Steph86 schreef:BraveSpots schreef:Ik snap niet wat het nut is om tienermoeders zo op te waarderen. Tuurlijk gaat het is veel gevallen goed, maar in evenveel ook slecht.Waarom zou je de negatieve kanten negeren, die mogen (moeten) toch evengoed erbij gezegd worden, niet?
Ik vind juist dat de tienermoeders die het wel goed doen en wel hun verantwoordelijkheid nemen ook wel is in het zonnetje gezet mogen worden.
Doordat tienermoeder zijn vaak als iets negatiefs wordt gezien,worden de tienermoeders die wel hun hun best doen en alles wel goed voor elkaar hebben ook in het zwart daglicht gezet.
Dat klopt, maar als iemand zegt dat diegene het geweldig vind als iemand de kind houd en niet kijkt naar de situatie en de mogelijke gevolgen dan zie ik de nut er ook niet van in.
Tienermoeders die het goed doen mogen en horen zeker gewaardeerd te worden.

' dan ga je een heeeeele zware tijd tegemoet
ik zag hier alleen ook een hoop mensen die niet iemand over willen halen, maar vinden dat de ander gewoon ongelijk heeft, hier bedoel ik niet specefiek iemand mee.
merk namelijk dat er tussen mijn moeder/ouders en mij heel vaak problemen zijn door het grote leeftijdsverschil(bijna 17 en 57&59 
Ik denk dat ik nu half bokt over me heen zal krijgen met het antwoord wat ik zo meteen ga geven...
Dan zal ik zeer zeker aandringen op een abortus, ik wil niet de verantwoording hebben voor nog een kind, ik heb ook mijn leven, en ben al dolblij als ik mijn 2 kids later 2 leuke volwassenen worden..