Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Asciugamano

Re: Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:17

Jij zou je eens in een wat ander milieu moeten begeven. Want jouw beeld van mannen is echt niet normaal hoor.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:21

Suzanne, denk jij dat iedere man vreemdgaat wanneer hij de kans krijgt?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:22

Nee, niet iedere man hoor.
Maar wel veel. :)
Er bestaan echt wel goede trouwe mannen, dat geloof ik best. Maar je hoeft de verleiding niet groter te maken. Als je wilt afvallen haal je ook geen taart met slagroom in huis...

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:23

Dat beeld is toch ergens gevormd hoor, en niet alleen bij haar. Bovendien gaat het niet alleen om mannen, ik ga ook niet bij een andere kerel slapen. :D Mijn vriend is door zijn ex en de moeder van zijn kids enorm bedonderd, dus ik heb er begrip voor dat hij het vervelend vind. Ik heb ook een nare ervaring gehad, dus ik vind het prima zo. Dat vindt in mijn omgeving eigenlijk iedereen, zo werkt het hier bij de meeste mensen. Maar goed, ik woon dat ook in een achtergebleven gebied haha! :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:27

Suzanne F. schreef:
Nee, niet iedere man hoor.
Maar wel veel. :)
Er bestaan echt wel goede trouwe mannen, dat geloof ik best. Maar je hoeft de verleiding niet groter te maken. Als je wilt afvallen haal je ook geen taart met slagroom in huis...

Als je denkt dat je man het zelfcontrole mechanisme heeft van een 3 jarige scheelt er iets aan jou of aan hem. :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:29

Nouja, misschien ben ik dan erg naïef (en daar ben ik wat de liefde betreft wel blij mee) maar ik geloof niet dat er zo veel mannen overstag gaan van het zien van een stringetje :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:30

Ja ik begeef me blijkbaar ook in verkeerde milieu's las ik al hierboven... :D
Prima, wat jij wil.
Ik baseer mijn mening echt niet op 1 vent hoor. Op diverse mannen in verschillende leeftijden en verschillende situaties en milieu's. :)

Tuurlijk gaan niet alle mannen vreemd maar er zijn er maar weinig die zich kunnen inhouden als een mooie meid gewillig is. En ik vind gewoon dat je zoiets niet moet uitlokken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:31

Heino schreef:
Nouja, misschien ben ik dan erg naïef (en daar ben ik wat de liefde betreft wel blij mee) maar ik geloof niet dat er zo veel mannen overstag gaan van het zien van een stringetje :)

Dat ligt eraan wat voor vrouw er in dat stringetje zit. ;)
Misschien moet ik mijn ervaringen dan maar zien als een compliment voor mijzelf. Ik heb al zoveel oneerbare voorstellen gehad, niet normaal. En ik liep niet eens in een string. :D
Mannen die zich gewoon aanbieden, getrouwd, kinderen, maakt niet uit... En dan heb ik het nog niet eens over mijn ex die me bedonderd heeft, nee puur op wat daarna nog voorgekomen is. En meerdere mannen in verschillende leeftijden en milieu's..

Maar goed, ieder zijn mening. Ik ben in ieder geval niet naief. Ik heb veel gezien en geleerd. Ik bind mijn vent echt niet vast maar ik verwacht wel van hem een bepaald respect naar mij toe en dat is niet bij andere vrouwen slapen. :)
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 05-06-09 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:32

Suzanne F. schreef:
Prima, wat jij wil.
Ik baseer mijn mening echt niet op 1 vent hoor. Op diverse mannen in verschillende leeftijden en verschillende situaties en milieu's. :)

Tuurlijk gaan niet alle mannen vreemd maar er zijn er maar weinig die zich kunnen inhouden als een mooie meid gewillig is. En ik vind gewoon dat je zoiets niet moet uitlokken.

