Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ambiiee schreef:maar dankrijg je toch net zo veel geregeld als dat je het aan een bokker geeft?
Wendy schreef:Ambiiee schreef:maar dankrijg je toch net zo veel geregeld als dat je het aan een bokker geeft?
Ligt er aan... of die bokker in dezelfde gemeente woont als ik he?
Maakt ook niet uit, ik vind het jammer dat ik dit keer niet kan stemmen. Ook al zijn het 'maar' de europese verkiezingen (vind dat er opvallend weinig campagne gevoerd wordt, of heb ik het gewoon gemist?).
Consort schreef:Die campagne barst vanaf deze week wel los hoor. Ik werk bij de Tweede Kamer en ik begin vanavond al met overwerken tot na Knevel & vd Brink (moet de media volgen vanavond). Alleen al vanavond zijn er twee extra programma's (dus buiten de reguliere actualiteiten- en praatprogramma's om) in het kader van de EP-verkiezingen (Tegenlicht en De slag om Brussel; beide Nld2) en dat zal nu elke dag wel gaan toenemen.
pharagirlke schreef:Maar, is er niet iets te bedenken dat je wel nog de vaardigheid van het steken hebt, maar dat de stier op een of andere manier iets op zijn rug draagt waar de spiezen ingestoken worden? Ik vind het spiezen steken nl simpelweg mishandeling, of dat nu vijf minuten duurt of een half uur... Nee, dat is een traditie die van mij niet in ere gehouden word tenzij er een manier gevonden word dat de stier niet zo gruwelijk afgemaakt word.