Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

_Tara_ schreef:Komt ze genoeg buiten Madeira? Contact met anderen paarden?
Madeira_ schreef:_Tara_ schreef:Komt ze genoeg buiten Madeira? Contact met anderen paarden?
Ze heeft regelmatig beweging, heeft contact met andere paarden, haar gebit wordt binnenkort gecontroleerd, haar hoeven worden ook gelijk weer gedaan, haar zadel is op mij en haar aangepast (deed wel wat langer maar ach maakt niet uit). Ze was in het begin helemaal niet zo. Ze deed het ook bij andere meisjes die op haar hebben gereden.![]()
Ik heb afgesproken dat ik voortaan 2x per week privéles krijg, 2x per week rijdt iemand haar flink door, 2x per week zelf rijden (kan daarvan ook 1x haar lekker longeren ofzo).

En hoe erg ik ook me best doe, ik kan niet hoger halen dan een 5/6je..

ik zou daardoor ook gaan huilen!_Tara_ schreef:@ Madeira: Goed dat je in ieder geval al een hoop factoren laat nakijken enzovoort en het niet afschuift op: rotpaard. Zou het gewoon eventjes afwachten of het verbeterd als je 2 keer in de week privéles hebt. Zo te horen wil je er wel alles aan doen dat het weer goed komt
@ Rebecca: Als je dichterbij woonde wilde ik je best helpen met wiskunde. Vond dat altijd zo'n leuk vak op de middelbare school maar sinds ik studeer heb ik geen wiskunde meer

Is ook niet leuk..