.Vooral dat biddend moslimvriendje en de tante die hem bij zijn oren de deur uitsleept geven erg leuke beelden
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
. 

wij vrouwen zijn ook erg
.
. Ze stonden in mijn zicht en echt de héééééééle tijd dat die jongen dat meisje aanraakte op een of andere manier, de hele tijd aankeek en daarbij diverse pogingen deed om dat zoveel mogelijk recht in haar ogen te doen, om dan met regelmaat 'huur toch een kamer'-zoenpartijen te beginnnen. Toen het meisje even 2 meter verder iemand anders gedag zei en ze terugkwam was het juist alsof hij haar een week niet had gezien.
.
Lijkt me afschuwelijk

afknapper van mijn kant dus
kwam door de zenuwen
Hilde_q schreef:uh ik heb laatst een eerste date gehad en die liep vrij vlekkenloos
achteraf kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan want ik heb serieus te veel gevragen en gepraatafknapper van mijn kant dus
kwam door de zenuwen
hij leek het niet erg te vinden want deze week is er een vervolg

nodi schreef:Ik had een keer een date waarbij we na een film gekeken te hebben nog even gingen wii-en![]()
Opzich wel leuk alleen ik deed een beetje te enthousiast, want ik sloeg hem keihard voor z'n kop met de afstandbediening
xKatleentjex schreef:Er was toch ook ooit een topic hier van een bokker die vroeg of het normaal was dat een jongen je uitnodigt op een eerste date in een (naakt)sauna?

) en kwam blij naar het bewuste bankje bij de rivier. Daar begon ik dus dat ik het eigenlijk niet echt zag zitten met hem en dat hij niet was wat ik zocht. Meneer zat mij aan te kijken met de tranen in z'n ogen en stamelde; "Ja maar, ik dacht dat wij een gezinnetje konden beginnen en een toekomst hadden samen..."
Ben maar lief weggegaan en ontwijk die jongen inmiddels al een paar jaar
djodjodjo schreef:xKatleentjex schreef:Er was toch ook ooit een topic hier van een bokker die vroeg of het normaal was dat een jongen je uitnodigt op een eerste date in een (naakt)sauna?
Die kan ik me ook herinneren!![]()
Ik heb niet echt leuke eerste-date-ervaringen, wel een keertje een leuke "brake-up-ervaring", wat kan dus echt niet op de láátste date, die mag hier vast ook nog wel bij.
Ik liep een tijdje te daten met een jongen, maar ik had toch bedacht dat dit totaal niet was wat ik wilde, té oud (ik was net 15, hij rond de 20, hield braaf afstand hoor, ik was overduidelijk zijn eerste vriendinnetje, ook al zo erg..) hij claimde me héél erg op, belde iedere avond op een vast tijdstip enz. Goed, ik had besloten het "uit" te maken, voor zover dat kan na een paar dates, en ik kondigde aan te willen praten met hem. Meneer had niks door (hoe dom is dat) en kwam blij naar het bewuste bankje bij de rivier. Daar begon ik dus dat ik het eigenlijk niet echt zag zitten met hem en dat hij niet was wat ik zocht. Meneer zat mij aan te kijken met de tranen in z'n ogen en stamelde; "Ja maar, ik dacht dat wij een gezinnetje konden beginnen en een toekomst hadden samen..."
Daar zat ik dan als nét 15 jarige, eeehm, ik wil geen tienermoeder worden hoorBen maar lief weggegaan en ontwijk die jongen inmiddels al een paar jaar
Ik denk dat mijn hond beter kust dan hij. Dus na een week het uitgemaakt kreeg ik de vraag 'waarom? We passen toch perfect bij elkaar?'