Typisch audi rijders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 07:13

Sterre, ligt aan het type ;) Vertel mij wat alle dagen komen deze stoelen mij weer voorbij en is het eena algemeen bekend probleem bij Mercedes. (Met namde de oude types W210 W211 en de W12e en de W163.) Zijn niet vor niets jaren geleden modificatie's op uitgevoerd, mss ook wel op die van jou als ik dit zo lees.
Weet natuurlijk niet wat voor bolide jij heb ;)

Sterre schreef:
Maar goed, jij hebt op bijna alle auto´s wel kommentaar, ben eigenlijk wel benieuwd welke auto´s er volgens jouw wél door de beugel kunnen ?!!
:) ?!!

Ehm, waar in dit topic heb ik commentaar, t is mijn kaliber dit topic dus begrijp je opmerking niet zo, kraak alleen de W210 af maar dat is deels ervaring/ smaak vertrouw daar maar op.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:18

Chiqa schreef:
Sterre schreef:
Maar goed, jij hebt op bijna alle auto´s wel kommentaar, ben eigenlijk wel benieuwd welke auto´s er volgens jouw wél door de beugel kunnen ?!!
:) ?!!

Ehm, waar in dit topic heb ik commentaar, t is mijn kaliber dit topic dus begrijp je opmerking niet zo, kraak alleen de W210 af maar dat is deels ervaring/ smaak vertrouw daar maar op.

Haha, het plaatje van de auto die ik op de vorige bladzijde plaatste (mijn vader eeft dus precies die auto, incl. kleur, ben er gister even in gereden en hij liep super) is ander2 een Mercedes E290 TD Elegance, dus dan wel weten over welk merk we het precies hebben als we af gaan kraken :P :P :P

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:24

Ik heb geen Mercedes, mijn man heeft er eentje ;) . Geen flauw benul wat voor type het is; auto is bijna 3 jaar oud.

En idd, je kraakt nergens een auto specefiek af, maar je kan goed tussen de regels doorlezen dat het gros jouw goedkeuring niet kan verdragen ;) .
Vandaar mijn vraag "welke auto´s kunnen er volgens jou wél door de beugel?" Of te wel: wat is/zijn jouw favorite auto(s)?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:31

Sterre schreef:
Ik heb geen Mercedes, mijn man heeft er eentje ;) . Geen flauw benul wat voor type het is; auto is bijna 3 jaar oud.

En idd, je kraakt nergens een auto specefiek af, maar je kan goed tussen de regels doorlezen dat het gros jouw goedkeuring niet kan verdragen ;) .
Vandaar mijn vraag "welke auto´s kunnen er volgens jou wél door de beugel?" Of te wel: wat is/zijn jouw favorite auto(s)?

In ieder geval niet al het tupperware..,.. :(:) En de mercedes is een ouwe-lüllenbak

Trouwens, dat Duitse onderzoek is ook maar vreemd, onderzoek geeft aan dat Duitsers inderdaad de Mercedes met oudere mensen verbinden maar nader onderzoek toont aan dat de Duitsers het liefst in made in Germany-auto's rondrijden :+

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:47

Adil18 schreef:
Trouwens, dat Duitse onderzoek is ook maar vreemd, onderzoek geeft aan dat Duitsers inderdaad de Mercedes met oudere mensen verbinden maar nader onderzoek toont aan dat de Duitsers het liefst in made in Germany-auto's rondrijden :+

Ja, dat klopt wel aardig; het meest zie je hier toch wel Audi, VW, BMW & Mercedes en een beetje Opel.
De Ford doet het hier (in mijn omgeving) ook goed, net als de zakjapannertjes, Renault en de Smarties :j .
Volvo & Saab zie je hier niet veel.
Wij hebben hier 5 duitse auto´s en 1 fransoos staan :o .

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:59

Sterre schreef:
Adil18 schreef:

Ja, dat klopt wel aardig; het meest zie je hier toch wel Audi, VW, BMW & Mercedes en een beetje Opel.
De Ford doet het hier (in mijn omgeving) ook goed, net als de zakjapannertjes, Renault en de Smarties :j .
Volvo & Saab zie je hier niet veel.
Wij hebben hier 5 duitse auto´s en 1 fransoos staan :o .

