mijn vriend steelt geld van mij??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

yakima

Re: mijn vriend steelt geld van mij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:10

ik wil me nergens mee bemoeien, maar zijn naam begint met een A. of niet?
beste kun je even zijn krabbels nalezen..van het meisje die hem stuurde ik hou van jou staat er nog wat anders tussen.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:29

Tja meerdere vriendinnetjes erop na houden is ook een dure hobby,daar kan zelfs een drugs verslaving niet tegen op ;)
Vermoed dat jouw vriendje een zeer levende fantasie heeft.
Schrijf anders dat meisje op zn hyves eens aan,misschien schept het wat duidelijkheid ;)

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:31

Hey,

Ik heb niet álles gelezen hoor.. maar het meeste haha.

Wat zit jij in een rot-situatie zeg, jeej! En dan ook nog die berichten op hyves.. Als ik dat dan van Yakima lees.. :s
Ik ben verschrikkelijk benieuwd naar zijn kant van het verhaal, wat er nou precies gebeurt.

Als ik zo eens lees hoe zijn reacties zijn, klinkt het alsof hij ook in paniek is enorm in paniek en het zelf niet meer weet. Vaak beginnen mensen te schreeuwen uit onmacht, ze weten het gewoon niet meer.

Maar, als ik dan weer lees wat er op hyves voorbij komt.. |o

pff..

Ik blijf het even volgen, want ik ben benieuwd naar het staartje..
How ever.. heel veel sterkte en dat je hier maar nog sterker uit mag komen! Y;(

joplin_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:46

Het verhaal wordt steeds meer bizar. Ik ben benieuwd hoe het afloopt in iedergeval sterkte. Ik hoop voor je dat je je geld terug krijgt.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:55

Was vast een héle dure ring die dat meisje -die van m houdt- wilde hebben :j

kannieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:56

als hij inderdaad in het drugwereldje is geweest ooit (of weer) is het oppassen geblazen, dus misschien is het gewoon wél waar. en is het liegen uit pure angst...moeilijk hoor.
hij zal gewoon moeten gaan praten..

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:57

Zal ook wel een heel speciaal meisje zijn dan :j

Pff wat een ********* is je vriend. Sorry dat ik het zeg.....
Als mijn vriend zoiets zou flikken, ik zou hem met huid en haar opeten :=

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:59

Eigenhandig castreren en dan levend villen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 08:49

Meiss heb je je vriend nu al gezien en hem recht in zijn gezicht persoonlijk te willen spreken?? Of is het alleen nog ´´raar´´ verlopen door de telefoon??

Zoja,

Dan zou ik als ik jou was nu in de auto gestapt en naar hem toe gereden waar ie ook maar is dan ... En hem dan persoonlijk wil spreken en het uitpraten (omdat je zei dat je tot nu toe alles nog goed kon uitpraten met hem), tsja dan moet het nu toch ook lukken?? Echt ik was als de wiedeweerga naar hem toe gereden en had mij dan niks kunnen uitmaken als dat s´nachts of s´morgens vroeg of welk tijdstip dan ook ... JIJ wilt met hem praten JIJ wilt duidelijkheid en het tot een goed gesprek kunnen overgaan om erover te communiceren?? Als je vriend JOU dan hard in je gezicht toe schreeuwd dan zou ik hem beet pakken en hem proberen te kalmeren en dat JIJ er alles voor over hebt om eruit te kunnen komen MAAR dan moet ie wel EERLIJK vertellen van hoe en wat!!!!

Ik vermoed dat er ook meer erachter zit en wil je dan ook veel sterkte wensen ... En als je vriend dat hele afpersing maar onzin vind dan wil ik al helemaal niet weten wat voor een ontzettende *PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP* is!!!!!

Kom op zeg JIJ bent zijn vriendin en HIJ heeft hele grote misbruik van JOU gemaakt omdat JIJ hem in goede vertrouwen had genomen om hem JOU pinpas met pincode te hebben gegeven??

