En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:10

heb trouwens niet het hele topic gelezen dus sorry als ik dingen dubbel vraag, maar als die vrouw niet aan je deur had gestaan (wat bezield haar in godsnaam!) had je partner het dan wel verteld, mee door gegaan of had hij het uiteindelijk toch opgebiecht?

vraag me ook af wat die vrouw probeerde te bereiken om na zo'n laf iets en na zo'n tijd in eens op je stoep te staan :n
wil ze hem helemaal voor zich alleen of begint haar geweten te knagen?

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:12

cremellogek schreef:
Ergens hoop ik te horen dat er mensen zijn waarbij het na zo'n affaire toch nog goed is gekomen.

Heb je zelf niet door dat je hoopt op dingen die niet gaan gebeuren?
Meid lees aub even goed wat iedereen zegt..lees het niet globaal maar denk meteen goed na.

Ik snap wel dat je alles wat je opgebouwd heb niet op wilt geven maar stel dat hij had gekozen voor die andere griet had je ook alles op moeten geven. Dit vertrouwen, het fijne gevoel als je op de bank zit en het kusje zonder gedachtengangen komt echt niet meer terug! Hak de knoop door en pak je biezen. Kies voor jezelf. In het begin zal je je flink klein, belazerd, beroerd, niksnut en weet ik veel allemaal voelen maar probeer in de toekomst te kijken...

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:13

cremellogek schreef:
De enige reden om door te zouden gaan is idd houden van.

Maar ik heb nog niet besloten wat ik doe, want mijn gevoel en verstand zeggen vanalles en ik weet er nu nog weinig raad mee..

Ergens hoop ik te horen dat er mensen zijn waarbij het na zo'n affaire toch nog goed is gekomen.

Er was eens een jongen en een meisje. Het meisje hield veel van het jongetje maar het jongetje wilde zowel profiteren van het meisje en van een ander meisje. Hij vertelde het meisje niks en was best content met zich zelf. Hij wist dat mooi geheim te houden van het meisje. Na drie jaar gingen het jongetje en meisje samenwonen en het meisje was erg gelukkig. Het jongetje ging nog steeds met het andere meisje. Maar het jongetje was heel erg slim en kon het geheim goed bewaren. Op een dag besloot het andere meisje haar te vertellen dat zij al die tijd met het jongetje ging. Het meisje was erg verdrietig maar besloot het jongetje te vergeven. Het jongetje zou het nooooit meer doen en had erg veel spijt (dat zijn geheim was uitgekomen) Het jongetje en meisje kregen heel veel kindjes en leefde lang en gelukkig.

Dit is dus wat jij wil horen? .................... Wat veranderd het nu in jouw situatie?

Stop believing in fairytales en get real.....

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:13

sans6 schreef:
*Kin valt op schoenen*
Hij heeft jou 4 jaar belázerd en je geeft hem nog een kans??

Hij was door mij persoonlijk gecastreerd denk ik.

Inderdaad...

en die vrouw kwam het jou even vertellen? :oo

Denk je echt dat hij niet weer doet? Dat doet hij echt weer... misschien niet volgende week of volgende maand.. maar Het gebeurt weer! Dumpen die l*l!!

Het is natuurlijk erg moeilijk, maar dit komt echt niet meer goed :(:)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:16

Ik heb het hele topic bijgelezen en vind het echt weerzinwekkend :\ Hoe kan iemand die van je houd, je zoveel verdriet doen :? In mijn ogen kan dat niet..

Tuurlijk is het heel anders als je zelf in de situatie zit.. Maar als hij je al bedrogen heeft vanaf dat jullie een paar maand met elkaar gingen.. Dan weet je eigenlijk niet eens hoe hij werkelijk is :o..

Het idee dat hij 4 jaar lang, terwijl hij met jou ging, ook met haar rotzooide.. En nooit de ballen had om het op te biechten..