Uitlokken is meestal niet eens nodig, mannen zijn net katers achter een krolse poes, die komen desnoods door het sleutelgat. Mannen zijn varkens :). Allemaal :j.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:33

En je eigen vent dan, denk je dat die overstag gaat bij het zien van een mooie gewillige meid??

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:35

Heino schreef:
En je eigen vent dan, denk je dat die overstag gaat bij het zien van een mooie gewillige meid??

Heb ik niet gelukkig. :D
Ik hoop nog eens een vent te treffen die mij dat vertrouwen kan geven en respect heeft voor mij.
We zullen het zien.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:36

Ik verwacht van mijn vent dat ie prima een dametje in een string kan weerstaan én dat ie daar ook nog eens geen moeite mee heeft ;) .

Ik wil één die eerst denkt, anders hoef ik geen vent.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:38

Lovely schreef:
Suzanne F. schreef:
Prima, wat jij wil.

Uitlokken is meestal niet eens nodig, mannen zijn net katers achter een krolse poes, die komen desnoods door het sleutelgat. Mannen zijn varkens :). Allemaal :j.

Hahahaha, dit kun je niet serieus menen! Zo dom is niemand! (maar wel erg grappig! :D )

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:38

Suzanne F. schreef:
Heb ik niet gelukkig. :D
Ik hoop nog eens een vent te treffen die mij dat vertrouwen kan geven en respect heeft voor mij.
We zullen het zien.

Ik hoop voor je dat je dr ooit idd 1 treft die je gewoon respecteert en waarbij het niet nodig is om hem te verbieden bij een ander te slapen omdat hij die verleidingen gemakkelijk kan weerstaan ;) En ze zijn er :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:39

BraveSpots schreef:
én dat ie daar ook nog eens geen moeite mee heeft ;)

Oh ik zou het niet erg vinden als hij toch wel even in de verleiding gebracht wordt door een mooie vrouw, is alleen maar gezond. Zolang hij maar zijn koppie gebruikt en er vanaf blijft ;)

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:40

Suzanne F. schreef:
Heino schreef:

Misschien moet ik mijn ervaringen dan maar zien als een compliment voor mijzelf. Ik heb al zoveel oneerbare voorstellen gehad, niet normaal. En ik liep niet eens in een string. :D
Mannen die zich gewoon aanbieden, getrouwd, kinderen, maakt niet uit... En dan heb ik het nog niet eens over mijn ex die me bedonderd heeft, nee puur op wat daarna nog voorgekomen is. En meerdere mannen in verschillende leeftijden en milieu's..

Maar goed, ieder zijn mening. Ik ben in ieder geval niet naief. Ik heb veel gezien en geleerd. Ik bind mijn vent echt niet vast maar ik verwacht wel van hem een bepaald respect naar mij toe en dat is niet bij andere vrouwen slapen. :)

Dat ligt er dus aan in wat voor kringen jij je bevindt! ;) Probeer eens een kerel met een beetje verstand te vinden, gaat er een wereld voor je open! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:42

Sflj, lach er maar om hoor :).

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:44

Heino schreef:
BraveSpots schreef:
én dat ie daar ook nog eens geen moeite mee heeft ;)

Oh ik zou het niet erg vinden als hij toch wel even in de verleiding gebracht wordt door een mooie vrouw, is alleen maar gezond. Zolang hij maar zijn koppie gebruikt en er vanaf blijft ;)

Nou nee, ik zou het niet leuk vinden als ie zichzelf bij wijze van spreken van die meid moet afsleuren enkel en alleen omdat ie een relatie heeft. Een beetje zelfbeheersing kan ik wel waarderen :D .

Iemand knap vinden ofzo kan geen kwaad, vanzelfsprekend uiteraard ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:47

Yvonniej schreef:
wel toevallig dat ze daar net 4 bedjes hadden staan, met andere woorden. Ik zal het niet tolereren..!