In onze buurt (8 huizen) rijden 1 volvo, 3 opels, 3 VW en 9 x Mercedes :D

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:13

Hier hebben we (de huizen die ik in onze straat kan zien) 1x BMW, 3x Audi, 10x VW, 2x Porsche, 3x Mercedes, 2x Opel, 1x Toyota, 4x Ford, 1x Chrysler, 1x Matra Simca van mijn man :') .
Zitten wel een heel aantal families bij (bijv. door volwassene kinderen) die meerdere auto´s hebben (wij hebben er alleen al 6 :o !).

SuzieQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:08

Adil18 schreef:
Sterre schreef:

In ieder geval niet al het tupperware..,.. :(:) En de mercedes is een ouwe-lüllenbak

Is ook wel logisch, de Duitse auto's zijn dan ook het meest comfortabele van alle merken in de wereld :P

KiWiKo

Re: Typisch audi rijders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:16

weet je............. zelfs Fransen rijden Audi :) :) nah, en dat wil toch wel wat zeggen :D :D :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:39

Ja dat al die Franse hokken op wielen onbetrouwbaar zijn :')

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:43

Mijn 106je is anders heel betrouwbaar hoor.
Staat dan ook al wel 2 ton op de teller :)

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:32

mijn 106je kon ik na 2 maanden naar de sloop brengen :(

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:38

Ik heb dat idee van asociaal rijden niet zozeer met Audi rijders. Maar ik vind het wel een typisch VW-iets.
Zwart VW Golfje, petje op, speciale velgen, auto verlagen, ruiten donker afplakken en vooral scheef achter je stuur hangen.

Andere merken VW vind ik ook vaak drammerig.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:47

Scum schreef:
Ik heb dat idee van asociaal rijden niet zozeer met Audi rijders. Maar ik vind het wel een typisch VW-iets.
Zwart VW Golfje, petje op, speciale velgen, auto verlagen, ruiten donker afplakken en vooral scheef achter je stuur hangen.

Ik heb juist de ervaring dat die jongens ENORM zuinig op hun auto's zijn omdat ze er zoveel geld in pompen/gepompt hebben :j

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:03

Scum schreef:

Dat heb ik met slOpel.. :+

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:36

Petulan schreef:
Scum schreef:

Dat heb ik met slOpel.. :+

Hey! Hou je koest over de Opel-rijders ja! :+

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:41

Overal pech en lawaai :+

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:45

Stoeptegel schreef:
Overal pech en lawaai :+

Opel?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:46

Scum schreef:

Scum, je vergist je; volgens het duitse onderzoek zijn de VW-bezitters, de vrolijkerds :D !

;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 17:21

Adil18 schreef:
Haha, het plaatje van de auto die ik op de vorige bladzijde plaatste (mijn vader eeft dus precies die auto, incl. kleur, ben er gister even in gereden en hij liep super) is ander2 een Mercedes E290 TD Elegance, dus dan wel weten over welk merk we het precies hebben als we af gaan kraken :P :P :P

Een E290 TT is een W210 hoor, presies hetzelfde :j Ik weet wel waar ik het over heb hoor alleen de E klasse wordt gemaakt vanaf de jaren tachtig tot heden dat is wel een heel groot verschil., vind dit gewoon geen mooie auto's veel te ouwbollig.
De nieuwste dus de W212 die twee versie's opgeschoven is van 2009 ben ik wel weer over te spreken.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:00

brenniie schreef:
mijn 106je kon ik na 2 maanden naar de sloop brengen :(

Das zonde idd!

Die van mij heb ik nu al 3 jaar.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:19

ik heb mijn 106je uit 1996 nu een maand en hij rijdt als een zonnetje. Voor woon werk verkeer is hij perfect.

Moet ik wat verder weg dan neem ik de Audi a3 van mijn vriend mee.

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:11

Ik ben gewoon 'in luv' met mijn audi A3.. en hij op mij ook hoop ik :+: :D