Ik ben van mening dat als je van iemand houd, je diegene niet verneukt! Helemaal niet 4 jaar lang! Een normaal mens zou dan doodgaan van schuldgevoel tegenover degene waar je een relatie mee hebt..
Dat hij 4 jaar lang gewoon doorgegaan is.. ook al zijn er pauze's geweest, uit eindelijk ging ie net zo hard weer naar dr toe.. Daarin geloof ik niet dat hij echt van je houd.

Tuurlijk wil je nu gewoon alleen maar positieve reacties, van mensen waar het wel goed gekomen is.. En dat is ook heel logisch :(:)
Maar ik zou voor zo'n l*l echt niet vechten! Misschien was zij wel niet eens de enige waar hij jou mee bedroog..
Lekker laten lopen, kies voor jezelf!
Zorg dat je je bij elkaar raapt, hoe moeilijk ook.. En pak je spullen en neem je dieren mee ergens anders heen..

En idd zoals wel meer zeggen.. Hoe kijk je er tegen aan als een vriendin dit zou meemaken..
Denk dat je ook zou zeggen dat ie heel snel op moest rotten..

Hoe zwaar het ook word.. Kies gewoon voor jezelf!
Iig veel sterkte vanavond.. ben benieuwd wat ie te vertellen heeft.. Zoiets kun je in mijn ogen namelijk niet goed praten..

Eens een verneuker, altijd een verneuker..

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:17

Pff cremellogek, wat een verschrikking dat er ineens iemand voor jouw deur staat en die zegt al 4 jaar lang een relatie te hebben met jou vent.

Je gevoelens zullen nu wel door je lijf aan het gieren zijn.
Praat er eerst eens rustig over met hem en laat dit even bezinken. (ik las net dat je dat vanavond gaat doen, heel veel sterkte)
Als het kan (en ook echt ALS het kan) ga even een weekje of 2 ergens anders wonen, bij een vriendin of familie, desnoods 2 weken in een vakantieappartementje. Gun jezelf de rust om na te denken, maar houd wel in je achterhoofd dat HIJ vreemd is gegaan en niet zomaar eens 1 keer maar echt structureel.

Ik denk zelf dat het heel zwaar is om de relatie toch te laten slagen. Toch blijft er denk ik de gedachten dat hij vreemd is geweest en als hij moet overwerken gaan bij jouw altijd alarmbellen rinkelen. Hij heeft jouw vertrouwen zo geschaad dat het denk ik niet meer goed komt. Het is niet 1 keer, maar jaren.

Heel veel sterkte met je beslissing, maar neem wel de tijd voor een beslissing.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:18

als je zelfrespect hebt màg dit niet meer goedkomen...
Komaan meid, laat die e*kel voelen dat hij niet zomaar met je kan sollen!
Als je hem nu alles simpelweg vergeeft om zijn lieve woordjes,
wéét hij gewoon dat hij met je voeten kan spelen...
Waarom zou hij het dan niet nog eens doen?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:20

sans6 schreef:
*Kin valt op schoenen*
Hij heeft jou 4 jaar belázerd en je geeft hem nog een kans??

Hij was door mij persoonlijk gecastreerd denk ik.

Mij valt het ook erg op dat vrouwen tegenwoordig best vergevingsgezind zijn :=
zou de eer aan mezelf houden en de plek verlaten als het van hem was en als het samen gekocht is aanvechten die handel

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:20

Sees schreef:
Haflingertje, mooie laatste zin in jouw profiel die hier ook wel van toepassing zou zijn ;)

Inderdaad..

Giving up doens't always mean your weak, sometimes it means your strong enough to let go!!

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:26

Wat ontzettend rot om dit te lezen.
Zeker na 4 jaar..
Lijkt mij dat je leventje als een kaartenhuisje in elkaar stort..

Maar lieve meid, denk aan jezelf, en wees reëel en eerlijk naar jezelf toe.
Je bent niet afhankelijk van anderen, en geluk maak je zélf.
Daar ben jij zélf verantwoordelijk voor.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe!

En een tweede kans geven?

