Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 16:41

Ik ben ook erg visueel ingesteld :') .

Vooral dat biddend moslimvriendje en de tante die hem bij zijn oren de deur uitsleept geven erg leuke beelden :') .

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 10:46

hahah ja ik ook :p

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 10:49

die van vrijdag is ook wel erg _O-
ze blijven leuk :')

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 10:54

Suzanne F. schreef:
Ik: Ik wil graag SERIEUS genomen worden...
Hij: Of wil je graag serieus GENOMEN worden??

:+

Vond hem toch ergens wel grappig, ook al is ie fout..

Heel fout, maar ook wel grappig

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 12:23

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 12:34

die zijn ook erg, maar de meeste zijn al genoemd. maar dat die cijfers liegen er niet om _O- wij vrouwen zijn ook erg ;)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 16:17

Dit weekend nog iets gezien wat je absoluut niet moet doen bij mij, gelukkig was ik het slachtoffer niet maar een koppel dat in mijn buurt stond :D .

Ik las toevallig dat als een jongen je echt leuk vindt hij gemiddeld zo'n 8 seconden naar je blijft staren...deze jongen zat geen 8 seconden naar zijn vriendinnetje te staren, maar op zijn minst 8000 :roll: . Ze stonden in mijn zicht en echt de héééééééle tijd dat die jongen dat meisje aanraakte op een of andere manier, de hele tijd aankeek en daarbij diverse pogingen deed om dat zoveel mogelijk recht in haar ogen te doen, om dan met regelmaat 'huur toch een kamer'-zoenpartijen te beginnnen. Toen het meisje even 2 meter verder iemand anders gedag zei en ze terugkwam was het juist alsof hij haar een week niet had gezien.

Echt, mannen die zo de hele avond me geobsedeerd vasthouden en niets anders kunnen doen dan naar mij staren daar wil ik binnen 5 minuten wèèèèèèèèg :D .

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 16:20

Ik zou dan ook beginnen met rennen Katleentje :oo Lijkt me afschuwelijk :')

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 16:52

of wat dacht je van deze; ik ben R. even later een vriend naar hem; hee K !!

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 16:55

Wat een mega topic!!!

Een eerste date met jongen... Pff.. heb zo'n hekel aan de eerste date met iemand... Je doet je best en dan nog... dan nog gaat er wat fout...

Of ze snappen de hints niet... hoe oliebollig..

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 16:57

katiavl schreef:
Voorstellen of we niet even zonder kleding in de jacuzzi gaan...

Snap niet dat hier zo'n ophef over is. Dit doe ik altijd op een eerste date !

:=

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 16:58

Er was toch ook ooit een topic hier van een bokker die vroeg of het normaal was dat een jongen je uitnodigt op een eerste date in een (naakt)sauna? :')

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 16:59

:')

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:00

xKatleentjex schreef:
Er was toch ook ooit een topic hier van een bokker die vroeg of het normaal was dat een jongen je uitnodigt op een eerste date in een (naakt)sauna? :')

Whahaha nou je hebt in ieder geval geen geheimen meer voor elkaar.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:04

uh ik heb laatst een eerste date gehad en die liep vrij vlekkenloos :j

achteraf kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan want ik heb serieus te veel gevragen en gepraat :') afknapper van mijn kant dus :+ kwam door de zenuwen
hij leek het niet erg te vinden want deze week is er een vervolg :P

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:05

Ik ben wel zo'n doos die het soms zou kunnen doen, gewoon naakt mee gaan de sauna in. Dan wel bij iemand die ik wat langer ken en die ik dan ook leuk vind.
Een wild vreemde zou ik dat dus niet doen.

Ik ben best vrij en "makkelijk" mocht ik de persoon al een tijdje kennen.

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:06

Hilde_q schreef:
uh ik heb laatst een eerste date gehad en die liep vrij vlekkenloos :j

achteraf kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan want ik heb serieus te veel gevragen en gepraat :') afknapper van mijn kant dus :+ kwam door de zenuwen
hij leek het niet erg te vinden want deze week is er een vervolg :P

Gelijk vragen of ie het niet erg vond... Dat scheelt weer :D

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:08

Ik had een keer een date waarbij we na een film gekeken te hebben nog even gingen wii-en :+
Opzich wel leuk alleen ik deed een beetje te enthousiast, want ik sloeg hem keihard voor z'n kop met de afstandbediening :=

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:10

nou hij vond het super leuk dus ik denk dat hij het niet erg vond :P

maar ik heb eigenlijk niet echt afknappers maar mijn top is toch wel:
1) Meer willen dan wat ik wil (lees ongewenst)
2) Te veel praten over zichzelf, geen interesse tonen
3) Dat alles van een kant af komt ! Ook daarna. Echt dikke afknapper

