Vreemdgaan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:31

Weet je wat mij ook best stoort of opvalt? Dat wij vrouwen ook bitches zijn hoor. Stel verraders onderling! Oh wat erg en oh wat erg als je kerel is vreemdgegaan, maar ondertussen wel een andere vrouw lekker de klos laten zijn door haar vent te naaien; ongeacht of hij jou versiert of jij hem. Toch weer het egoïstische dat in deze maatschappij omhoog komt. En voor de daders: wacht maar tot je eens slachtoffer wordt…dan piep je wel anders!
Als ik versierd zou worden door een kerel waarvan ik wéét dat hij een relatie heeft, zou ik kijken hoe ver hij wil gaan, vragen of zijn partner ervan af weet waar hij mee bezig is en zo niet, naar zijn partner stappen. Verder ligt het probleem dan wel bij háár of ze me geloven zal of niet….

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:32

@DarkShines:
En dát zijn dus excuses waar ik dan persoonlijk weer helemaal niks mee kan:
1, ik was dronken
2, IK ging niet vreemd, HIJ deed het... Ik vind dat als je met iemand gaat waarvan je weet dat die een relatie heeft, en je hebt zelf een uitgesproken mening over vreemdgaan, dat je precies even fout bent als degene die vreemdgaat...

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:36

Zo, de memopauze is weer voorbij; hooibalen sjouwen.
Mijn lief heeft last van hooikoorts dus ik doe alles alleen.
Meer dan 20.000 kilo hooi een paar keer tillen, versjouwen en onder dak stapelen.
Ze lag vannacht ook héél moeilijk adem te halen. Erg naar voor haar. Om haar lekker te laten liggen ben ik beneden op de bank gaan liggen.
Kan ze niets aan doen, is heel vervelend voor haar.
Het kost míj echter ook aardig wat. Daar MOET in indirecte zin meer dan dit tegenover staan in onze relatie, anders is deze gedoemd te mislukken.

Dat is een op alles toepasbaar voorbeeld. Ok, ik ga bonuspunten sjouwen :P

hc

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:36

@Imago01, wij vrouwen zijn ook niet makkelijk en waarschijnlijk vrij onbegrijpbaar voor de mannen.
Daar zal ook wel een deel van deze ellende uitvoort komen denk je niet?
Ik denk dat ik dezelfde reactie zou hebben zoals jij beschrijft over versierd worden door een "bezette"man.
Laatst bijgewerkt door tanjazaffira op 04-06-09 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:37

Tja maar stel mijn vriend is vorige maand (ofso) vreemdgegaan, nou ik weet dus van nix en ik hou nog steeds van hem (wat hij dus niet verdient) maar ik ben wel nu hardstikke gelukkig! En ik denk dat ik het dus liever niet wil weten... want ik kan die pijn echt niet aan denk ik hoor... het zou me echt helemaal kapot maken. Dus dat het egoistish is om het te vertellen zit wel wat in vind ik.. maar aan de andere kant moet je ook gewoon eerlijk durfen zijn en de consequenties van je gedrag aanvaarden.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:40

Eva_D schreef:
Tja maar stel mijn vriend is vorige maand (ofso) vreemdgegaan, nou ik weet dus van nix en ik hou nog steeds van hem (wat hij dus niet verdient) maar ik ben wel nu hardstikke gelukkig! En ik denk dat ik het dus liever niet wil weten... want ik kan die pijn echt niet aan denk ik hoor... het zou me echt helemaal kapot maken. Dus dat het egoistish is om het te vertellen zit wel wat in vind ik.. maar aan de andere kant moet je ook gewoon eerlijk durfen zijn en de consequenties van je gedrag aanvaarden.

Maar dan is je relatie wel deels gebaseerd op een leugen. Een leugen van zijn kant uit, maar aangezien je in een relatie zit met twee geldt dat die leugen ook op jouw gaat werken denk ik. Ook als je het niet weet.

