Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:08

Twiggy2008 schreef:
Bovendien vind ik witte borsten echt niet mooi, sorry.

Dit is voor mij ook de reden.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:09

Ik weet niet of het uit is, ik vind persoonlijk dat ik niet het lichaam heb om topless te zonnen. Moet ieder voor zich weten. Wat ik minder prettig ( lees smerig) vind, is als je in de rij staat en er worden een paar blote borsten in je nek gelegd omdat de mensen niet even afstad kunnen houden. Ik houd er helemaal niet van om klem gezet te worden tussen bezwete, glimmende olie llichamen. Ook niet van vreemde mannen dus.

Het valt me wel op dat de mensen steeds minder schaamte hebben met warm weer, zie ook wel een kledingcombinaties voorbij komen waarbij ik denk, knap dat je daar in durft te lopen....

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:10

Less schreef:
Twiggy2008 schreef:
Bovendien vind ik witte borsten echt niet mooi, sorry.

Dit is voor mij ook de reden.

Ik ben dol op lingerie en dan heb je een prachtig setje aan en zie je van die witte randen van je bikini eronder..... :r
Mijn geniepige meelezers zullen wel genieten van deze verhalen, hahaha....... :P

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:11

gr_roos schreef:
Ik weet niet of het uit is, ik vind persoonlijk dat ik niet het lichaam heb om topless te zonnen. Moet ieder voor zich weten. Wat ik minder prettig ( lees smerig) vind, is als je in de rij staat en er worden een paar blote borsten in je nek gelegd omdat de mensen niet even afstad kunnen houden. Ik houd er helemaal niet van om klem gezet te worden tussen bezwete, glimmende olie llichamen. Ook niet van vreemde mannen dus.

Het valt me wel op dat de mensen steeds minder schaamte hebben met warm weer, zie ook wel een kledingcombinaties voorbij komen waarbij ik denk, knap dat je daar in durft te lopen....

Dat ben ik ook helemaal met je eens.
Al hoewel ik me in de rij bij de AH ook kapot erger aan geklede mensen die geen afstand weten te houden. Die staan echt vol in je aura en daar hou ik ook niet van. Ik snap nooit dat mensen dat zelf niet aanvoelen, of ze nou met, zonder of met weinig kleren in mijn buurt staan. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:15

Less schreef:
Ook iets mooi vinden (geen strepen) heeft grenzen.

Super, eerlijk :D
Kan ik waarderen :D

Het was overigens een serieuze vraag. Voor mij ligt die grens bij mijn borsten :j
Twiggy2008 schreef:
Yamcha, ik ben een fervent drager van topjes, jurkjes met spaghettibandjes en wat meer 'open' rug kledij. ;)
Dat is geen gezicht met strepen van een bikini. Bovendien vind ik witte borsten echt niet mooi, sorry.
Ieder zijn keuze, hoor, ik dus de mijne.

Met broeken en rokken, merk je wat minder van een witte kont :+ . Maar heel af en toe een zonnebankje doet ook wonderen, dan is het niet zo heel wit. ;)
Heel af en toe, hoor, want gezond is het niet (net als de zon, maar ja, daar hou ik dan wel weer van). ;)

Maar ik geef toe dat ik het liefst helemaal egaal wat kleur heb. Maar ja, ik heb dan weer niet zo de behoefte om naar een nudistenoord te gaan, dus dan moet je kiezen. :D

Het gaat natuurlijk allemaal nergens over met die strepen, maar een beetje ijdel ben ik toch wel, moet ik heel eerlijk bekennen. :o

Als je helemaal naakt gaat op een gewoon strand, wordt je opgepakt door de politie. Mag namelijk niet. ;)

Ik kan je eerlijkheid waarderen hoor :j
Ik doe een strapless bikini, krijg ik ook geen strepen, maar dan zit je natuurlijk wel als je iets hebt met een blote rug.

Hoe los je zo een blote-rug-iets eigenlijk op qua beha? (voel me inmiddels wat wereldvreemd, maar maakt het mij wat uit)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:16

Twiggy2008 schreef:
gr_roos schreef:

Dat ben ik ook helemaal met je eens.
Al hoewel ik me in de rij bij de AH ook kapot erger aan geklede mensen die geen afstand weten te houden. Die staan echt vol in je aura en daar hou ik ook niet van. Ik snap nooit dat mensen dat zelf niet aanvoelen, of ze nou met, zonder of met weinig kleren in mijn buurt staan. ;)

Nee, dat snap ik ook totáál niet, dat mensen die grenzen niet aanvoelen. Vind het ook echt asociaal.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:18

Geen bh maar dat kan niet iedereen hebben (ik dus eigenlijk ook niet maar heb er ...... aan) je hebt ook van die kipfiletjes voor onder je borst. Het schijnt dat alles dan op zijn plek blijft.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:19

Wat ik meen te lezen uit de discussie, is het toch onzekerheid, want telkens worden de mannen in een link gezet dat zij het wel of niet mooi vinden, of het mag wel, want dan moet je wel de perfecte cup hebben. ehhh.. disciminatie, of onderdrukking van vrouw zijn..??

