Ik moet onderhand ook maar eens mijn theorie gaan leren..Komende tijd vrij veel werken, dus weinig tijd. Heb 'm 4 augustus...
Dinsdag weer rijles! Denk er toch echt over om 2x een uur te gaan lessen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ier schreef:en hij laat mij ook vaak naar het antwoord zoeken. Dan vraagt ie iets, waardoor ik ga nadenken en dan denk ik echt: ohja, shjit
Paula schreef:En ben alweer terug. Het ging wel goed geloof ik. Nu 4 weken geen rijles waarschijnlijk. Vind ik wel even lekker.Kan ik weer sparen.
ChantalSmook schreef:Ik zou je lessen aan vragen en dan ook gelijk je theorieik heb ong. 5 lessen gehad zonder theorie maar vind het nu wel fijn dat ik al even mijn theorie heb in het verkeer. En als je hem niet in 1/2 keer haalt maakt dat ook niet uit voor het aanvragen van ttt of examen
.
Mijn les ging niet denderend. Moest beginnen met kijken, lastiger dan ik dacht... met remmen, gas geven etc. is de binnen spiegel wel simpel, maar met bochten enzo vind ik het nog wel pittig. En vind de plaats op de weg heel moielijk. Ene keer zit ik weer veeeel te veel tegen de middenlijn aan, en de andere keer rij ik juist weer de stoepjes eraf.... maar weinig in het midden.. dus als iemand tips heeft
Pasamba schreef:Saskiaatje schreef:Pff, ik heb relatief best vaak met tranen in m'n ogen in de auto gezeten.
Als m'n instructeur me weer eens stil zette en zei "Wat ben je nou aan het doen?!"
Ja ik heb soms ook wel de tranen in m'n ogen. Maar probeer het altijd wel droog te houden want voel me anders ook zo'n mietje.
Maar hij heeft wel eens gezegd dat 'zelfs' jongens soms zitten te janken in de auto.
Ier schreef:Dat lijkt me wel rot. Zou het zelf niet zo fijn vinden als het hard gebracht zou worden..![]()
Juist omdat ie het met wat humor doet, vergeet ik het de volgende keer echt niet meer.en hij laat mij ook vaak naar het antwoord zoeken. Dan vraagt ie iets, waardoor ik ga nadenken en dan denk ik echt: ohja, shjit
Klaasje schreef:Het enige minpuntje is dat ik meer besluitvaardiger moet rijden bij het oprijden van bijv. rotondes e.d.
Klaasje schreef:Ik vandaag weer 2 uren les gehad, volgende week nog 2 uren en dan mag ik al afrijden de 3e! Ben nu al zenuwachtig
Het enige minpuntje is dat ik meer besluitvaardiger moet rijden bij het oprijden van bijv. rotondes e.d.
racheeel_ schreef:Ik ben gezakt.
Ze zei: "t ging goed, kan alleen nog een schepje bovenop"![]()
Nou ik vond het maar een rare uitspraak, dus ik weet niet waar ik precies op gezakt ben want het ging hartstikke goed!
Zal wel ongesteld zijn geweest ofzo.