Ik lees al eventjes mee en vandaag wil ik jullie enorm veel sterkte wensen, ik denk aan jullie en ik duim voor positieve resultaten !
Rana
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-09 12:40
Hallo lieve mensen, hier even een kleine update; er is goed nieuws; de tumor is niet gegroeid! Hij heeft weer oproep over drie maanden. Het wordt niet als levensbedreigend gezien zolang er niets groeid, de rest zet ik hier in de loop van vandaag neer. Iedereen heel erg bedankt, jullie duimen , kaarsjes, en hoop heeft geholpen denk ik!
Ik had nog niet eerder gereageerd, maar ik wilde je wel even een hart onder de riem steken! Ben enorm blij voor jullie dat het er goed uit ziet nu! En nog even een "goed" verhaal van mij: Bij mijn grootvader werd er na een epileptische aanval op een scan ook een "tumor" ontdekt in zijn hoofd. Men wilde ogenblikkelijk gaan opereren en de tumor zat op een hele slechte plaats. Uiteindelijk heeft men gewacht, omdat hij ook al een behoorlijke leeftijd heeft en heeft men drie maand later een nieuwe scan gemaakt. Op de nieuwe scan was helemaal NIETS meer te vinden! Waarschijnlijk was het een bloeding of oedeem of iets dergelijks, men weet het niet, maar wonderen kunnen wel degelijk gebeuren... Veel geluk en prettige feesten!
Oh wat een fijn nieuws! Nu maar lekker proberen te genieten van de feestdagen
rakkertjuuhh
Geplaatst: 17-12-09 18:06
ZO dat was ff schrikken!! gelukkig is het niet veder gegroeit.. wat gaat er nu gebeuren? chemo bestraling enz?? ( heb andere pagina's niet gelezen alleen je begin post en je reactie van net..)