Echt voor mij zal ie voorgoed afgedaan zijn en was ik regelrecht op hem af gestapt en verhaal bij hem wezen halen, en bij geen praten of schreeuwen tegen me dan zou ik hem wel LATEN praten kom op zeg!!!!!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 08:53

Kady_ schreef:
ik weet gewoon niet wat ik moet geloven; over het verhaal van afpersen, hij kan mij er niks over vertellen echt niks alleen dat hij afgeperst word, geen enkel antwoord heeft hij

hij zegt dat ik voor het geld maar naar zn ouders moet gaan

ik weet idd ook 100% zeker dat hij clean is, hij ziet er veel beter uit, is niet meer zo snel opgefokt en verzorgt zichzelf ook beter ( niet dat t een hele grote junk was maar toch ) dit kan ook bevestigd worden!

De reactie die je omschrijft aan de telefoon klinkt als een typische verslaafde.
Zou hij wellicht kunnen dealen oid?
Ik wens je veel kracht toe! :(:)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 09:36

Zo ik heb het even door gelezen ...

En waar het bij mij nu zo naar neigd is dat je vriend dan een poos niks van zich laat horen en als ie iets van zich laat horen dmv bellen/sms (terwijl ie geen tegoed heeft?) Maar goed dat even ter zijde het komt bij mij er op neer dat al die uren dat hij niks van zich laat horen en dan ook geen contact met jou zoekt. Ben ik bang dat ie naar een verhaal aan het bedenken is omdat ie vervolgens later wel ineens contact met je opneemt en jou dan vervolgens verteld dat ie afgeperst word! Hmm daar begonnen bij mij de twijfels en is het voor mij gevoel dat ie misschien zo lang over dat woord heeft moeten nadenken van goh als ik haar nou bel en zeg dat ik afgeperst word en er vervolgens niks verder over mag zeggen dan houd ze wellicht wel op, ik denk dat je vriend een punt aan het zoeken is en dan datgene jou te willen vertellen zodat jij dan gaat zeggen okee is goed ik houd erover op! Volgens mij is ie daar naar op zoek naar dat ene punt! Dus TS houd je ogen goed open en ik was alsnog als de wiedeweerga in de auto gesprongen (zou ik eigenlijjk al gedaan hebben op dag 1 dat ik het ontdekt had maar goed) om een goed verhaal te gaan halen en dan net zolang blijven totdat het voor jou duidelijk is en dan ook het eerlijke verhaal is.

En wat betreft dat andere meisje wat je gelezen hebt onderzoek eens haar hyves en bekijk of je wat interessants vind tussen haar krabbels of in haar hyves, wie weet heeft ze in haar profiel wel staan ´´Relatie en dan met wie sommigen zetten dat er wel eens achter nml´´!
En anders stuur haar gewoon een privebericht met waar ze wel niet mee bezig is en dat ze van bezette jongens af moet blijven?

TS sterkte en ga in godsnaam naar hem toe houd jezelf sterk en als ie zielig doet laat hem maar lekker goed creperen is ie nou helemaal besodemieterd. Als het aan mij had gelegen had ie allang te hebben liggen creperen van de pijn en ooh ik heb dan ook absoluut geen medelijden ermee ...

pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:15

Jeetje dat is een behoorlijk deuk in het vertrouwen.
Een heel vreemd verhaal ook.
Ik hoop dat je hem gauw face to face spreekt, dat is makkelijker inschatten dan via de telefoon.
sterkte.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:17

Een schop onder zijn hol moet die dief hebben!! :oo

Het verhaal word steeds mooier.. Wat een viezerik zeg!! :oo

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:18

beetje flauw, maar ik denk dan, hij wordt ofwel gechanteerd door stemmetjes in zijn hoofd, of door de gene die hem van schone urine- en haarmonsters voorziet die hem door zijn drugstests heenhelpen.

ben erg benieuwt wat voor staartje dit muisje krijgt.
vind dat je er erg goed (rustig) mee omgaat en ben blij dat je op bokt wat steun kunt vinden, dit is niet niks wat je op je bordje krijgt meisje, heel veel stekte!