Wees eens eerlijk naar jezelf toe;

Kan jij je vriend nog recht in de ogen aankijken?

Mijn ervaringen hebben mij geleerd dat een stuk glas dat gebroken is, niet meer te herstellen valt.
De krassen blijf je altijd zien, hoe goed ook geprobeerd.

En wat betreft deze situatie;

Het heeft je getekend, hoe je het ook wendt of keert.
Dit heeft een diep litteken gekerfd in je hart, en wat je ook zal doen of besluiten, dat litteken blijft je hele leven daar, op die plek..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:27

Jeetje zeg. De nachtmerrie van elke vrouw denk ik wel. :) Ik weet niet wat ik zou doen in jou situatie. Maar de vraag is wel. Denk JIJZELF dat je hem ooit nog kan vertrouwen, WIL je hem vertrouwen? Als je antwoord daarop ja is zou ik zeggen ga ervoor. Maar als je ermee blijft zitten, dat hij het misschien nog een keer flikt dan zou ik er wel over denken of het wel zo goed is voor je eigenwaarde.. Lastig hoor....

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:30

haflingertje schreef:
Sees schreef:
Haflingertje, mooie laatste zin in jouw profiel die hier ook wel van toepassing zou zijn ;)

Inderdaad..

Giving up doens't always mean your weak, sometimes it means your strong enough to let go!!

En die zin zou je nooit moeten vergeten!

amen

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:35

ik heb vanmiddga stuk oprah winfrey gezien...

ging over john edwards die zn vrouw gedroog..

deze vrouw sprak nu open met oprah er over, bewonderenswaardig....zij zijn nog steeds bijelkaar...

ze heeft er ook een boek over geschreven...missch is dat wat voor je om door te lezen.

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:36

TS wat een nachtmerrie moet dit voor jou zijn.. ik denk dat als ik in deze situatie zou zitten, even niet meer helder kan nadenken..
En ik hoop dat dat bij jou ook het geval is, en alsnog het kwartje gaat vallen dat je leven met hem nooit meer hetzelfde zal zijn..
Je zal hem heel waarschijnlijk nooit meer vertrouwen, en als hij eens te laat thuis komt, of een uitje heeft met collega's zal jij in spanning zitten en jezelf gek maken wat hij daadwerkelijk aan het doen is..

Dat hij 4 jaar lang met een ander is geweest, is erg..
Maar wat ik nog veel enger vind, is dat deze man zolang feilloos een dubbelleven kan leiden..
En dus een ontzettend grote (bijna proffesionele) leugenaar moet zijn.. ipv samen een gesprek starten zou ik hem afgeven bij een of andere psychiatrische instelling waar ze hem eens binnen te buiten keren..
Dat je 4 jaar lang zo verwikkeld kan raken in leugens en mensen daarin mee trekt getuigd dat er iets mis moet zitten in zijn bovenkamer, en geen respect naar jou!

Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe.. en ik hoop dat je verder kijkt naar de toekomst, en het houden van voor nu even los kan laten..
Vertrouwen zal er heel waarschijnlijk nooit meer zijn.. en hoe zie jij je toekomst zonder vertrouwen met hem?
Ik weet niet of je een kinderwens hebt, maar zou je met zo iemand ooit kinderen op de wereld kunnen zetten?

Sterkte met je keuzes die je gaat maken..

Offtopic: Yinnar: ook ik heb meegelezen in het topic van de dame en de bezette man, en daar werd absoluut niet de bedrieger de hand boven hethoofd gehouden..Dus wie er moet leren lezen?
Laatst bijgewerkt door Wesseltje op 26-08-09 17:57, in het totaal 3 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:39

Onbegrijpelijk toch. Hoe heeft hij dat 4 jaar lang volgehouden zeg.

Ik had hem hoogstpersoonlijk gecastreerd!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:39

cremellogek schreef:
De enige reden om door te zouden gaan is idd houden van.

Maar ik heb nog niet besloten wat ik doe, want mijn gevoel en verstand zeggen vanalles en ik weet er nu nog weinig raad mee..

