Dat zou bij mij dan wel even in het verkeerde keelgat schieten denk ik

Was dat geen geintje ofzo om jou te stangen...?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Lieve mensen, laten we één ding niet vergeten, dit is het probleem van Ilzas en NIET van haar vriend. Hij doet niks verkeerd, ook al heeft zij er nog zoveel last van. Ik lees met verbazing hier hoe intolerant sommige vrouwen tegenover hun vriend zijn. Vreselijk...
.
. Dat jij er wel bang voor bent, wil niet zeggen dat je van hem mag vragen er mee te stoppen ook al heb je nog zo'n goede reden om het vreselijk te vinden. Ik kan soms jaloers zijn (mijn probleem) maar ik mag dan toch niet van mijn vriend verlangen niet meer op stap te gaan (geen oplossing ook al lijkt dat wel zo). Dat is symptoombestrijding en niet het probleem oplossen. Stel jouw vriend is ooit iemand verloren door de val van een paard, mag hij dan van jou verlangen te stoppen met paardrijden én, misschien nog wel belangrijker, zou je dat doen?
.
bedoel ik? Misschien dat een zelfvertrouwenclininc o.i.d. kan helpen?
. Veel succes meid, ik vind echt dat je super bezig bent!! 
....vond t gewoon flauw met zn alle tegen 1, maargoed ze red zich inderdaad prima dus....)

). Dus in die zin pasten jullie misschien ook niet zo goed bij elkaar als je zelf zou hebben gewild. Hoe dan ook, nogmaals veel sterkte.

En inderdaad, 7 jaar gooi je ook niet zomaar weg en al helemaal niet om zoiets stoms toch? tenminste zou zonde zijn vind ik.

Ilzas schreef:Eh, nou het komt van hem en ik ga er verder geen "werk" meer van maken ook. Maar goed, verder ben ik jou er geen verantwoording over verschuldigd en zeker niet hier.
Je post zelf nota bene nog: en anders maar niet...Doen we dat, geloof je het weer niet...