Waarom is dat toevallig? Wij hebben hier standaard een tweepersoons, en twee eenpersoons logeerbedden. Als ik nog meer mensen kwijt wil kan ik zo nog twee bedden opzetten voor logé's. Naast onze gewone slaapkamers / bedden dus.

sflj schreef:
Ook weer zo ontzettend seksistisch! WAAROM zou een man dat doen?! Ga jij ook met iedere kerel naar bed als je de kans krijgt?
Wat zijn dit voor idiote opmerkingen?!

Zeer raak gezegd. Ik bespring toch ook niet elke vent waar ik toevallig bij in de buurt ben?

En verder... eigenlijk is het triest dat zoveel mensen zoveel nare ervaringen hebben en gelijk niemand meer vertrouwen...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:51

BraveSpots schreef:
Nou nee, ik zou het niet leuk vinden als ie zichzelf bij wijze van spreken van die meid moet afsleuren enkel en alleen omdat ie een relatie heeft. Een beetje zelfbeheersing kan ik wel waarderen :D .

Iemand knap vinden ofzo kan geen kwaad, vanzelfsprekend uiteraard ;).

Nee dat bedoel ik ook met dat ie best in de verleiding gebracht mag worden (geestelijk dan zegmaar) maar dat ie er gewoon niets mee moet doen :)

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:00

Jammer dat het hier weer te kort komt aan respect voor elkaar. Iedereen is anders, en staat ook anders in een relatie. De een jaloers en laat niks toe, de ander juist alles. De een naief de ander positief.

Ik vind het ook zeer onnodig dat mijn vriend omdat ie naar een feest moet, bij een meid die die niet kent moet blijven slapen. Ooit gehoord van Taxi, Bob, vriendinlief die het niet erg vind om te moeten halen.
Desnoods regel je een hotel. Ik zou het ook niet vertrouwen. Helemaal als het dan 2 jongens bij 2 meiden na een feest is, 1 + 1 = 2... Wil niet zeggen dat alle jongens het zouden doen. Maar leeftijd speelt hierin wel degelijk een rol, jongeren proberen namelijk stoer te doen door te zeggen. Wedde dat ik haar n**k vanavond.. Ik hoop dat de volwassene variant daar dan anders over denkt. jongeren stoken elkaar gewoon op. Ik vind dat de TS in nog niet eens in zn situatie hoort te zitten. Als je je ergens heel erg rot over voelt, moet je het er met hem goed overpraten. Duidelijk zeggen dat het je kwetst als hij ergens anders slaapt bij een meid.. Dat zou het mij wel doen iig..

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:27

Suzanne F. schreef:
Heino schreef:

Suzanne; ik zie jou in meerdere topics zulke negatieve dingen over mannen zeggen. Dat jij iets rottigs heb meegemaakt is heel erg voor je, maar dat maakt nog niet alle mannen slecht en onbetrouwbaar. Hoop echt voor jou dat je snel een leuke trouwe vent tegenkomt, zodat je ook weer wat positiever kunt gaan denken.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:31

Suzanne F. schreef:
Prima, wat jij wil.

En ik ben idioot :D
Maar ik ben het helemaal met je eens...
Misschien zijn we gewoon niet naief genoeg..

kamsel

Re: Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:31

Hihi Anoeska, je onderschrift zegt anders ook meer dan genoeg

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:32

Anoeska schreef:
Suzanne; ik zie jou in meerdere topics zulke negatieve dingen over mannen zeggen. Dat jij iets rottigs heb meegemaakt is heel erg voor je, maar dat maakt nog niet alle mannen slecht en onbetrouwbaar. Hoop echt voor jou dat je snel een leuke trouwe vent tegenkomt, zodat je ook weer wat positiever kunt gaan denken.

Voor de honderdduizendste keer:
Dit/deze reactie in DIT topic is niet gebaseerd op mijn ex en wat ik daarmee heb meegemaakt.
Maar toch bedankt. :)