Rare reacties op Marktplaats!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:17

Yeyo schreef:
Dat is mij ook wel gebeurd ja, heel irritant.

Ik had mijn WII er ook op staan, kolere zeg, vliegen op een stronthoop, niet normaal meer!
En ook lachend 50,- bieden :( sukkels!

Die PS2 spullen kunnen btw niet op een PS3 toch?????
anders wil ik ook wel bieden :)

Nee, dat gaat dus niet, echt jammer :n

Tallie1979

Re: Rare reacties op Marktplaats!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:19

Ja, dat verhaal van die kannibaal heb ik inderdaad eerder gehoord, wat een mafkees!! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:21

Maar het verhaal van die Duitse kannibaal was nog viezer, hij zocht niet zomaar mensen om op te eten maar mensen waarvan hij de piemel mocht opeten.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:22

:r das nog smeriger

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:22

Iel echt? :oo :oo Dat had onze filosoofdocent er niet bijgezegd :')

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:56

Och...waarom zou dat nog viezer zijn,kwestie van goed schoonmaken en goed bereiden ;)

Ik zit hier alweer een week of 2 te wachten op een klein dingetje.Netjes betaald maar de mensen geven geen boe of bah :(
Doe dan niet verkopen als je er geen zin in hebt :( Gelukkig niet alleen op MP,ik heb momenteel op Bokt ook nog iets waar ik al zo'n tijd op wacht.

Snap het niet hoor...als je niet meteen tijd hebt om het te versturen is geen punt maar zeg het even.Niet een bericht sturen dat het onderweg is en vervolgens niets meer laten horen...en je pb's gewoon negeren :(

Cassagrande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:06

Bij sommige verhalen moet ik wel lachen. Maar je weet als je spullen of dieren op marktplaats zet dat je zo´n dingen kunt verwachten. Ik denk altijd maar zo het is net wat een gek ervoor over heeft. Als ik sommige vraagprijzen zie dan kun je sommige dingen net zo goed nieuw kopen. En zolang je kunt bieden mag je bieden wat je wil. Of het nu reeel is of niet. Ik kijk meestal wat het nieuw kost en dan hoe oud het is en daar baseer ik mijn bod op. Niet akkoord jammer dan zoek ik wel verder. Maar de meeste mensen willen het liefste de nieuwprijs nog hebben terwijl het bv al 3 jaar oud is. Men vergeet dat zogauw men de winkel uitloopt met het gekochte product dat het al de helft minder waard is.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:11

Mocht er nog iemand interesse hebben in een paar spellen en buzzers voor de PS2, dan weet je me te vinden! :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:20

Evelli schreef:
Misterylady schreef:
Zo gek heb ik het gelukkig tot op heden niet meegemaakt.
Wat ik nu wel heb: ik bied de vraagprijs (al twee weken geleden) en vervolgens hoor je niks van de verkoper.
Tja wil je nu iets verkopen of niet? :D

dat is ook waar ik momenteel tegen aan loop :\

Dit is helemaal goedgekomen :D de merrie staat inmiddels bij mij op het weiland (zie onderschrift)

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:24

Vorige week stond er een advertentie op van een vrouw die babykleertjes zocht, ze moest over een maand of 2 bevallen maar dr kerel had dr verlaten etc etc. Geen geld om spulletjes te kopen en ga zo maar door. Mens woont hier een half uur met de bus vandaan, dus ik heb dr gemaild dat ik nog wel een doos heb staan (heb echt veel te veel babykleren van mijn kids) en die mocht ze gratis op komen halen.
Kreeg ik een mailtje terug dat ze het niet op kon halen, of ik het op kon sturen. Geen probleem, maar dan moet ze wel de verzendkosten even overmaken. Krijg ik een mail terug waarin ik uitgemaakt wordt voor alles wat lelijk is, dat ik probeerde geld te slaan uit haar miserie, en dat ik blij moest zijn dat ik van mijn troep af kon.
Excuse me? Nou ja, ze heeft het in ieder geval niet gekregen natuurlijk.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:29

triest hoor zulke mensen :n Zouden ze zelf niet door hebben hoe dom het eigenlijk is? :+

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:41

Erg triest hoo zulke mensen Nadia, ze zou juist blij moeten zijn met mensen zoals jij.

Wat vinden jullie hier van?