Ik heb het in zeer nabije omgeving meegemaakt en dan waren er ook nog eens kinderen bij betrokken.
Het kwam niet meer goed. Sterker nog: na de eerste keer had de vrouw haar man vergeven, maar 6 jaar later kwam ze er achter dat hij opnieuw vreemd ging, maar dit keer met iemand anders.

Het is jouw beslissing, maar als ik jou was zou ik toch m'n conclusies trekken.
Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:42

mistid schreef:

Gaat dat niet n beetje ver? :P

Mensen maken fouten.. dit is dan wel een grote.. maargoed.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:42

meid.. als hij je 4 jaar lang heeft bedrogen, hij hij 4 jaar lang niet (genoeg) van je gehouden
wil je met iemand verder leven die niet (genoeg) van je houd?
zo ja, dan doe je jezelf echt te kort

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:43

Juul schreef:
mistid schreef:

In mijn ogen gaat dat niet te ver :P .

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:44

sigrid1182 schreef:
ik heb vanmiddga stuk oprah winfrey gezien...

ging over john edwards die zn vrouw gedroog..

deze vrouw sprak nu open met oprah er over, bewonderenswaardig....zij zijn nog steeds bijelkaar...

ze heeft er ook een boek over geschreven...missch is dat wat voor je om door te lezen.

Ja dat heb ik ook gezien. Maar daar zat een hoop geld, volgens mij. En die wil gewoon haar leuke leventje niet opgeven, had ik het idee. Net als TS eigenlijk....

TS, wat vreselijk voor je om hier achter te komen. Ik meen wel uit je berichten te halen dat je hem (of dit leven?) niet kwijt wilt. Meid, doe jezelf een lol en ga er vandoor. Dit ga je niet vergeten (en vergeven) en ik denk ook dat je vriend het weer gaat doen. Vier jaar........jemig..........en als die vrouw niet bij je was gekomen, had je het nog lang niet geweten hoor, dit was gewoon vrolijk verder gegaan.
Natuurlijk gaat hij zeggen dat hij spijt heeft...............spijt dat het ontdekt is.............

Oja, mocht je een tijdelijk plekje voor je paarden zoeken, kun je me altijd pb-en.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:45

mistid schreef:
[naam] schreef:

In mijn ogen gaat dat niet te ver :P .

Hihi dan hoop ik voor jou vriend dat hij nooit vreemd gaat. :D auwtsch....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:48

Heb even na zitten denken en ik denk eigenlijk dat het het beste is als je voorlopig bij hem weggaat, met je spullen en paarden. En dan ziet hoe de dingen gaan lopen.. Dan heb je voor jezelf tijd om het te verwerken, en zie je hem niet dag en nacht (want dat gaat zeker moeilijk worden als je hem wel ziet). Als jullie voor elkaar bestemt zijn komen jullie toch wel weer bij elkaar. Maar neem de tijd, vooral de tijd voor jezelf. Als je bij hem blijft wonen krijg je die tijd en rust niet genoeg en wordt je steeds weer herrinert aan alles wat je gaat missen als je weggaat. Neem je idd de stap en ga je weg (voorlopig), heb je dat niet en kan je nadenken over wat je écht wil, en hij ook..

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:52

Jeuzes! 4 jaar, hij zegt dat het een fout was en dat hij er spijt van heeft. Dat had ie zich ook 4 jaar eerder kunnen bedenken? Mensen maken fouten maar dit is wel een hele grote!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:52

Na 4 jaar vind ik dat zeker niet te ver gaan.
Na 1 keer gebeurd dat nog niet hoor :D

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:55

sorry hoor maar mijn motto is gewoon bij hem weg gaan want iemand die het 4 jaar heeft volgehouden,die doet het absoluut weer als hij de kans weer krijgt.
ik vind het heel sneu voor je maar je kunt beter nu er mee kappen dan wachten tot je getrouwd bent en je hebt een paar kindertjes,want zo iemand doet het echt weer.