Alet74 schreef:@Pharagirlke: Mooi dat er altijd uitzonderingen zijn! Lijkt me niet eenvoudig om het roer om te gooien. Kwam het helemaal uit jezelf, of werd je wel wat gestuurd door je omgeving?
In mijn gedachten had ik een monster van 5 wat ook niet werd gecorrigeerd door zijn omgeving. Het gedrag werd dus geaccepteerd. En dan vraag ik me af hoe het later verder gaat.
Je komt wel eens van die kinderen tegen waarvan je denkt 'daar komt later niets van terecht'. Soms zie je ouders erbij, wat je gedachten dan bevestigd. Wel verdrietig eigenlijk.
hihi het was ik niet hoewel ik ook heel veel veranderd ben tov vroeger. Het was mijn broer... Of het geheel uit hem zelf kwam weet ik niet... Mijn broer en ik hebben heel veel samen gepraat en hij is zich een paar keer rot geschrokken zeg maar... Hij heeft van de ene dag op de andere gezegd dat het zo niet meer kon....
Dus of onze gesprekken er toe bijgedragen hebben? Dat weet ik niet.... Maar de beslissing kwam wel geheel uit hemzelf... Die heeft niemand voor hem gemaakt.