Tenminste dara hou ik me maar aan vast
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

daisies schreef:Ik kan me wel engere dingen voorstellen dan een spinnetje

Dat wil zeggen, ik durf ze dood te maken. 
En hij had ook al eens zo'n mega beest bij m in de auto gehad, die vloog ineens door een open raam naar binnen. En hij is niet snel bang, maar hij heeft toen toch haastig de auto aan de kant gezet en het beest er uit gebonjourd

"

en JA dan heb ik het idd over die dikke zwarte spinnen en niet een stofspinnetje.
MieLo schreef:de dodelijkste spin is trouwens de hooiwagen![]()
Alleen zijn zijn kakewn niet sterk genoeg om door onze huid heen te komen en zijn ze dus voor ons onschadelijk

blijft dus wel een vlekje achter soms haha Krielkip schreef:Het is voor sommige mensen misschien moeilijk voor te stellen, maar er zijn echt mensen die écht bang zijn voor spinnen. (Hier zit er nog een...) En als je echt bang bent voor spinnen, is een glaasje eroverheen te dichtbij komen. Een vliegenmepper is te dichtbij komen. En al helemaal een papiertje onder het glaasje en het dan optillen... Stel dat 'ie eruit valt!
Misschien met de stofzuiger? Ik haal altijd alleen de borstel eraf, dan heb je een grotere afstand. Is nog steeds eng, maar dat is meestal mijn beste optie...
Buurman/-vrouw is natuurlijk ook een optie, maar die hebben ook grenzen denk ik
Annn schreef:fixture schreef:ik pak altijd een stukje toiletpapier en druk ze dan plat tegen de muur want ik durf ze niet op te pakkenblijft dus wel een vlekje achter soms haha
Dat vind ik al heel knap, ik kom liever niet dichter dan 1 meter bij zo'n beest in de buurt
MaaikeMo schreef:Annn schreef:Dat vind ik al heel knap, ik kom liever niet dichter dan 1 meter bij zo'n beest in de buurt
Haha ik ook niet, zou misschien wel de poging wagen om wc rollen ernaartoe te gooien, met hoop ze te raken

fixture schreef:ik pak altijd een stukje toiletpapier en druk ze dan plat tegen de muur want ik durf ze niet op te pakkenblijft dus wel een vlekje achter soms haha
VErvolgens laat ik de encyclopedie een paar dagen liggen voordat ik het durf op te ruimen