Twiggy2008 schreef:Bovendien vind ik witte borsten echt niet mooi, sorry.
Dit is voor mij ook de reden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Less schreef:Twiggy2008 schreef:Bovendien vind ik witte borsten echt niet mooi, sorry.
Dit is voor mij ook de reden.
gr_roos schreef:Ik weet niet of het uit is, ik vind persoonlijk dat ik niet het lichaam heb om topless te zonnen. Moet ieder voor zich weten. Wat ik minder prettig ( lees smerig) vind, is als je in de rij staat en er worden een paar blote borsten in je nek gelegd omdat de mensen niet even afstad kunnen houden. Ik houd er helemaal niet van om klem gezet te worden tussen bezwete, glimmende olie llichamen. Ook niet van vreemde mannen dus.
Het valt me wel op dat de mensen steeds minder schaamte hebben met warm weer, zie ook wel een kledingcombinaties voorbij komen waarbij ik denk, knap dat je daar in durft te lopen....
Less schreef:Ook iets mooi vinden (geen strepen) heeft grenzen.
Twiggy2008 schreef:Yamcha, ik ben een fervent drager van topjes, jurkjes met spaghettibandjes en wat meer 'open' rug kledij.![]()
Dat is geen gezicht met strepen van een bikini. Bovendien vind ik witte borsten echt niet mooi, sorry.
Ieder zijn keuze, hoor, ik dus de mijne.
Met broeken en rokken, merk je wat minder van een witte kont. Maar heel af en toe een zonnebankje doet ook wonderen, dan is het niet zo heel wit.
![]()
Heel af en toe, hoor, want gezond is het niet (net als de zon, maar ja, daar hou ik dan wel weer van).![]()
Maar ik geef toe dat ik het liefst helemaal egaal wat kleur heb. Maar ja, ik heb dan weer niet zo de behoefte om naar een nudistenoord te gaan, dus dan moet je kiezen.![]()
Het gaat natuurlijk allemaal nergens over met die strepen, maar een beetje ijdel ben ik toch wel, moet ik heel eerlijk bekennen.
Als je helemaal naakt gaat op een gewoon strand, wordt je opgepakt door de politie. Mag namelijk niet.
Twiggy2008 schreef:gr_roos schreef:Ik weet niet of het uit is, ik vind persoonlijk dat ik niet het lichaam heb om topless te zonnen. Moet ieder voor zich weten. Wat ik minder prettig ( lees smerig) vind, is als je in de rij staat en er worden een paar blote borsten in je nek gelegd omdat de mensen niet even afstad kunnen houden. Ik houd er helemaal niet van om klem gezet te worden tussen bezwete, glimmende olie llichamen. Ook niet van vreemde mannen dus.
Het valt me wel op dat de mensen steeds minder schaamte hebben met warm weer, zie ook wel een kledingcombinaties voorbij komen waarbij ik denk, knap dat je daar in durft te lopen....
Dat ben ik ook helemaal met je eens.
Al hoewel ik me in de rij bij de AH ook kapot erger aan geklede mensen die geen afstand weten te houden. Die staan echt vol in je aura en daar hou ik ook niet van. Ik snap nooit dat mensen dat zelf niet aanvoelen, of ze nou met, zonder of met weinig kleren in mijn buurt staan.
Yamcha schreef:Ik kan je eerlijkheid waarderen hoor
Ik doe een strapless bikini, krijg ik ook geen strepen, maar dan zit je natuurlijk wel als je iets hebt met een blote rug.
Hoe los je zo een blote-rug-iets eigenlijk op qua beha? (voel me inmiddels wat wereldvreemd, maar maakt het mij wat uit)
Less schreef:Geen bh maar dat kan niet iedereen hebben (ik dus eigenlijk ook niet maar heb er ...... aan) je hebt ook van die kipfiletjes voor onder je borst. Het schijnt dat alles dan op zijn plek blijft.
Sees schreef:katiavl schreef:Misschien even raar als de ophef over het niet willen zien van borsten. En dan het veroordelen van onzekerheid, of jalouzie.
Ik kan begrijpen dat mensen mijn borsten niet willen zienEn geloof me daar heeft onzekerheid of jaloursheid niets mee te maken. Of het is een freak die droomt van borsten op de knietjes.
Er word zo hard gegooid met iedereen mag doen wat hij wil topje of niet, maar blijkbaar die mensen die zo voor vrijheid roepen. Hebben het allesinds niet hard op de vrijheid van meningsuiting.Of iemand het mooi vind of niet wat maakt het uit, de borsten blijven zichtbaar op het strand. En wat je daarvan denkt is iedereen zijn eigen keuze.
Ik vind de ene set borsten ook mooier dan de ander en als ik ze ergens anders dan in een blad, op tv of op het strand bloot zou zien, zou ik me misschien ook ongemakkelijk voelen. Maar op het strand is dit toch echt algemeen geaccepteerd.
Wil je me dan nog één keer uitleggen wat er nou zo erg is aan topless liggen op het strand? En met een argument als ik heb er gewoon geen behoefte aan, kan ik niet zoveel.
Jaloezie, preuts of onzeker zijn wat ik denk de achterliggende gevoelens ja, misschien zit ik ernaast maar ik heb nog niet echt argumenten gehoord waarom mensen er op tegen zijn die NIET vallen in één van die 3 categorieën...
Yamcha schreef:Ik vraag me af waarom je je niet kunt voorstellen dat iemand topless onfatsoenlijk en ordinair kan vinden, en dat dan niets te maken heeft met onzekerheid of jaloezie?
Oh wacht, ik zie het al: je gelooft het gewoon niet![]()
Misschien kun je het preutsheid noemen, heeft in mijn geval dan alles te maken met privacy. Ik vind dat bepaalde delen van mijn lichaam exclusief voor mijn partner en mezelf zijn. Als dat preuts is, dat zij dan zo. Ik vind het niet erg, ik hou wel van exclusiviteit. Het maakt dingen voor mij speciaal.
Chiqa schreef:unicorn_kiss schreef:hehe sorry da's vriend zijn mening. Ik heb gewoon liever iedereen in zwempak/bikini
Hihi als ik dit zo lees heeft vriend weinig te willen![]()
Chiqa schreef:unicorn_kiss schreef:Ik wil niet alweer vervelend doen
Maar mijn vriend vindt het op het onsmakelijke af om andermans tieten te zien. Tenzij ze echt lekker strak zijn.
Maar dat zie je nu eenmaal niet te vaak op het strand (no offence op dames die graag topless zonnen)
Oei je spreekt jezelf dus tegen dus hij kijkt wel? dacht al...kan me niet voorstellen dat hij zn nek niet verdraaid voor een prachtig mooi gebruinde dubbel D![]()
En ze lopen dr......echt waar maar jij wil ze blijkbaar liever niet zien.