Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Nee, niet iedere man hoor.
Maar wel veel.
Er bestaan echt wel goede trouwe mannen, dat geloof ik best. Maar je hoeft de verleiding niet groter te maken. Als je wilt afvallen haal je ook geen taart met slagroom in huis...
Heino schreef:Nouja, misschien ben ik dan erg naïef (en daar ben ik wat de liefde betreft wel blij mee) maar ik geloof niet dat er zo veel mannen overstag gaan van het zien van een stringetje
Suzanne F. schreef:Ja ik begeef me blijkbaar ook in verkeerde milieu's las ik al hierboven...![]()
Prima, wat jij wil.
Ik baseer mijn mening echt niet op 1 vent hoor. Op diverse mannen in verschillende leeftijden en verschillende situaties en milieu's.
Tuurlijk gaan niet alle mannen vreemd maar er zijn er maar weinig die zich kunnen inhouden als een mooie meid gewillig is. En ik vind gewoon dat je zoiets niet moet uitlokken.
Lovely schreef:Suzanne F. schreef:Ja ik begeef me blijkbaar ook in verkeerde milieu's las ik al hierboven...![]()
Prima, wat jij wil.
Ik baseer mijn mening echt niet op 1 vent hoor. Op diverse mannen in verschillende leeftijden en verschillende situaties en milieu's.
Tuurlijk gaan niet alle mannen vreemd maar er zijn er maar weinig die zich kunnen inhouden als een mooie meid gewillig is. En ik vind gewoon dat je zoiets niet moet uitlokken.
Uitlokken is meestal niet eens nodig, mannen zijn net katers achter een krolse poes, die komen desnoods door het sleutelgat. Mannen zijn varkens. Allemaal
.
Suzanne F. schreef:Heb ik niet gelukkig.![]()
Ik hoop nog eens een vent te treffen die mij dat vertrouwen kan geven en respect heeft voor mij.
We zullen het zien.
Suzanne F. schreef:Heino schreef:Nouja, misschien ben ik dan erg naïef (en daar ben ik wat de liefde betreft wel blij mee) maar ik geloof niet dat er zo veel mannen overstag gaan van het zien van een stringetje
Dat ligt eraan wat voor vrouw er in dat stringetje zit.![]()
Misschien moet ik mijn ervaringen dan maar zien als een compliment voor mijzelf. Ik heb al zoveel oneerbare voorstellen gehad, niet normaal. En ik liep niet eens in een string.
Mannen die zich gewoon aanbieden, getrouwd, kinderen, maakt niet uit... En dan heb ik het nog niet eens over mijn ex die me bedonderd heeft, nee puur op wat daarna nog voorgekomen is. En meerdere mannen in verschillende leeftijden en milieu's..
Maar goed, ieder zijn mening. Ik ben in ieder geval niet naief. Ik heb veel gezien en geleerd. Ik bind mijn vent echt niet vast maar ik verwacht wel van hem een bepaald respect naar mij toe en dat is niet bij andere vrouwen slapen.
Heino schreef:BraveSpots schreef:én dat ie daar ook nog eens geen moeite mee heeft
Oh ik zou het niet erg vinden als hij toch wel even in de verleiding gebracht wordt door een mooie vrouw, is alleen maar gezond. Zolang hij maar zijn koppie gebruikt en er vanaf blijft
Yvonniej schreef:wel toevallig dat ze daar net 4 bedjes hadden staan, met andere woorden. Ik zal het niet tolereren..!
sflj schreef:Ook weer zo ontzettend seksistisch! WAAROM zou een man dat doen?! Ga jij ook met iedere kerel naar bed als je de kans krijgt?
Wat zijn dit voor idiote opmerkingen?!
BraveSpots schreef:Nou nee, ik zou het niet leuk vinden als ie zichzelf bij wijze van spreken van die meid moet afsleuren enkel en alleen omdat ie een relatie heeft. Een beetje zelfbeheersing kan ik wel waarderen.
Iemand knap vinden ofzo kan geen kwaad, vanzelfsprekend uiteraard.
Suzanne F. schreef:Heino schreef:Nouja, misschien ben ik dan erg naïef (en daar ben ik wat de liefde betreft wel blij mee) maar ik geloof niet dat er zo veel mannen overstag gaan van het zien van een stringetje
Dat ligt eraan wat voor vrouw er in dat stringetje zit.![]()
Misschien moet ik mijn ervaringen dan maar zien als een compliment voor mijzelf. Ik heb al zoveel oneerbare voorstellen gehad, niet normaal. En ik liep niet eens in een string.
Mannen die zich gewoon aanbieden, getrouwd, kinderen, maakt niet uit... En dan heb ik het nog niet eens over mijn ex die me bedonderd heeft, nee puur op wat daarna nog voorgekomen is. En meerdere mannen in verschillende leeftijden en milieu's..
Maar goed, ieder zijn mening. Ik ben in ieder geval niet naief. Ik heb veel gezien en geleerd. Ik bind mijn vent echt niet vast maar ik verwacht wel van hem een bepaald respect naar mij toe en dat is niet bij andere vrouwen slapen.
Suzanne F. schreef:Ja ik begeef me blijkbaar ook in verkeerde milieu's las ik al hierboven...![]()
Prima, wat jij wil.
Anoeska schreef:Suzanne; ik zie jou in meerdere topics zulke negatieve dingen over mannen zeggen. Dat jij iets rottigs heb meegemaakt is heel erg voor je, maar dat maakt nog niet alle mannen slecht en onbetrouwbaar. Hoop echt voor jou dat je snel een leuke trouwe vent tegenkomt, zodat je ook weer wat positiever kunt gaan denken.