Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Eva_D schreef:Tja maar stel mijn vriend is vorige maand (ofso) vreemdgegaan, nou ik weet dus van nix en ik hou nog steeds van hem (wat hij dus niet verdient) maar ik ben wel nu hardstikke gelukkig! En ik denk dat ik het dus liever niet wil weten... want ik kan die pijn echt niet aan denk ik hoor... het zou me echt helemaal kapot maken. Dus dat het egoistish is om het te vertellen zit wel wat in vind ik.. maar aan de andere kant moet je ook gewoon eerlijk durfen zijn en de consequenties van je gedrag aanvaarden.

Eva_D schreef:Ja ik weet het! Natuurlijk WIL je het weten, maar denk is na als je echt van niets weet.. jij zit echt nergens mee en hij zit ermee dat het gebaseerd is op een leugen ! Elke x als jij zegt ik hou van je denk hij ze houd niet van me als ze de waarheid wist... Als hij het wel verteld is hij van dat schuldgevoel af en heeft zei dan de pijn. Dus ik snap wel wat die gedragsdeskundige ermee bedoelt.
LindaV schreef:Eva_D schreef:Ja ik weet het! Natuurlijk WIL je het weten, maar denk is na als je echt van niets weet.. jij zit echt nergens mee en hij zit ermee dat het gebaseerd is op een leugen ! Elke x als jij zegt ik hou van je denk hij ze houd niet van me als ze de waarheid wist... Als hij het wel verteld is hij van dat schuldgevoel af en heeft zei dan de pijn. Dus ik snap wel wat die gedragsdeskundige ermee bedoelt.
Ik vind dat de partner het dan in zo'n situatie wel moet vertellen. Dan kan de ander zelf kiezen of ze ermee verder wilt leven, of dat ze hem wilt verlaten..
Eva_D schreef:Ik wil eigenlijk trouwen omdat ik het gewoon romantish vind.
Dus de jurk enso en de ringen![]()
Verder vind ik dat je elkaar ook trouw kan beloven zonder te trouwen, en dat wettelijke kan je ook regelen zonder te trouwen (bij een notaris)
lekker op huwelijksreis.. mmm
Ik wilde dat niet, ik was er al snel achter dat ik geen echte gevoelens voor hem had. (Had ik die wel ooit gehad?)

Dowski schreef:wil je dan nog dat de relatie teruggaat naar wat het voorheen was? Blijkbaar was er iets mis, dus waarom zou je daarnaar terug willen gaan?
Dowski schreef:wil je dan nog dat de relatie teruggaat naar wat het voorheen was? Blijkbaar was er iets mis, dus waarom zou je daarnaar terug willen gaan?
De relatie kan dan verbeteren of verslechteren, maar dan kun je er aan werken.
Thaliaatjuh schreef:Fijn is dat he dejavu dat je alles bij elkaar kwijt kan, kibbelen maar ook weer goed maken
Je leert zoveel over jezelf in relaties dat je ook niet direct goed bent in relaties. Althans, ik niet. Jij? dejavu schreef:Thaliaatjuh schreef:Fijn is dat he dejavu dat je alles bij elkaar kwijt kan, kibbelen maar ook weer goed maken
Heel fijn! Wordt ook nog altijd aan gewerkt.![]()
Dat die andere relatie niet werkte wijd ik deels ook aan mezelf. 'Jong, gek, de wereld is van mij': prima mentaliteit voor een relatie.Je leert zoveel over jezelf in relaties dat je ook niet direct goed bent in relaties. Althans, ik niet. Jij?