Eva_D

Re: Vreemdgaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:42

Ja ik weet het! Natuurlijk WIL je het weten, maar denk is na als je echt van niets weet.. jij zit echt nergens mee en hij zit ermee dat het gebaseerd is op een leugen ! Elke x als jij zegt ik hou van je denk hij ze houd niet van me als ze de waarheid wist... Als hij het wel verteld is hij van dat schuldgevoel af en heeft zei dan de pijn. Dus ik snap wel wat die gedragsdeskundige ermee bedoelt.

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:44

Ik wil trouwen voor de jurk!!

Nee, geintje. Ik snap ook niet zo goed waar een huwelijk voor nodig is. Als je elkaar trouw beloofd moet dat toch voldoende zijn? Natuurlijk is het fijn om op die manier alles wettelijk vast te leggen, maar als ik trouw. Dan is dat waarschijnlijk meer om het feestje er omheen!

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:45

Er zijn ook mensen die uit religieuze overwegingen trouwen he :)

Het lijkt mij leuk om een dag te hebben om met alle familie en vrienden te vieren dat je elkaar trouw belooft. En de jurk natuurlijk inderdaad haha.

maar nog even niet voorlopig :D

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:46

Eva_D schreef:
Ja ik weet het! Natuurlijk WIL je het weten, maar denk is na als je echt van niets weet.. jij zit echt nergens mee en hij zit ermee dat het gebaseerd is op een leugen ! Elke x als jij zegt ik hou van je denk hij ze houd niet van me als ze de waarheid wist... Als hij het wel verteld is hij van dat schuldgevoel af en heeft zei dan de pijn. Dus ik snap wel wat die gedragsdeskundige ermee bedoelt.

Ik vind dat de partner het dan in zo'n situatie wel moet vertellen. Dan kan de ander zelf kiezen of ze ermee verder wilt leven, of dat ze hem wilt verlaten..

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:47

Ik wil eigenlijk trouwen omdat ik het gewoon romantish vind.
Dus de jurk enso en de ringen :o
Verder vind ik dat je elkaar ook trouw kan beloven zonder te trouwen, en dat wettelijke kan je ook regelen zonder te trouwen (bij een notaris)

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:48

LindaV schreef:
Eva_D schreef:

Ik vind dat de partner het dan in zo'n situatie wel moet vertellen. Dan kan de ander zelf kiezen of ze ermee verder wilt leven, of dat ze hem wilt verlaten..

Ja daar heb je zeker gelijk in.
Denk je dan je relatie ooit nog zo word als voorheen?
Ik denk het niet... want het vertrouwen komt nooit meer terug zou je zeggen...

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:53

wil je dan nog dat de relatie teruggaat naar wat het voorheen was? Blijkbaar was er iets mis, dus waarom zou je daarnaar terug willen gaan?

De relatie kan dan verbeteren of verslechteren, maar dan kun je er aan werken.

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:54

Eva_D schreef:
Ik wil eigenlijk trouwen omdat ik het gewoon romantish vind.
Dus de jurk enso en de ringen :o
Verder vind ik dat je elkaar ook trouw kan beloven zonder te trouwen, en dat wettelijke kan je ook regelen zonder te trouwen (bij een notaris)

Jaaa inderdaad en de huwelijksnacht haha :D lekker op huwelijksreis.. mmm

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:54

Mijn ex-vriend is een keer vreemdgegaan. Vervolgens heeft hij mij aan de kant gezet en is met haar verder gegaan. Onze relatie was niet best. We lagen totaal niet op een lijn. Toch was ik ontzettend verdrietig toen hij een ander had. Later wilde hij me weer terug, de nieuweling was zo interessant niet. ;) Ik wilde dat niet, ik was er al snel achter dat ik geen echte gevoelens voor hem had. (Had ik die wel ooit gehad?)
Slot: De slechte relatie heeft hem doen vreemdgaan, niet specifiek dat het aan mij lag. Ik heb mezelf dan ook nooit als slachtoffer bestempeld. :Y)

Nu: veel van geleerd. Heb een fijne relatie nu, waarin gekibbeld en vooral veel gelachen wordt. We gooien vaak alles op tafel wat ons irriteert en wat ons verblijdt. Erg gemakkelijk, een relatie waarin je elkaar gemakkelijk kunt peilen. :)

Dowski schreef:
wil je dan nog dat de relatie teruggaat naar wat het voorheen was? Blijkbaar was er iets mis, dus waarom zou je daarnaar terug willen gaan?

