Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zijn jullie bereid om mee te doen?
hafjelinger schreef:welk topic Peetjuh?
.
.
. Het is al 20 keer gezegd maar blijkbaar zijn mensen te lui om terug te lezen. Ondanks de vertraging loopt dit project nog wel gewoon en als er hier een nieuwe in wordt opgestart snapt niemand er nog wat van. Het is nu af en toe al lastig om te zien bij wie het schrift is.
Jolliegirl schreef:Dat zeg ik ook nietIk ben niet te lui om terug te lezen. Dat heb ik gedaan
En ik heb het ook NERGENS over iets nieuws.
Het nu rondgaande schriftje, kan ik mij toch voor aanmelden?
. En nee daar kun je je niet voor aanmelden die zit al vol zoals hiervoor al zo'n ongeveer 200 keer vermeld staat
. 

. Een schrift is ook een keer vol en de mensen die in het begin het schrift hebben gehad willen het ook nog een keer terugzien dus het kan sowieso niet blijven doorlopen.
Kiwipitje schreef:Je doet maar wat je niet laten kan
Kiwipitje schreef:Helleu topicstarter meld zich. Als je nog een boekje wil laten circuleren doe maar een ander topic hoor.
Kiwipitje schreef:samantha21 schreef:HELLEU! Als je een nieuwe ronde op wil starten, prima, maar doe dat even in een ander topic. Het is allemaal al onoverzichtelijk genoeg zonder dat.Ik denk, dat het het moeilijkst is, om bij te houden wie het boekje nu heeft? Het moet denk ik, een niet al te groot groepje zijn, die mee wilt doen, anders duurt het veel te lang, voor het boekje rond is, en terug bij de starter denk ik?
Kiwipitje schreef:Tjuuuuuuus
Sjongejonge sommige mensen moet je alles 10 keer zeggen. En op die ene PB in m'n inbox ga ik sowieso niet reageren *delete
Kiwipitje schreef:Beetje jammer dat ze wel m'n PB leest maar gewoon niet reageert. Pfff.
Kiwipitje schreef:Boekje zal wel nooit meer komen... beetje jammer. Doe dan niet mee.
Kiwipitje schreef:Wat een achterlijke actie. Reageren is toch niet teveel moeite?
Kiwipitje schreef:Heb ik ook over zitten denken inderdaad.. dit slaat nergens op. Eén iemand die het voor iedereen verpest. Doe dan niet mee.
Kiwipitje schreef:NEE NIET IN ÉÉN TOPIC! Niemand weet nu nog hoe het zit, moet je nagaan hoe dit gaat als er meerdere in één topic komen. Start dan maar wat op in de huiskamer, maar niet hier.
. Djeez
.
.