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:23

Pinpas terug nemen,
geld terug halen
aangifte doen
relatie verbreken

een man hoort niet van je te jatten.
sorry mijn mening

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:31

Nou als mijn vriend dit zou doen, dan zou ik echt heel kwaad worden.
Je vriend hoort niet van je te stelen en dat is in dit geval wel gebeurd.
Ik zal zorgen ie het terugbetaald en je rekening blokkeren en als ie niet wil terug betalen zou ik aangifte doen.
En ik zal ook zeker de relatie verbreken zodra je het geld hebt!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:35

Ik vind het een heel raar verhaal, na alles doorgelezen te hebben.

Hij klinkt als een echte verslaafde, liegen, dingen verzinnen, stomme smoesjes.

Heb je je pinpas al geblokkeerd? Zou het wel doen, omdat hij hem zogenaamd ook al niet kon vinden toen je hem terug vroeg.

Meid dumpen die vent.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:38

Jeetje meid.

Ben echt benieuwd hoe het nu met je is. Vraag me af waar die jongen van jou is enw at die aan het doen is.

Jij hebt recht op antwoorden. Zoek persoonlijk contact en spreek m erop aan!

Iig zou ik de relatie afkappen, zoiemand kun je niet meer vertrouwen.

Succes :)

pitbullgupJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:45

jeetje wat een raar verhaal zeg! wel echt super balen voor je...
Ik zou toch eens face-to-face met m gaan praten kun je tenminste ook zien hoe die reageert. Met dat hyves zou ik ook zeker m'n vraagtekens bij zetten. Iemand gaat net spontaan zeggen dat ze van iemand houd lijkt mij.
succes meid

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:47

Quellian schreef:
Eigenhandig castreren en dan levend villen.

Leuke comment, haha!

Wannabe2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:56

Nou meis, in ieder geval super van je dat je toch naar de politie bent gegaan.

Hem zou ik in ieder geval niet meer geloven wat ie zegt, want volgens mij liegt ie alles bij elkaar om er maar onderuit te komen en gelooft ie z'n eigen leugens ook nog.

luxx schreef:
beetje flauw, maar ik denk dan, hij wordt ofwel gechanteerd door stemmetjes in zijn hoofd, of door de gene die hem van schone urine- en haarmonsters voorziet die hem door zijn drugstests heenhelpen.

Dit lijkt me inderdaad een hele goeie. Ben dus wel erg benieuwd wat de echte reden nou is en hoop voor je dat die achterhaald wordt.

Ik ben ook best een beetje benieuwd wat ie allemaal op hyves doet. Aangezien hij best weet dat je dit kan lezen en i-net openbaar is, zou hij wel erg stom zijn als het via hyves oid gebeurd.

Sterkte meis en houd ons op de hoogte. Ik hoop dat het allemaal goed afloopt en dat je al je geld terugkrijgt.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:56

Jeetje heb net het hele topic doorgeploegd, maar wat een onzijs nare situatie. Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe....

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 11:12

ik heb nog niks an hem gehoord; hij zou me vandaag om half 10 bellen voor iets af te spreken ivm feest van opa en oma, hij is thuis geblven van zijn werk maar verder nog niks gehoord...

ik ga nu naar de kapper en alles voor vanavond, misschien dat ik vanmiddag nog nieuws heb dan laat ik het meteen hier weten :)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:15

Weet hij dat je tegen hem klacht hebt neergelegd? :?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:15

Belachelijk... hoop dat ie alsnog belt met wat meer info...

Weet hij trouwens ook dat je op bokt zit? En zo ja, weet ie ook je boktnaam?