaatst worden. Nu is het wat mij betreft drie keer niks.
Ik mis die lieve warme zomer.
x_Jeanine_x
Geplaatst: 07-01-10 13:02
Leuke foto's
Rennie89
Geplaatst: 07-01-10 13:02
... Wat opwarming van de aarde? me kont
Erna_
Geplaatst: 07-01-10 13:04
Wie wilde er ook alweer bij mij komen om in de verwachte sneeuw te spelen? Blijf maar thuis: er is hier geen vlokje gevallen
_Charlotte
Geplaatst: 07-01-10 13:04
Ja dat groene stipje, ik zou het niet weten, andere foto vanaf deze hoek heeft er ook een. Heeft misschien wat met het tegenlicht te maken.
Ik ben de sneeuw ook wel zat nu.. Verlang ook wel weer naar een warme vakantie