Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:14

SuperRupsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:14

d_ruiter schreef:
we wachten geduldig af.. Doe jij maar wat

:')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:16

ik heb maar wat gedaan hoor _O-

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:20

leuk gedaan hoor :P

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:28

Ik heb ook dure laarzen en teenslippers hoor :+ O en zelfs pumps en allstars!! Sjips, ben ik wel een echte aso?

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:31

heb k ook hoor hahaha.. k heb allllllllllles.. maar komt allemaal van de vrachtwagen natuurlijk..

hahahah ppfff het wordt echt tijd dat ik naar huis ga hahaha

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:32

Ja alles van de vrachtwagen gevallen :j Eens een aso...

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:37

O, ja all stars, hebben we hier ook alle 3 in meerdere kleuren. wat zullen we daar eens over zeggen? We hebben ook nog Timberlands voor de winter en ik rij nu met een paar regelmatig......Kan nog wel ff doorgaan.........
En eigenlijk moet ik op mijn westernrijlaarzen gewoon door de stad als wannabee cowgirl.........

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 16:23

Bah. Wat maken sommige mensen hier zielige opmerkingen zonder te weten waar ze over praten.
Ook ik ben zo'n aso. Vind veel goud mooi en hoor natuurlijk bij de gabbers. Ik loop overigens alleen thuis in trainingspak, op straat vind ik dat niet uitzien. Het spijt me erbij te moeten zeggen dat ik hbo doe.

Ik hoor bij de gabbers en vind het heerlijk. De oudere garde is geweldig. Gewoon mensen die zeggen wat ze denken en lekker lol kunnen maken. De rotte appels ertussen worden eigenhandig uit de groep verstoten. Vaak zie je dat de jongeren racistisch zijn omdat dat ruig is. Dit wordt een tijdje aangekeken, en dan wordt er gewoon wat van gezegd.
Ik kom overigens ook in gewone discotheken en zie er heel normaal uit, maar nergens heb ik me zo thuis gevoeld als bij "de aso's". Mensen die je gewoon accepteren zoals je bent. Heerlijk is dat.

Ik ben blij dat ik bij deze groep hoor en niet bij zo'n bevooroordeelde mensen. Bah. Wat zou ik een zielig leven hebben als ik zo zou denken.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 19:20

cletjee schreef:
Ik kom overigens ook in gewone discotheken en zie er heel normaal uit, maar nergens heb ik me zo thuis gevoeld als bij "de aso's". Mensen die je gewoon accepteren zoals je bent. Heerlijk is dat.

Ik ben blij dat ik bij deze groep hoor en niet bij zo'n bevooroordeelde mensen. Bah. Wat zou ik een zielig leven hebben als ik zo zou denken.

Je haalt de woorden uit me mond! Mensen hebben zoveel vooroordelen! Vind het altijd wel grappig als ik bijv op mijn werk zeg dat ik ook naar hardcore-feesten ga dan zie je ze gewoon kijken van dat meen je niet?! :7
Ag ik voel me blij met wie ik ben en wat ik doe... Beter dan een aso zijn als netjes meelopen met de rest :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 20:36

Anoniem schreef:
hahahahaahah,hoezo in een hokje stoppen zeg.
kom op... _O-

Ik ben "het type meisje"waar je vast geen Nike's bij verwacht.
en toch,ik heb ze.
waarom? omdat ze zalig lopen,lekkerder dan menige andere sportschoen/sneaker.
Dus omdat er een streepje opstaat,ben ik het type waar bepaalde bokkers geen vrienden mee willen zijn?

Scheelt dat ik geen vrienden wil zijn met mensen die zo bekrompen zijn. :)*
Ik draag ze gewoon onder een spijkerbroek met truitje of hemdje,en voor de duidelijkheid van hokjesdenkers,nee,geen gouden kettingen,lonsdale's,naveltruitjes,en grote oorringen(om de vooroordelen maar lekker te bevestigen :list: )

wie zegt dat bepaalde mensen geen vrienden met jou willen zijn daarom dan....? (aangezien je het expliciet over bokkers hebt..)
(het interesseert mij geen bal waar iemand in loopt, maar je moet niet gek gaan kijken als je met een lonsdale sweater en je nike airmax' op gekke reacties stuit imo..)
Trouwens, door die 'vooroordelen' te noemen blijkt wel dat je zelf ook in hokjes denkt :j

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 21:44

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 21:45

Omdat dit nog gewoon ontopic is.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 21:47

niet alles :') Maargoed, heb me gemeld in het andere topic :D

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 21:49

superpony schreef:
O, ja all stars, hebben we hier ook alle 3 in meerdere kleuren. wat zullen we daar eens over zeggen? We hebben ook nog Timberlands voor de winter en ik rij nu met een paar regelmatig......Kan nog wel ff doorgaan.........
En eigenlijk moet ik op mijn westernrijlaarzen gewoon door de stad als wannabee cowgirl.........