Dus de man bepaalt of het wel of niet mag, of het goed genoeg is om naar te kijken, of juist minder perfect...

Hahahaha.. dacht toch niet dat ik het voor die stiekume mannetjes doe..

Ik doe het namelijk voor niemand dan mijzelf.. Ik loop niet te paraderen en daar zit een verschil in. Ben niet bezig om anderen een minder gevoel van zichzelf te laten hebben, dat hebben de meeste mensen namelijk al van zichzelf..

Ehh... oh ja de opmerking van de moeder eerder terug in de discussie.. hoe moet ik mijn kind uitleggen dat topless wel kan, terwijl ik hem net uitleg dat hij wel met zijn piemeltje mag spelen, maar dan op zijn kamer. dus daar beginnen we kindjes het verschil tussen s.e.x.u.e.e.l. gedrag al in te wrijven, terwijl die kindertjes dat juist niet vanuit dat standpunt doen, het werkt namelijk troostend en vertrouwd en veilig.. wij al volwassen bestempelen, het als iets s.e.x.u.eels.. en hoppa, dus piemeltjes zijn ok, blote borsten niet.. Tja, als we dan discrimineren, moeten we het ook goed doen..

En als we bloot willen lopen, of half bloot, moet het wel perfect zijn, anders moet je het niet doen..ehhh.. vandaar dat er zoveel mensen rondlopen met het gevoel dat ze zo ontevreden zijn met zichzelf en hun lijf.. tis niet voor niets dat ze het dan maar liever 'verstoppen'.

Er is niets ordinairs aan.. om topless te zonnen, zolang je het ook maar niet doet om anderen te willen prikkelen, of onzeker te maken. Want dan heeft het niets met jezelf te maken, maar meer met het feit dat je erkenning wil/zoekt voor je lijf.. en dan ben je ws net zo onzeker als die andere vrouw die dat niet doet.. maar zich loopt te verbijten over die vrouw die dat wel doet..

Nogmaals, ik vind het heerlijk om de zon lekker op mijn lijf te voelen, vind het heerlijk het stukje gevoel van 'vrijheid' en doe het niet om een ander te prikkelen, of uit te dagen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:21

Yamcha schreef:
Ik kan je eerlijkheid waarderen hoor :j
Ik doe een strapless bikini, krijg ik ook geen strepen, maar dan zit je natuurlijk wel als je iets hebt met een blote rug.

Hoe los je zo een blote-rug-iets eigenlijk op qua beha? (voel me inmiddels wat wereldvreemd, maar maakt het mij wat uit)

Ik heb een paar blote rug jurken/topjes/shirts, die zo vallen dat je nog net een strapless BH eronder kan dragen. Verder heb je nog de low-back-strap BH, die op je onderrug sluit. En dan heb je nog van die plakdingen, maar of dat blijft zitten, vraag ik me af (ik heb ze nog nooit geprobeerd). Bij een goede lingeriezaak kunnen ze je daar prima mee helpen, hoor.

Ik vind juist die halterbikini's heel mooi, maar je krijgt er foeilelijke strepen van, tot in je hals aan toe. :D
Een strapless bikini is veel handiger. :D

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:21

Mee eens Jesser. Bovendien kun je ook prikkelen en uitdagen met je kleren aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:23

Less schreef:
Geen bh maar dat kan niet iedereen hebben (ik dus eigenlijk ook niet maar heb er ...... aan) je hebt ook van die kipfiletjes voor onder je borst. Het schijnt dat alles dan op zijn plek blijft.

Oh, dat klinkt wel geniaal.

Ik heb namelijk ooit eens getwijfeld over een prachtige cocktailjurk, maar die had een open rug, en een beha eronder leek me geen kijk. Heb er nu een met een haltertop, heb ook een halterbikini, en een halterbeha, dus dat was geen probleem.

Maar die kipfiletjes klinken goed :j plak je dat vast dan?

Ik ga denk ik eens naar een lingeriezaak, vragen :) (vinden ze dat stom, denk je?)

De beha's waar jij het over hebt, klinken ook wel goed, Twiggy :)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:26

Yamcha, welnee, dat vinden ze helemaal niet stom. Gewoon eens vragen naar de alternatieven daar en dan die jurk kopen!!!! :D

Jesser, ik ben het helemaal met je eens en denk ook dat wij vrouwen ons ergens nog te erg laten onderdrukken door mannen blijkbaar. Mij niet gezien. :n :n :n
Ik doe wat IK wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:28

Ik denk dat ik het maar doe ook.......
Die jurk is zó mooi (en door de open rug best sexy) maar ik durfde gewoon niet.

En ik ga niet ergens heen zonder beha :n

Bramasole

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:28

Veel plezier met je jurk, gewoon doen en van genieten!!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:30

Sees schreef:
katiavl schreef:
Misschien even raar als de ophef over het niet willen zien van borsten. En dan het veroordelen van onzekerheid, of jalouzie.

Ik kan begrijpen dat mensen mijn borsten niet willen zien :) En geloof me daar heeft onzekerheid of jaloursheid niets mee te maken. Of het is een freak die droomt van borsten op de knietjes.