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:11

nodi schreef:
Ik had een keer een date waarbij we na een film gekeken te hebben nog even gingen wii-en :+
Opzich wel leuk alleen ik deed een beetje te enthousiast, want ik sloeg hem keihard voor z'n kop met de afstandbediening :=

ow en dan wil je het liefste een zwart gat toveren , zodat je hartstikke snel door de grond kan zakken :D

nodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:12

Ja echt wel haha ik wist niet hoe ik moest reageren, ik wou eigenlijk gaan lachen maar het deed volgens mij wel zeer haha

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:15

xKatleentjex schreef:

Die kan ik me ook herinneren! _O-

Ik heb niet echt leuke eerste-date-ervaringen, wel een keertje een leuke "brake-up-ervaring", wat kan dus echt niet op de láátste date, die mag hier vast ook nog wel bij. ;)
Ik liep een tijdje te daten met een jongen, maar ik had toch bedacht dat dit totaal niet was wat ik wilde, té oud (ik was net 15, hij rond de 20, hield braaf afstand hoor, ik was overduidelijk zijn eerste vriendinnetje, ook al zo erg..) hij claimde me héél erg op, belde iedere avond op een vast tijdstip enz. Goed, ik had besloten het "uit" te maken, voor zover dat kan na een paar dates, en ik kondigde aan te willen praten met hem. Meneer had niks door (hoe dom is dat :')) en kwam blij naar het bewuste bankje bij de rivier. Daar begon ik dus dat ik het eigenlijk niet echt zag zitten met hem en dat hij niet was wat ik zocht. Meneer zat mij aan te kijken met de tranen in z'n ogen en stamelde; "Ja maar, ik dacht dat wij een gezinnetje konden beginnen en een toekomst hadden samen..."

Daar zat ik dan als nét 15 jarige, eeehm, ik wil geen tienermoeder worden hoor :P Ben maar lief weggegaan en ontwijk die jongen inmiddels al een paar jaar ;)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:35

djodjodjo schreef:
xKatleentjex schreef:

Die kan ik me ook herinneren! _O-

Ik heb niet echt leuke eerste-date-ervaringen, wel een keertje een leuke "brake-up-ervaring", wat kan dus echt niet op de láátste date, die mag hier vast ook nog wel bij. ;)
Ik liep een tijdje te daten met een jongen, maar ik had toch bedacht dat dit totaal niet was wat ik wilde, té oud (ik was net 15, hij rond de 20, hield braaf afstand hoor, ik was overduidelijk zijn eerste vriendinnetje, ook al zo erg..) hij claimde me héél erg op, belde iedere avond op een vast tijdstip enz. Goed, ik had besloten het "uit" te maken, voor zover dat kan na een paar dates, en ik kondigde aan te willen praten met hem. Meneer had niks door (hoe dom is dat :')) en kwam blij naar het bewuste bankje bij de rivier. Daar begon ik dus dat ik het eigenlijk niet echt zag zitten met hem en dat hij niet was wat ik zocht. Meneer zat mij aan te kijken met de tranen in z'n ogen en stamelde; "Ja maar, ik dacht dat wij een gezinnetje konden beginnen en een toekomst hadden samen..."

Daar zat ik dan als nét 15 jarige, eeehm, ik wil geen tienermoeder worden hoor :P Ben maar lief weggegaan en ontwijk die jongen inmiddels al een paar jaar ;)

Soms vraag je je echt af hoe jongens op dat idee komen,...

Ik had ook ooit zo een kerel. Op een fuifje wat mee staan flirten en kussen gewoon voor 1 avondje. Toen mijn moeder mij kwam ophalen wou hij mee om haar te ontmoeten, gelukkig heb ik hem nog weg gekregen.
De volgende dag werd ik vanaf 8u smorgens bestookt met berichtjes 'zijn we nu een koppel' 'je vriendinnen zeiden dat we zo goed bij elkaar pasten' 'we hebben gekust dus nu zijn we samen eh'... Op den duur heb ik toch toegegeven en het was vreselijk :) Ik denk dat mijn hond beter kust dan hij. Dus na een week het uitgemaakt kreeg ik de vraag 'waarom? We passen toch perfect bij elkaar?'
Probeer dan maar uit te leggen hoe verschrikkelijk hij is,

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:41

Martine123 schreef:
of wat dacht je van deze; ik ben R. even later een vriend naar hem; hee K !!

haha dan vraag je je wel af wat dr aan de hand is ja...meerdere persoonlijkheden ofzo :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:42

Mijn collega was laatst weer op een date geweest, was van korte duur :+ Die man vroeg direct hoeveel kinderen ze met hem wilde hebben omdat ze niet meer de jongste was en de tijd begon te dringen volgens hem :+