Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:TS heeft een vraag over hoe ze met het gedrag van haar lerares om moet gaan. Dit topic gaat niet over homosexualiteit (dat was alleen de aanleiding) en niet over Darwin. Graag ontopic blijven dus.
Hermelientje schreef:Wel grappig trouwens dat er steeds een "reclame" banner over of liever tegen Darwin/evolutie (van de mediagroep in Genesis) onder aan de bladzijde verschijnt, mag dat dan wel in dit topic, is dat stom toeval of sponsoren ze dit topic of bokt?
Fiffill schreef:saskiakefie schreef:Natuurlijk is er wat mis gegaan als je homo bent..
Betekend niet dat je iets tegen de persoon zelf hoeft te hebben. Maar vind het echt belachelijk hoe die lerares doet.. Vind het niet kunnen hoorben benieuwd hoe het afloopt
Meen je dat nu echt?
celano schreef:kinuh schreef:Hij was misschien wat heftig ja, maar ze vroeg mij immers wat IK er van vond. (Ik antwoordde dat ik denk dat de meeste het voor aandacht doen/aanstellerij of dat er toch iets is mis gegaan toen je werd geboren.)
Jeetje, moeten we nu medelijden met JOU gaan hebben? Ik weet dat je dit topic niet start om over dit onderwerp te discussieren, maar ik kan zo'n opmerking toch niet echt serieus nemen. Iedereen kan wel zeggen 'ik heb recht op een eigen mening', maar dit is wel heel beledigend. wat mij btreft bveel beledigender dan wat zij jou zogenaamnd heeft aangedaan.
Ik hoop net als je lerares dat je nsle wat levenswijsheid op doet. Want zo kom je niet ver in het leven.
celano schreef:kinuh schreef:Hij was misschien wat heftig ja, maar ze vroeg mij immers wat IK er van vond. (Ik antwoordde dat ik denk dat de meeste het voor aandacht doen/aanstellerij of dat er toch iets is mis gegaan toen je werd geboren.)
Jeetje, moeten we nu medelijden met JOU gaan hebben? Ik weet dat je dit topic niet start om over dit onderwerp te discussieren, maar ik kan zo'n opmerking toch niet echt serieus nemen. Iedereen kan wel zeggen 'ik heb recht op een eigen mening', maar dit is wel heel beledigend. wat mij btreft bveel beledigender dan wat zij jou zogenaamnd heeft aangedaan.
Ik hoop net als je lerares dat je nsle wat levenswijsheid op doet. Want zo kom je niet ver in het leven.
kinuh schreef:Hij was misschien wat heftig ja, maar ze vroeg mij immers wat IK er van vond. (Ik antwoordde dat ik denk dat de meeste het voor aandacht doen/aanstellerij of dat er toch iets is mis gegaan toen je werd geboren.)
saskiakefie schreef:nee anders zeg ik het
over het algemeen zorgt de natuur voor hetros voor de voortplanting.
Maar dat wil niet zeggen dat homo's minderwaardig zijn, absoluut niet![]()
Ik vind dat ze even veel rechten hebben als hetro's
Maar aandachttrekkerij vind ik wel onzin..
maar bijvoorbeeld kindjes het het syndrome van down, vinden jullie dat daar ook niks mis is gegaan?
Quellian schreef:Lees ik het nou goed en wordt homofilie vergeleken met syndroom van down? Oftewel... wordt een voorkeur vergeleken met een verstandelijke beperking?
Dat is me nogal een vergelijking zeg
Tallie_Ho schreef:Een leraar die zich door een 15 jarige helemaal op ( of IN ) de kast laat jagen is in mijn ogen niet geschikt voor het onderwijs.
Adil18 schreef:Tallie_Ho schreef:Een leraar die zich door een 15 jarige helemaal op ( of IN ) de kast laat jagen is in mijn ogen niet geschikt voor het onderwijs.
Das wel heel erg grof gesteld, sommige pubers kunnen echt het bloed onder je nagels weghalen. ik denk dat je voor de klas moet hebben gestaan staan wil je hier een oordeel in hebben (of heb je dat...kan natuurlijk zijn...)
Piera schreef:Quellian schreef:Lees ik het nou goed en wordt homofilie vergeleken met syndroom van down? Oftewel... wordt een voorkeur vergeleken met een verstandelijke beperking?
Dat is me nogal een vergelijking zeg
Ik voel me ook wel heel verstandelijk beperkt met een IQ van 125Tsja, ik kan het honderd keer aan de meeste christelijken uitleggen maar vaak blijven ze het toch wel afkeuren. Tot dat hun eigen zoon/dochter/kleinkind/goede vriend opeens homo blijkt te zijn, dan is er niks 'mis' gegaan dan is het wel opeens gewoon een beetje anders maar niet erg. Heel jammer is dat, maar ja, wat de boer niet kent, dat eet hij niet.
Blue_Eyes schreef:Dat is inderdaad grof gesteld, maar wel waar. Je WEET vantevoren dat je met pubers gaat werken. Je weet ook vantevoren dat als je naar een mening vraagt, die weleens kan verschillen van de jouwe. Nogmaals: TS loopt niet te pas en te onpas haar mening in het rond te smijten, maar als er uitdrukkelijk naar gevraagd wordt, door een docent - dus niet een situatie waarin je makkelijk zwijgt - dan geeft ze die wel.
Ja, ik sta voor de klas, ook met pubers - en niet zomaar pubers. Ja, ze halen soms het bloed onder je nagels vandaan. Maar niet door desgevraagd hun mening te geven.