Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
alleen ik ga er geen rondjes mee draaien ben al zo klunzig
* 
Amai Stéphanie is goed scheef gegaan gisteren

En in de tenten waar ik normaal kom is al niks boeiends te vinden, nou ben ik juist in de rest geweest
Dus ik schrijf breda maar af, hopeloos
Ik werd wel gekoppeld door een gozer aan al zijn vrienden, maar hoe meer hij er liet zien hoe meer de neiging ik had om weg te rennen, echt van die figuren zonder verstand
Nja, alcohol doet veel met een mens

zwieke schreef:Blijkbaar heb ik gisteren tegen een kerel gezegd: "nee danku, niet geinteresseerd", bleek die uiteindelijk nog niet zo mis te zijnNja, alcohol doet veel met een mens
Herkenbaar

zwieke schreef:Voor een keer ben ik dan wel braaf geweest
Spijtig van die leuke kerel, wat deed die dan (of juist niet)?
En zijn vriend hem maar aansporen dat ie iets deed, begon ie op een gegeven moment hij is verlegen, dus ik zo naar hem toe, zijn mannen altijd zo sprakeloos? Nog bijna geen reactie, noujah dan niet
Njen schreef:zwieke schreef:Voor een keer ben ik dan wel braaf geweest
Spijtig van die leuke kerel, wat deed die dan (of juist niet)?
Hij deed gewoon niksEn zijn vriend hem maar aansporen dat ie iets deed, begon ie op een gegeven moment hij is verlegen, dus ik zo naar hem toe, zijn mannen altijd zo sprakeloos? Nog bijna geen reactie, noujah dan niet
Nou ik had gisteren ook een schonerd gespot, ga ik er naartoe. Zegt die, ik vind jouw vriendin mooier dan jou
Ik was er niet goed van

zwieke schreef:Njen schreef:
Hij deed gewoon niksEn zijn vriend hem maar aansporen dat ie iets deed, begon ie op een gegeven moment hij is verlegen, dus ik zo naar hem toe, zijn mannen altijd zo sprakeloos? Nog bijna geen reactie, noujah dan niet
Dat is wel serieus een afknapperNou ik had gisteren ook een schonerd gespot, ga ik er naartoe. Zegt die, ik vind jouw vriendin mooier dan jou
Ik was er niet goed van

wel jammer voor hem dat het een grapje was