Vis ben ik wel fan van

Verder gaan chips en chocola er elke donderdag bij de vriendinnen al genoeg (veels te veel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
efaa schreef:voor meerdere dagen koken hoef ik ook niet te proberen dat pas niet in de pan !! mijn vriend eet letterlijk voor 2 of 3 ligt eraan wat we eten. wat die naar binnen kan stoppen !! ik ben ook zeker geen kleine eter maar wat hij weg stopt niet normaaal !!
en wat betreft chips/snoep hij eet minimaal 1 zak leeg savonds :S:S
eenitraM schreef:Ik moest een keer rijexamen betalen, maar had het geld er niet voor. Koste me 200 euro.
Mijn moeder schoot voor, en gaf aan dat 200 euro haar boodschappengeld was voor 1 week. (2 volwassenen, ik van 19, broertje van 17 [grote lange veel eetend persoon], zusje van 12)
Armaris schreef:Mag ik dan even een vraag stellen?
Als ik boodschappen ga doen, kom ik netjes op een klein bedrag uit maar als vriendje gaat...
Komt ie thuis met vanalles en nog wat!!
Zaterdag had ik hem naar de makro gestuurd voor 2 doosjes van 22€ in totaal. Komt ie af met 88€ in totaal!!
Hebben dus dubbele producten nu
Hoe kan ik hem intomen? Als ik hem meeneem neemt ie altijd dingen extra onder de mom 'Blijft lang goed' waardoor het aantikt.
Armaris schreef:Mag ik dan even een vraag stellen?
Als ik boodschappen ga doen, kom ik netjes op een klein bedrag uit maar als vriendje gaat...
Zaterdag had ik hem naar de makro gestuurd voor 2 doosjes van 22€ in totaal. Komt ie af met 88€ in totaal!!
Hoe kan ik hem intomen? Als ik hem meeneem neemt ie altijd dingen extra onder de mom 'Blijft lang goed' waardoor het aantikt.
mariska32 schreef:Armaris schreef:Mag ik dan even een vraag stellen?
22 euro gepast meegeven.