Er word zo hard gegooid met iedereen mag doen wat hij wil topje of niet, maar blijkbaar die mensen die zo voor vrijheid roepen. Hebben het allesinds niet hard op de vrijheid van meningsuiting. ;) Of iemand het mooi vind of niet wat maakt het uit, de borsten blijven zichtbaar op het strand. En wat je daarvan denkt is iedereen zijn eigen keuze.

Ik vind de ene set borsten ook mooier dan de ander en als ik ze ergens anders dan in een blad, op tv of op het strand bloot zou zien, zou ik me misschien ook ongemakkelijk voelen. Maar op het strand is dit toch echt algemeen geaccepteerd.

Wil je me dan nog één keer uitleggen wat er nou zo erg is aan topless liggen op het strand? En met een argument als ik heb er gewoon geen behoefte aan, kan ik niet zoveel ;).

Jaloezie, preuts of onzeker zijn wat ik denk de achterliggende gevoelens ja, misschien zit ik ernaast maar ik heb nog niet echt argumenten gehoord waarom mensen er op tegen zijn die NIET vallen in één van die 3 categorieën...

Ik snap je wel, maar ik snap ook de mensen de mensen die het niets vinden. Ik heb er niets op tegen maar dat betekent niet dat een ander ook zo moet denken.

Mensen zijn verschillend, denkwijzes dus ook.

Ik vind gebruind zijn niet mooi, dus geef mij maar witte borsten :D
Laatst bijgewerkt door lesilla op 31-08-09 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:31

Yamcha schreef:

:)* Zal ik ook maar niet meer doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:34

Less schreef:
Yamcha schreef:

:)* Zal ik ook maar niet meer doen...

:')

Vind het zo een rotgevoel, zo naakt.... brr, daar hou ik helemáál niet van.....

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 14:09

het wiebelt zo zonder bh :')

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:34

Yamcha schreef:
Ik vraag me af waarom je je niet kunt voorstellen dat iemand topless onfatsoenlijk en ordinair kan vinden, en dat dan niets te maken heeft met onzekerheid of jaloezie?

Oh wacht, ik zie het al: je gelooft het gewoon niet :)
Misschien kun je het preutsheid noemen, heeft in mijn geval dan alles te maken met privacy. Ik vind dat bepaalde delen van mijn lichaam exclusief voor mijn partner en mezelf zijn. Als dat preuts is, dat zij dan zo. Ik vind het niet erg, ik hou wel van exclusiviteit. Het maakt dingen voor mij speciaal.

Hélemaal mee eens! _/-\o_ Kan het niet beter verwoorden..

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:36

Chiqa schreef:
unicorn_kiss schreef:
hehe sorry da's vriend zijn mening. Ik heb gewoon liever iedereen in zwempak/bikini
:)

Hihi als ik dit zo lees heeft vriend weinig te willen :D

Eum, en waarop baseer jij dat oordeel? Vriend heeft net z'n eigen mening :?

Chiqa schreef:
unicorn_kiss schreef:
Ik wil niet alweer vervelend doen
Maar mijn vriend vindt het op het onsmakelijke af om andermans tieten te zien. Tenzij ze echt lekker strak zijn.
Maar dat zie je nu eenmaal niet te vaak op het strand (no offence op dames die graag topless zonnen)

Oei je spreekt jezelf dus tegen dus hij kijkt wel? dacht al...kan me niet voorstellen dat hij zn nek niet verdraaid voor een prachtig mooi gebruinde dubbel D :D
En ze lopen dr......echt waar maar jij wil ze blijkbaar liever niet zien.

Euhm.. ben toevallig zelf gezegend met een D'tje :D
en waarop slaat jouw reactie nu? Ja kijk je komt op een strand gevuld met koplampen, moeilijk ernaast te kijken hoor :+
Je probeert echt een doelloos punt te bewijzen zo hé :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:38

Ciqa kan en wil niet geloven dat mannen geen fan kunnen zijn van topless :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:40

Ik hoef niet zo nodig topless, maar wat anderen doen: ga vooral je gang :j Mijn moeder gaat ook altijd topless, maarree ik ga er liever niet naast liggen dan hahaha :D
(hoef mama niet ontbloot te zien :P)

In de sauna loop ik wel gewoon naakt rond en dan zon ik ook buiten heerlijk in mijn blote kont! :D Zolang het maar omheind is, heb ik geen moeite met mijn eigen naaktheid (omdat iedereen daar ook bloot is :P)

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:43

Yamcha schreef:

Die van mij heeft trouwens niet het motto 'Hoe groter hoe beter' ;)
Maar ik kan al raden dat die van Chiqa wel zo denkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:46

hahahah nou, mijn moeder topless is nou niet bepaald aantrekkelijk hahaha :P 3 kinderen en de tand des tijds hebben aardig wat aangericht :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:51

unicorn_kiss schreef:
Yamcha schreef:

Die van mij heeft trouwens niet het motto 'Hoe groter hoe beter' ;)
Maar ik kan al raden dat die van Chiqa wel zo denkt

Die van mij ook niet ;) die vindt die van mij helemaal prima :D