Oude koffie moet je niet opwarmen. ;)

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:56

Fijn is dat he dejavu dat je alles bij elkaar kwijt kan, kibbelen maar ook weer goed maken :D

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:59

Dowski schreef:

De relatie kan dan verbeteren of verslechteren, maar dan kun je er aan werken.

Ik bedoel terug naar toen de relatie nog wel goed was, voor alle ellende begon.
Want na het vreemdgaan kan je toch nooit meer een echt goede relatie krijgen?
Mischien wel hoor, ik heb het zelf gelukkig niet meegemaakt

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:00

dejavu schreef:
Oude koffie moet je niet opwarmen. ;)

_O-

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:05

Thaliaatjuh schreef:
Fijn is dat he dejavu dat je alles bij elkaar kwijt kan, kibbelen maar ook weer goed maken :D

Heel fijn! Wordt ook nog altijd aan gewerkt. :)
Dat die andere relatie niet werkte wijd ik deels ook aan mezelf. 'Jong, gek, de wereld is van mij': prima mentaliteit voor een relatie. :') Je leert zoveel over jezelf in relaties dat je ook niet direct goed bent in relaties. Althans, ik niet. Jij?

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:07

Nee... hoe groot is dan ook de kans dat je met je eerste relatie de rest van je leven deelt ? Je leert er echt heel veel van heb ik gemerkt (en ik ben pas 18 kun je nagaan :+ )

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:11

dejavu schreef:
Thaliaatjuh schreef:

Heel fijn! Wordt ook nog altijd aan gewerkt. :)
Dat die andere relatie niet werkte wijd ik deels ook aan mezelf. 'Jong, gek, de wereld is van mij': prima mentaliteit voor een relatie. :') Je leert zoveel over jezelf in relaties dat je ook niet direct goed bent in relaties. Althans, ik niet. Jij?

Je moet je draai vinden ja. En vooral; de juiste persoon.
Ik heb ook hufters gehad die zo egoistisch als de pest waren. Heb al veel geleerd van mijn huidige vriend, die stopte gelijk zoveel moeite in mij, en dan ga je dat ook teruggeven.. Word je heel gelukkig van samen :)

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:12

HC, haha ga jij maar lekker sjouwen en stapelen, wie weet word je er wel voor beloond door je partner die het momenteel even heel zwaar heeft…
Je bedoelde dat hopelijk als grapje want ik vind dat soort dingen in een relatie met elkaar dus gewoon vanzelfsprekend. Als je ziet dat je partner iets gewoon echt even niet aan kunt, dan moet je de boel zelf even ‘redden’. Dat het ook van twee kanten moet komen vind ik ook. Maar ik vind niet dat je er een beloning voor moet gaan verwachten. Ook dan ben je fout bezig.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:13

@ Thaliaatjuh
Heeft hij niet nog een leuke broer ofzo? :D ;)

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:22

Lijkt me ook,
en denk eens na als er zoveel meisjes in de sexindustrie werken.
waar komen al die mannen dan vandaan ? zoveel vrijgezellen zijn er niet hoor... Nou dan komen we er weer op dat een vors gedeelte van de getrouwde mannen klant is in de sexindustrie. Strax kom je dus je eigen vader daar tegen lekker zooitje word t dan ! Onzin kijkt me dus :+

Edit: Qoute vergeten =O... Dus is een reactie op die teorie dat 50 van de studentes werkzaam is in de sexindustrie

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:32

Imago01 schreef:
@ Thaliaatjuh
Heeft hij niet nog een leuke broer ofzo? :D ;)

3 zelfs :P 2 bezet en 1 vrijgezel haha :D

Als je moet gaan opscheppen wat jij allemaal voor je partner doet..tja..