Ik ken iemand die haar nieuwe tel op mp heeft staan voor een gruwelijk hoog bedrag.
Is het toestel ook wel waard daar niet van, maar zij heeft er niks voor hoeven betalen ivm haar abbo en een verzekeringskwestie.
Maar goed, ze heeft hem dus op mp staan, binnen een aantal uur krijgt ze een mail van iemand die 30 euro hoger bied als haar vraagprijs.
Zij een beetje over en weer gemaild en vond het toch allemaal maar wat vreemd, heeft ze iemand anders naar de mails laten kijken en blijkt het ook om iemand te gaan uit Nigeria.
Ze heeft tegen die mensen gezegd dat ze het pakketje ( tel dus) naar hun opstuurt maar i.p.v de tel te sturen heeft ze een doosje gevuld met krantenknipsels en die kant op gestuurd zodat hun ( ontvangers) een track en trace code kregen zodat ze het pakketje kunnen volgen tot aankomst.

Opzich vind ik het best wel een strakke actie van d'r maar heeft ze zich nu niet wat op de hals gehaald?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:42

ach ik denk dat zij het geld ook niet rijker is toch?

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:44

ikdoemaarwat schreef:
ach ik denk dat zij het geld ook niet rijker is toch?

Nee idd niet.
Ik was eigenlijk alleen benieuwd of ze zich nu wat op de hals heeft gehaald ( niet dat ik dat erg zou vinden dat terzijde) maar het lijkt me niet zo lekker volk..
Ik zal wel weer een te grote fantasie hebben :o

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 12:53

denk dat hun de " nattigheid" ook wel voelen en geen actie zullen ondernemen omdat hun net zo fout zijn en geen poot hebben om op te staan

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:15

Heeft ze wel een betaling ontvangen dan???
Nu heeft ze die tel nog en ze heeft gelapt om dat pakketje naar Nigeria te sturen?
Of woont die Nigeriaan gewoon hier??

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:19

Yeyo schreef:
Heeft ze wel een betaling ontvangen dan???
Nu heeft ze die tel nog en ze heeft gelapt om dat pakketje naar Nigeria te sturen?
Of woont die Nigeriaan gewoon hier??

Ze heeft geen betaling ontvangen.
Ze heeft de tel idd nog en gewoon een doosje gevuld met krantenknipsels/snippers en daar heen opgestuurd, het was overigens naar Nigeria.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:23

Maar waarom zou ze dat doen dan?
Dat kost volgens mij nog best veel om dat te doen?
Binnenland tot 10 kg kost al 6,75 zeg ik uit mn hoofd!

Ik zou gewoon nooit zaken doen met die lui.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:42

Yeyo schreef:
Maar waarom zou ze dat doen dan?
Dat kost volgens mij nog best veel om dat te doen?
Binnenland tot 10 kg kost al 6,75 zeg ik uit mn hoofd!

Ik zou gewoon nooit zaken doen met die lui.

Ik heb echt geen flauw idee waarom ze het gedaan heeft, maar zo snappen we wel meerdere dingen van haar niet :+

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:43

je kant het ook zo opsturen dat de ontvanger de verzendkosten bij ontvangst betaald

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:44

Dan ben je ze alsnog kwijt want ik denk niet dat een ontvanger gaat betalen voor een lege doos met krantensnippers :+
Als ik wat koop via internet en het word opgestuurd, dan check ik iig eerst de lading voordat ik afreken ;)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:45

Ik zou dan nog liever een doos met koeien/paarden/hondestront opsturen!! _O- Wel zonder frankeren uiteraard.. Hmm, misschien moet ik dat eens doen!! :))

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 14:45

Ik heb eens meegemaakt dat ik een zadel verkocht. Afspraak gemaakt en ik op dat moment wachten thuis. Half uur na afgesproken tijd niemand. Ik kijk op mijn mail heeft deze persoon afgemaild precies op de tijd dat we hadden afgesproken terwijl ze mijn telefoonnummer had. Heb ik haar gemaild dat ik dit niet vond kunnen krijg ik een mailtje terug waarom niet ik heb toch laten weten dat ik niet meer kwam.

Ik verkoop een aantal boeken en mensen reageren dan op de advertentie. Je mailt wat terug en krijgt niks te horen of pas na een week. Kijken mensen maar 1 keer per week op hun mail ofzo.
Ik laat tegenwoordig het op internet staan tot ik het geld heb ontvangen. Het kan dus nu ook gebeuren dat iemand ja heeft gezegd en dat een ander het krijgt omdat deze persoon sneller reageert. Ik ga geen maand wachten op een betaling van iemand omdat ze maar 1 keer per week op hun mail kijken.

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 15:01

Yeyo schreef:
Dan ben je ze alsnog kwijt want ik denk niet dat een ontvanger gaat betalen voor een lege doos met krantensnippers :+
Als ik wat koop via internet en het word opgestuurd, dan check ik iig eerst de lading voordat ik afreken ;)

mannen zijn niet zo slim

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 15:07