Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
brenda1982 schreef:zorg dat je voor jezelf een priverekening opent waar je je eigen salaris op gestort kan worden, zodat hij er ook niks mee kan doen.
en ga in godsnaam naar het juridisch loket of andere hulpinstanties ipv hier weer een beetje aan te modderen en zeuren wat je het beste kan gaan doen.. bokkers die met je meeleven hebben je nu al genoeg geprobeerd in de goede richting te duwen.
ga dan in godsnaam actie en stappen ondernemen
sarona25 schreef:hoe moet je dan in vredes naam een nieuwe toekomst op bouwen
Imre schreef:Ik snap niet dat een financieel adviseur je het advies heeft gegeven om alleen te tekenen voor de schuld en het huis dat niet ook op jouw naam laten zetten.Daar ben je mooi klaar mee.
Komt zijn salaris ook binnen op die gezamelijke rekening?
sarona25 schreef:wordt allemaal erg moeilijk er is contact geweest met een financieel adviseur en die zegt ook heb alleen getekend voor de schuld![]()
![]()
![]()
hoe moet je dan in vredes naam een nieuwe toekomst op bouwen
brenda1982 schreef:ik zal beter vertellen, ik woon 5 km van emmen af, er is zat werk hier in de zorg of in de winkel hangen zat vacatures dat ze mensen zoeken, er staan zat huurhuizen leeg hier waar ze zo in kan.... dus wat loopt ze te zeuren, volgens mij kan ze ook nog urgentie aanvragen hier bij de gemeente omdat ze aan de andere kant van het land woont en aangezien ze steeds zelf aangeeft dat haar situatie ondragelijk is kan ze zo in een huisje hier.
mens als je op je werk ben, bel dan in godsnaam elke instantie op ipv hier te mekkeren!
@barmat tips hebben we hier nu wel genoeg gegeven....het heeft toch geen zin.
Barmat schreef:Als je bezig zou zijn met dingen te regelen, dan zat je nu niet op je kont te internetten op een forum, maar zat je in een blijf van mijn lijf huis, bij familie of vrienden, had je je bankrekening geblokkeerd, je spullen meegenomen, had je je laten inschrijven bij een woningbouw, of op zoek naar een particuliere kamer, naar het bureau van rechtshulp geweest, een afspraak gemaakt met iemand van bureau schuldhulpverlening en NOEM MAAR OP!
Mensen geven je nu al 17 pagina's lang adviezen en wat doe jij? NIKS!