daar is ie hoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
O en zelfs pumps en allstars!! Sjips, ben ik wel een echte aso?
Eens een aso... cletjee schreef:Ik kom overigens ook in gewone discotheken en zie er heel normaal uit, maar nergens heb ik me zo thuis gevoeld als bij "de aso's". Mensen die je gewoon accepteren zoals je bent. Heerlijk is dat.
Ik ben blij dat ik bij deze groep hoor en niet bij zo'n bevooroordeelde mensen. Bah. Wat zou ik een zielig leven hebben als ik zo zou denken.
Anoniem schreef:hahahahaahah,hoezo in een hokje stoppen zeg.
kom op...![]()
Ik ben "het type meisje"waar je vast geen Nike's bij verwacht.
en toch,ik heb ze.
waarom? omdat ze zalig lopen,lekkerder dan menige andere sportschoen/sneaker.
Dus omdat er een streepje opstaat,ben ik het type waar bepaalde bokkers geen vrienden mee willen zijn?
Scheelt dat ik geen vrienden wil zijn met mensen die zo bekrompen zijn.![]()
Ik draag ze gewoon onder een spijkerbroek met truitje of hemdje,en voor de duidelijkheid van hokjesdenkers,nee,geen gouden kettingen,lonsdale's,naveltruitjes,en grote oorringen(om de vooroordelen maar lekker te bevestigen)
Maargoed, heb me gemeld in het andere topic
superpony schreef:O, ja all stars, hebben we hier ook alle 3 in meerdere kleuren. wat zullen we daar eens over zeggen? We hebben ook nog Timberlands voor de winter en ik rij nu met een paar regelmatig......Kan nog wel ff doorgaan.........
En eigenlijk moet ik op mijn westernrijlaarzen gewoon door de stad als wannabee cowgirl.........
Of alto's/gothics.. Noem maar op
Mjay schreef:tis niet de schoen die het persoon maakt hoor...... als iemand t een mooie fijne schoen vindt prima maar ik draag ze niet ik ben van de allstars enzo prima. heb in principe geen problemen met mensen die ze wel dragen zolang ze mij maar met rust laten.
ik heb wel een vreselijke hekel aan hardcore en alles wat daar op lijkt en drugs..... en aangezien die nog wel eens samen gaan...... is dat een levenstijl die me niet aanstaat alhoewel je je kan voorstellen dat dit een groot vooroordeel is aangezien ik nog nooit op een hardcore feestje ben geweest en dat wil ik graag zo laten die mensen hun wel en ik de mijne. het heeft geen zin om mensen van te voren al af te vallen op een paar schoenen (al vind ik het behoorlijk dom om er mee te paardrijden) en over het algemaal hoor ik het meest problemen met hangjongeren..... en die dragen echt niet altijd nikes
_Lott schreef:toch wel het soort mensen
dat veel drinkt, rookt en drugs gebruikt. en niet hoog opgeleid eindigt
en daarmee zeg ik niet dat dat slecht is

_Lott schreef:toch wel het soort mensen
dat veel drinkt, rookt en drugs gebruikt. en niet hoog opgeleid eindigt
en daarmee zeg ik niet dat dat slecht is