Van allstars maken we rockers.. =:) Of alto's/gothics.. Noem maar op :+

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:25

tis niet de schoen die het persoon maakt hoor...... als iemand t een mooie fijne schoen vindt prima maar ik draag ze niet ik ben van de allstars enzo prima. heb in principe geen problemen met mensen die ze wel dragen zolang ze mij maar met rust laten.

ik heb wel een vreselijke hekel aan hardcore en alles wat daar op lijkt en drugs..... en aangezien die nog wel eens samen gaan...... is dat een levenstijl die me niet aanstaat alhoewel je je kan voorstellen dat dit een groot vooroordeel is aangezien ik nog nooit op een hardcore feestje ben geweest en dat wil ik graag zo laten die mensen hun wel en ik de mijne. het heeft geen zin om mensen van te voren al af te vallen op een paar schoenen (al vind ik het behoorlijk dom om er mee te paardrijden) en over het algemaal hoor ik het meest problemen met hangjongeren..... en die dragen echt niet altijd nikes

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 22:33

Mjay schreef:
tis niet de schoen die het persoon maakt hoor...... als iemand t een mooie fijne schoen vindt prima maar ik draag ze niet ik ben van de allstars enzo prima. heb in principe geen problemen met mensen die ze wel dragen zolang ze mij maar met rust laten.

ik heb wel een vreselijke hekel aan hardcore en alles wat daar op lijkt en drugs..... en aangezien die nog wel eens samen gaan...... is dat een levenstijl die me niet aanstaat alhoewel je je kan voorstellen dat dit een groot vooroordeel is aangezien ik nog nooit op een hardcore feestje ben geweest en dat wil ik graag zo laten die mensen hun wel en ik de mijne. het heeft geen zin om mensen van te voren al af te vallen op een paar schoenen (al vind ik het behoorlijk dom om er mee te paardrijden) en over het algemaal hoor ik het meest problemen met hangjongeren..... en die dragen echt niet altijd nikes

En die 2 worden ook váák geassocieerd met Nike-dragers.. En dáár heb ik zo'n bloedhekel aan.
Zodra je nike's draagt, word je váák geassocieerd met drugs. Ben zó vaak aangehouden, ondervraagd, apart genomen in een discotheek enz. alleen maar omdat ik NIKES draag..

Nog zo'n voorbeeld:
Liep in een sjieke juwelier, met mijn nike's, en werd CON-TI-NU in de gaten gehouden. Vriendin van me die daar ook was, zonder nike's werd amper opgemerkt.

(Verder trouwens niet tegen jou persoonlijk bedoelt dit hoor ^^ )

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 23:08

het zijn toch altijd wel dezelfde mensen die nike air dragen

nee ik zou er als ouder niet blij mee zijn

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 23:13

Als je mn post even doorleest zie je dat ik daarna zelf zeg dat dit een vooroordeel is....... ik zeg dus niet dat ik dat gelijk vind he... voor ik mensen boos maak...

Ik denk dat het hele probleem gewoon is dat mensen elkaar maar in hokjes willen stoppen..... hoe dan ook.....

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 23:15

uiteindelijk zie ik zelf dat ze allemaal bij dezelfde soort mensen horen.. enkele daargelaten

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 23:17

_Lott schreef:

Dezelfde mensen? Leg uit :) .....

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 23:19

toch wel het soort mensen

dat veel drinkt, rookt en drugs gebruikt. en niet hoog opgeleid eindigt

en daarmee zeg ik niet dat dat slecht is

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 23:24

_Lott schreef:

Ik draag ze..
Ik drink nauwelijks, gebruik geen drugs, rook niet meer.
Ben dan wel niet 'hoogopgeleid' maar dat ligt echt niet aan mijn schoenen :Z

Vind dat zo belachelijk.. die vergelijking.. :n :Z
Sorry hoor....

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 00:07

_Lott schreef:

ben ik blij dat ik niet jouw kind ben dan.

p.s. ik drink geen druppel. :D

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 00:10

_Lott schreef:

Dat slaat totaal nergens op. Er lopen zoveel mensen in kleding omdat ze dat mooi vinden of prettig vinden zitten, zonder dat ze een bepaald ''soort'' zijn............Mijn zoon draagt ze en is een prima jongen. Is niet een bepaald type jongen, heel gewoon en sportief verder. Mijn vriend heeft ze altijd gedragen, naast andere schoenen en heeft ze nog. Gewoon opleiding afgemaakt, leert altijd nog bij en heeft altijd een vaste baan gehad, gen drugs of overmatig alcohol etc..........

Ja, wij gingen naar feesten en heel sporadisch nog wel, maar zegt niks over ons ''soort''. Zijn daarna gewoon hele normale ouders met werk, paardenhobby en normale kleding.

Ik vind echt iemand die zo praat en oordeelt erger dan het ''soort'' mensen dat Nike's draagt. het is bepaald niet geleerd of intelligent om mensen te bevooroordelen en zegt vele malen meer over mensen die dat wel doen.

ps, mijn kind mag dragen wat hij wil en ik hou niks meer of minder van hem. Mocht hij iets willen wat ik niet prettig vind omdat men dan denkt dat hij discrimineert bijv, hebben we het daarover, alles is bespreekbaar!! dan maken ze eerder zelf een goede keus, dan verbieden.